21. Bölüm "Yakışıklı !"

4.9K 227 16
                                    

Elif

Alya'nın arkasından yürürken erkeklerde bizi farketmişti.

"Selam."

" Alya sizin ne işiniz var bu saatte parkta ." Egehan kaşını kaldırarak bir adım öne çıktı. Kolundaki kız Egehan 'nın koluna biraz daha sarıldı.

Kolumdaki saate baktığımda saatin geç olduğunu anladım.

Alya kızı suzdukten sonra bakışlarını Egehan'a çevirdi.

"Çıkmamamız için bir neden olduğunu düşünmüyorum ."

Rüzgar 'ın arkasındaki   Yalın 'a baktığımda  kızın dibine düşecek şekilde yakın olmuşlar ve gülerek konuşuyorlardı. Kız Yalın 'ın yanağını oksadiginda, içimden anlamını çözemediğim bir sinir çıktı . Yalın gözlerini bir anlık bana cevirdiginde bakislarimi çevirip tirnaklarimla ceketimi sıkmaya başladım. Banane onlardan ya !

"Saat geç ve ıssız farkindaysan." Egehan 'nın sinirlenmeye başladığını gözlerinden gorebiliyordum.

"Ne yani bizim için ıssız fakat yanınızda gezdirdiginiz bu kizlar için normal. Pardon ya eglencenizi böldük."

Kız Egehana dönüp "Egehancim şu kıza soyler misin konuşması bittiyse gitsin?"dedi. Kızın ukala tavırlarına sinirlensemde Egehan 'nın ne diyeceğini merak ettiğim için susmayı tercih ettim.

"Off bir sus Alev." Kız bozulunca ,
kıza doğru yürüyerek "Alev misin nesin doğru konuş yoksa kafanı kaldırıma surterek kıvılcım çıkartırım ."

Sonunda yalının ilgisini çekmiş gibi "Aa eliflerde burdaymis. "

Sinirle ona döndüm . Ne yani bizi fark etmemis miydi? Tâbi kızın ağzına düşmekten bizi fark etmemisti.

"Konusmassam ne yapacaksın ?"

Daha ben konusamadan Cansu konuşmaya basladi.

"Ben söyleyim sana o duzlestirmek için ugrastigin saçlarını elinde olur. Belliki zeka seviyene format atılmış içi boş daha fazla zorlama istersen "

Yalın ıslık çalıp gulmeye başladı.Rüzgar kendini gülmemek için tutarken diğer iki kızda Alev'in yanına geldi.

"Ah kizlar kendi beynini anlatmaya çalıştı." Kız kendini savunmaya çalıştı.

Gece " Espiride bile zeka yetmezligin çıktı."

Kız bozularak erkeklere döndü.

"Şu ne olduğu belli olmayan kızlara söyleyin gitsinler.!"

Kız sözünü bitirir bitirmez diğeri konuşmaya .

"Aynen kim yetiştirmiş belli değil zaten ."

Bunu duyduğum an beynimdeki bütün hucrelerimin teker teker intiharina şahit oldum. Gözlerime gelen bütün yaşları geri göndermeye çalışırken ellerimin titremesine aldanmadan kiza döndüm.

Cansu elindeki çantasını yere atıp kizin saçını tuttu.

"Gel gösterim sana .!"

Alya Alev denilen kiza tokat atarken . Önümdeki kiza tekme atmaya basladim.

Ne olduğunu anlamadan uzaktan siren sesi duyuldu. Kızın yolunmus saçlarını üstüne atip ayagi kalktım. Bu polisleri kesin suanda bizi merakla izleyen apartmandaki teyzeler çağırmıştı.

Kizlar yerde kalkmaya çalışırken Egehan Alya'nın kolunu tuttu.

"Koşun siz ilerideki arka sokakta bizi bekleyin."

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin