Şarkı : vera-mutluluk reklamıAlya 'dan
Egehan'in söylediği şeyi anlamakta güçlük çekiyordum. Ağır çekimde ona dönerken gözlerimi bir kac kere kirpistirdim. Bizimle dalga mi geçiyordu?
"Ne yani hepimizi kaldirdiniz mi?" dedim öfkeyle .
Sonra devam ederek " Neden böyle birşey yaptınız."dedim.
"Bilmiyorum ."dedi sesi çok sakin çıkmıştı ve bu beni yeterince sinirlendiriyordu.
"Biliyor musun tam oscar odulluk bir performans sergiledin tebrik ederim.!"dedim.
Aslinda bir yanım sevinmişti neden sevinmiştim ben o benim neyim oluyordu arkadaş? Biz Egehanla arkadaş gibi değildik daha farkliydik . Sevgili? asla olmayacak birşeydi düşüncesi bile sacmaydi. Peki neden böyle hissetmiştim.
"Arkadaşların biliyorlar mi?"dedim. Kafasını sallayarak yanıma geldi.
"Süper! demek ki tek biz aptal yerine konmusuz."dedim ellerimi iki yanıma açıp omzuma yukarı kaldırarak.
"Sizi aptal filan yerine koymadım Alya ! Sadece öyle gerekti."dedi.
Daha fazla uzatmayarak kafami sallayıp "Peki."diyerek yürümeye başladım . O da arkamdan gelirken ikimizde konusmayarak bizimkilerin yanina gelip oturduk.
Cansu'nun yanında gözlüklü gözleri hayranlıkla bakan ve yüzünde gülümseme olan çocuk Cansu'ya birşeyler anlatıyordu ama Cansu bıkmış bir şekilde başını arkaya atmış ofluyordu.
Adını bilmediğim çocuk "Cansucum tanissaydik bir "dedi.
Cansu "yok diyorum kardeşim neyini anlamiyorsun !."dedi. Hepimiz gülerek karşımızdaki ikiliyi izliyorduk.
"O zaman bir yerlerde bulussak. " dedi.
Cansu sinirlenerek "Allahım neden bütün deliler benim karşıma çıkıyor. " dedikten sonra çocuğa dönüp.
"Anlama kıtlığın mi var? Tanışmaya hayır diyorum buluşalım diyor senin beyninde bir terslik falan var herhalde ."dedi. Çocuk tam birşey diyecekti ki cansu öyle bir baktiki çocuk ayağı kalkıp .
"Tekrar konusuruz cansum. " diyince cansu elindeki taşı arkasından fırlattı. Hepimiz gülmekten kıpkırmızı olmuştuk.
"Gülmeyin !"dedi Cansu ama biz yinede gulmeye devam ettik. Somurtarak önüne döndüğünde .
Elif " Kanka çocuk sana asik herhalde bakışlarını görmedin mi?" Gülerek söylediği şeye gülümserken Cansu Elif'e dönüp.
"Yanina gelir o aşkı senin kafanda parcalarim Elif. Daha fazla konuşma istersen!"dedi.
Elif ellini yukarı kaldırıp teslim olduğunu göstererek . "Tamam canim birşey demedim."dedi.
Hava kararmaya yakın yemeklerimizi yemistik. Cadirlarimizin önüne oturmuş etrafı izliyorduk. Aklıma Egehanla Dilara'nin kardeş olduğu aklıma gelince gulumsedim.
Cansu dirsegiyle kolumu durtup.
"Hayırdır ne gulumsuyon? " dediğinde kendimi toparlayip.
"Kizlar size birşey anlatmam lazım."dedim .
Elif " Ne o birine mi aşık oldun?"dedi. Göz devirerek.
"Saçmalama ! Egehanla Dilara kardeslermis." Gece'nin kafasına diktiği suyu puskurterek bana baktı ben gulerken hepsi donmustu.
Ilk tepki veren Elif oldu.
"Nasıl yani Dilara Egehan 'nin kardeşi miymiş ? Neden böyle birşey soylemisler . Aaa egehanin sevgilisi yoksa tekrardan enişte adayımız olabilir . Hem seni de kiskanmisti mantiksizda değ-" daha devam edecekken elimle agizini kapatıp .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...