Multimedia'daki kızların partide giydiği elbiseler iyi okumalarr💙💙💙
Karşımdaki çocuk adamı döverken ben sanki ona kilitlenmistim. Ne yapacağımı bilemiyordum. Karşımdaki bu çocuğu nasıl durduracaktim ?! Hem de o bu kadar güçlüğüne. Beni ona çeken bişey vardı sanki... ya da bir his .
Siyah saçları alnına düşmüş ,gözleri kahvenin en koyu tonunda, asi bir tipi vardı .
Düşüncelerimden sıyrılıp koşup kolunu tuttum."Öldüreceksin bırak !"dedim . Son yumruğunu da attıktan sonra o koyu kahve gözlerini bana dikti . Gerçekten korkutucu duruyordu.
"Bu şerefsize az bile" dedi . Baygın adamın yanından birkaç adım uzaklaşıp tam karşıma geçti.
"Teşekkür ederim " dedim. Gözlerim ona bakmaya ihanet ediyormuşçasına yere bakıyordu. Gözlerim ellerine kayınca kanadığını gördüm . Hemen ellerini ellerime alıp yarasına baktım. Elleri darbe nedeniyle kizariklaşmis hatta bir kac yere sorulmuştu.
"Önemli birşey değil ." diyerek ellerimden hızlıca ellerini çekti . Çantamda herzaman bulundurduğum fuları çıkarıp ellerine sardim.
"Sana bisey yok dedim neden uzatiyorsun !"dedi bağırarak . Bağırması yerimden sıçramaya yetmişti.
"S-sen bana yardim ettin diye bende sana yardim etmek istemistim. "dedim kekeledigime beddua ederek . Neden bu kadar güçsüz gibi davraniyordum ?
"Demek ki yanlış yapmışım" diyip sinirle arkamı döndüm .
"Ukala ,gerizekali sanki ben dedim ne olur gel beni kurtar diye bide yardim etmeye çalışıyorum bağırıyor -" Bir an düşündüm de iyi ki beni kurtarmış yoksa gerisini tahmin etmek istemiyorum."Seni duyuyorum. "dedi ve kolumu tutup kendine dönerdi . Demek daha bağırması bitmemişti beyefendinin .
" Evin nerdeyse ben birakacam" dedi . Sesi sanki adres soruyormuşcasina rahat çıkmıştı.
"Istemiyorum ! her gördüğüm kişinin arabasına binmiyorum. "dedim tek kaşımı kaldırarak
" Hem sen her gördüğün kızla bu kadar ilgilenirmisin ?"diye sordum tam ağzını açmıştı ki adımı duyunca arkaya döndüm.
Elif "Alyaaaa! " diye bağırıp yanıma gelmeye başladı . Bu kız neden benim adımı bağırarak söylüyor acaba duymayan kalmadı sayesinde..."Demek adın Alya "dedi karşımdaki ukala .
"Sana ne benim adımdan "dedim o sırada Elif'te yanıma gelmişti
"Alya seni arıyorum neden açmıyorsun ,bide bu kim?"dedi ukalayı gösterek .
"Elif eve gidince anlatsam olur mu?"dedim . Şimdi anlatsam Elif'in sorularından bu ukalanin yanında kacamazdim."Yüzün bembeyaz olmuş iyisin dimi?"dedi kafamı onaylarcasina salladıktan sonra Elif elini ukalaya uzatıp.
"Merhaba ben Elif Alya'nın yakın arkadaşı oluyorum " dedi .
"Egehan "dedi kabaca adının Egehan olduğunu öğrendiğim çocuk . Öküz değil mi böyle konuşarak öküzcesini geliştiriyor diye düşünmedim değil yani .
"Abi adamın yanına gittin mi?"diye biri arkadan sorunca Elifle arkamızı döndük .
"Yok ,Yalin bir işim çıktı "dedi."Oha , yine mi sen "dedi Elif. Siniri yeterince yüzünden okunuyordu .
Yalın kıkırdarken "neler oluyor? Elif siz tanışıyormusunuz?"dedim şaşkınlıkla çünkü Egahan'in arkadaşıyla Elif'in ne işi olabilir ki ?
"Bu gıcık hem sıra mı aldı hemde sırf bana giciklik olsun diye kahvemi çöpe döktü . Birde yetmezmiş gibi herkesin ortasında rezil oldum."dedi ben Elif' in söylediklerine gulerken Yalın bana elini uzatıp " merhaba ben Yalın tanıştığımda memnun oldum "dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...