ALYA 'NIN ANLATIMINDAN;
Sabah gözlerimi güneşin ilk ışıklarıyla araladim demek isterdim ama cansu kalkamicamizi bildiği için hepimizin alarmini kurmuştu .
Bugün yeni okulumuza başlayacağız ,yeni bir hayata baslicaz. Yorganı üstümde atıp banyoya g irdip rutin işlerimi halledip çıktım .
Dolabın karşısına geçip dolabı incelemeye basladim kesin her kizin sorunu; ne giyeceğim dolabında ne kadar kiyafet olsada yinede kiyafet bulamiyosun. Sonunda bir pileli etek , üstüne askılı lacivert bluz seçip üstümü hizlica değiştirdim . Aynanın karşısına geçip göçmüş topuzumu açıp sekillendirdim . Sade bir makyaj yapıp beyaz konverslerimi giyip odadan çıktım.
Salona girdiğimde kızlarda hazırdı. Cansu yine benliğini konusturup siyah yüksek bel pantolon, bol ama şık duran beyaz t-shirt ve ayağında onunda benim gibi beyaz konversleri vardı. Elif kot şort üstüne beli açıkta bırakan beyaz badi ve kot ceketini de yanına almıştı. Geceye baktığımda dizin bir karış üstünde eteği ,siyah t-shirt ve siyah sporlarıyla hepimiz abartısız ve guzeldik.
"Ee hadi çıkalım orada birşeyler atistiririz " dedi Gece.
"Tamam hadi"dedi cansu .
"No ,daha kahvalti yapmadık ben okula gidene kadar açlıktan ölürüm. " dedim.
"Kızım daha yeni uyanidin nerden geliyo bu iştah !"dedi elif.
"Kızım benim midem gece tam 10saat aç kaldı haberin varmı senin" dedim.
"Uykuda nasıl hissettin ruyanda mideni mi gördün .? Okulda ben sana birşeyler alırım yoksa daha ilk günden geç kalacağız ." dedi Cansu.
"Ilk teneffüs birşeyler yiyeceğiz tamam mi yoksa ev eden cikmicam . " dedim. Gülerek kafalarını salladilar. Evden çıkıp bir taksi durdurup bindik .
Acaba okulun ilk günü nasıl geçecek ?
Özel bir koleje gidiyoruz . Kendi paramızla tabiki de bir koleje gidemezdik ama ailelerimiz zorla kayıt yaptirmislardi. Ne kadar da dusunceliler dimi (!) Yine paralariyla aile olacaklarini düşünüyorlardı .
Taksi durunca parayı ödeyip indik. Suanda ÇAĞRI KOLEJİ tam ihtişamıyla karşımızdaydı. Upuzun bir dönem bizi bu okulda bekliyordu .
Okulun bahçesinden içeri girdik. Bahçede öğrencilerin bir çoğu vardı büyük ihtimalle teneffustelerdi.
Bir çocuktan müdürün odasını öğrenmiştik. Müdürün odasinin önüne gelince kapıyı çalıp içeri girdik. Müdürümüz orta yaşlarda uzun boylu , gözlüklü ,güler yüzlü biriydi.
"Hoşgeldiniz ,yeni gelen ogrencilerimiz olmalısınız ."
"Evet biziz ,şey biz sinifimizi ogrenecektik ." dedim.
"Sınıfının 12/E yalnız sinifinizda bir grup belalı tipler var . Dikkat ederseniz sevinirim ve eğer bir sorun olursa bana gelin." dedi.
"Nasıl belalı tipler var ?neden okuldan atmiyosunuz öyle birşey varsa."dedi Elif
"O konulara girmeyelim sadece dikkatli olun .Şimdi çıkabilirsiniz. " dedi .
Odadan çıkıp merdivenlere yürümeye başladık " bu müdür ne sinir bozucu bisey ." dedim.
"O değilde bu belali tipler derken nasıl birileri acaba ? Ben ona takıldım."dedi Gece.
"Bilmiyorum zamanla öğreniriz ."dedim .
En sonunda sinifimizi bulunca kapıyı çalıp içeri girdik. Sınıfta genç kadın hoca vardı.
"Merhaba hocam ,biz yeni ogrencileriz. "dedi Elif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...