31. Bölüm "Iyi Seyirler "

2.5K 141 37
                                    


🎶 Ashe - Moral Of The Story

Şarkıyı kesinlikle dinleyin ...

Alya'nın anlatımı ;

Bugün ne hissedeceğimi bilmiyordum . Dün Egehan 'ı o kızla gördükten sonra konuşmamıştık.Ne ben cesaret edip yanına gidiyordum ne de onun benim yanıma gelmesini. Ama yine de içimde bir kırgınlık vardı . Bir anda düşüncelerimden soyutlanıp olduğumuz yere odaklandım.Okulun bahçesinde kalabalıkta sahneye çıkan grupları izliyorduk . Hava kararmıştı.Bütün öğrenciler bu etkinlikligi fırsat bilip eğleniyorlardı. Elif ve Yalın 'ın sırası ikinci gruptan sonraydı ve sahnede şu an birinci grup vardı . Gece ve Kaan birbirlerine sarılıp söylenen şarkının ritmi ile dans ediyorlardı . Cansu ,Rüzgar ile konuşuyordu ve ilk defa Cansu'nun bir erkekle bu kadar iyi anlaştığını görmüştüm . Ben ise Egehan 'ın yanındaydım . Aramızda sadece bir kol mesafesi olsa da sanki aramızda kilometrelerce mesafe vardı . Uzansak bir birimize dokunabiliriz ama sanki dokunursakta bir birimizi yakacak gibiyiz . Bir gün o kadar yakınız ki kalbimdeki adam olduğunu düşünüyorum, bana iyi geldiğini biliyorum fakat öyle bir şeyler dönüyor aramızda ve birbirimize yabancı oluyoruz . Kafamı kaldırıp yüzüne baktım . Sahneye bakıyordu ama başka düşüncelerde olduğu belliydi .Sahneden gelen ışıklar yüzünde gölge oluşturuyordu . Masada duran eline çevirdim bakışlarımı parmak uçları hafif soğuktan kızarmıştı. Elleri hareketlendi ve tüm vücudunu bana döndürdü . Başımı kaldırıp istemsizce gözlerimi onun çekim alanına yönlendirdim.Gözlerimiz buluştuğunda kahverengi gözleri yumuşadı . Bir kaç saniye birbirimize konuşmadan baktık .Gözlerinden birçok şey geçti . Parmakları elime dokundu yavaşça , bu hareketiyle yutkundum. Elini avcuma yerleştirip parmaklarımızı birbirine kenetlendi . Gözlerimi birleşen ellerimize baktım .Sonra şaşkın bakışlarımı ona cevirdim . Kalbimin atışını belki müzik sesleri olmasa duyacaktı. Hafif titrediğimi hissettim. Yüzünde güven verici bir gülümseme oluştu . Başını hafif eğip kulağımın yanında durdu .

"Konuşmamız gerek . Lütfen..." Saçları boynumu oksuyordu . Kokusu burnuma gelince istemsizce gözlerimi kapatıp kokusunu içime çektim . Kafasını hafif geri çekip yüzlerimizin arasında kısa bir mesafe kalacak kadar gerimde durdu . Bir cevap beklercesine kaşlarını kaldırdı . Anın büyüsüyle kafamı salladım .Gülümseyip , elini çekmeden beni sahnenin tersi yönüne yönlendirdi . Bir adım önümden ilerlerken ortada kalmış ellerimize baktım . Bu görüntü heyecanlanmama sebep olmuştu.Yavaş adımlarla ilerlerken arkadan ona baktım . Egehan , sen bana ne yapıyorsun böyle ?Neden bilimcimi kaybetmiş gibi hissediyorum mesela?

Okul giriş kapısına yakın bir banka gittik . Ses buraya o kadar gelmediği için hafif bir ses vardı sadece. Banka oturunca ileride yanan ışıkları seyretmeye başladım. O da bir süre konuşmadı.Yere yansıyan gölgemize baktım. Hafif başını bana çevirmiş bana bakıyordu .Kafamı ona çevirdim ve yüzümü ifadesiz tutmaya çalıştım .

"Evet ,dinliyorum."Sesim malesef ifadesiz çıkmamıştı ,daha çok kırgınlık vardı sesimde.

"Alya , biliyorum beni bir kızla el ele gördüğünü ." Kaşlarım kalktı sorgularcasına çünkü ben hemen arkamı dönüp gitmiştim .

"Hızlıca merdivenlerden indin ve gittin . Sana yetişmeye çalıştım ama yetisemedim. Bak o kız yani Yağmur ..." Kızın ismini söylemesi sinirimi bozmuştu .Hem neden bana açıklıyordu ki sevgili miydik ?

Telaşlı bir şekilde ayağı kalktım ." Anlatmana gerek yok Egehan. Sonuçta beni ilgilendiren bir şey değil .O kızla yani Yağmur'la aranda bir şey geçmiş olabilir ."
Ayağa kalkıp aramızdaki mesafeyi kapattı .Eline ellerimi aldı ve tekrar ellerimiz birleşti ortamızda.Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım bir kaç saniye boyunca . Bana bunu yapmasından nefret ediyordum.Beni böyle umutlandırmasından nefret ediyordum. Yavaşça elimi çektim ellerinden ve bir adım geri çekildim .Gözlerim dolu olarak gözlerinin içine baktım .

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin