28.Bölüm "Kardeşcik"

3.5K 158 32
                                    

Selam herkese !

Başlamadan önce bölüm ithafını
yapıp sizi bölümle baş başa bırakıyorum ^-^

Kimse_Degilim
mervelerdeyimX

Bölümün tadını çıkarın ♡♡♡

Cansu'nun anlatımı ;

Elimdeki kitaptan sıkılıp masaya koyarken sıkıntıdan patlamak üzereydim . Bugün okuldan geldikten sonra Elif seçme çalışmalarını sıkılaştırmıştı. Seçmeleri kazanmayı çok istiyordu . Geçen gün bize Yalın 'nın da katıldığından bahsetmişti. Bu duruma şaşırmıştık. Bence Yalın Elif'e yakınlaşmak istediği için ve şu 'güven' meselesini de halletmek istiyordu . Gece , sınav haftası yaklaştığı ve konular da arttığı için kendini derse vermişti . Odasının çoğu ders notlarıyla doluydu . Alya ise Gece 'ye katılmıştı (!) Daha çok Gece ders anlatırken yanına aldığı yemekleri yiyip ,Gece 'nin bilgisayarından film izliyordu . Her ne kadar Gece'nin kovmasına rağmen . Ben ise okuldan geldiğimizden beri Gece 'nin elime tutuşturduğu bilim kurgu kitabını okuyordum. Ev o kadar sessizdi ki kendimi garip hissediyordum .

Telefonumu elime alıp saate baktım . Bir saat sonra basketbol antrenmanına gidecektim fakat ondan önce halletmem gereken işler vardı . Öncelikle sevgili 'babamın' yanına gidecektim . Annemin meselesi hakkında eminim ki bir bildiği vardı . Aslında o gün mezarlıktaki mesajdan sonra kendime gelmemistim. O yüzden babamı aramak aklıma bile gelmemişti . Zaten aramak da istemiyordum. Yukarı çıkıp hızlıca üzerimi değiştirip askıdan ceketimi de alıp çıktım . Kızlar zaten antrenmanda olacağımı zannettiklerinden sorun yoktu . Otobüs durağına yaklaşıp binecek olduğum otobüsü beklemeye başladım. Yaklaşık on dakika kadar bekledikten sonra otobüs gelmişti . Kentkartımı okutup arkaya geçip ayakta durduğum için bir direğe tuttundum. Otobüs dolmaya başlarken dikkatimi bir kız ve annesi çekmişti . Küçük kız annesinin kucağında oturmuş , annesinin omuzlarından sarkan kahverengi , uzun saçlarıyla oynuyordu . Annesinin saçlarını alıp kendi kısa saçlarının üzerine koyup gülüyordu .

Kız hayranlıkla annesine baktı ." Anne büyüdüğümde benim de saçlarım senin ki gibi uzun mu olacak ?"

Annesi kızının sorusuna gülümseyip kızının saçlarına bir öpücük kondurdu . "Evet birtanem . Hatta bence senin ki daha uzun olacak ." Kız annesinin söyledikleriyle kocaman gülümseyip başını annesinin omuzuna yasladı. Bu konuşma bana annemi hatırlatmıştı.

' Annem saçlarımı tararken gülümseyerek aynadan ona baktım. "Anne bana sihir yapabilir miyiz? Söz veriyorum kimseye sihir yaptığımızı söylemem ."

Annem tarağı bırakıp yüzüme eğilip bir öpücük kondurdu. " Neden sihir yapacakmışız ?"

Kollarımı göğüsümde birleştirip anneme döndüm. "Çünkü benim saçlarım kısacık . Ben de senin saçından istiyorum ."

Düşünür gibi yaptıktan sonra gülerek bana baktı ." O zaman ben de saçlarımı kestiririm. Benim prensesimle saçlarımız aynı olur ."

Omuz silkip işaret parmağımı havada salladım. "Eğer kraliçe saçlarını kestirirse prenses bir daha kraliceyle konuşmaz ."

Bakışlarımı anne -kızdan alıp yere indirdim . Boğazımda olusan yumru yutkunmama engel oluyordu . Derin bir nefes aldığımda ineceğim durağı gördüğümde otobüsten indim. Aslında hiç o eve gitmek istemiyordum . Çünkü babamın evlendiği kadının oğlu çok kendini beğenmiş bir tipti. Bir defa karşılaşmıştık . O da babamın beni zorla yemeğe görütürdüğünde o kadın ve oğlu da yemeğe gelmişlerdi . Ve hiç sevmemistim.

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin