18.Bölüm "Yardım "

5.3K 228 6
                                    

Gece'nin anlatımı;

Yumuşak yastığı hissedince gözlerimi yavaşça araldim. Görüş alanima ilk emos sultan elinde islak bezle girdi . Olayı anlamak için biraz dogruldugumda herkes benim odamdaydi. Gözlerim kaan'i gördüğünde herşey dank etti!

Bana bu kadar acı cektirecegini bilsem hiç aşık olurmuydum?! Ama kalbin ne zaman,nerde ve kime aşık olacağını bilemezsin zaten seçme şansın olsa işte o zaman  aşık olamazsın.

Düşüncelerimi bölen Alya 'nin yumuşak ve birazda sinirli çıkan sesi oldu. "Gece ne kadar merak ettik seni biliyor musun?"

Arkasından Cansu konuştu "Gece seni bu hale getiren ne ?"dediğinde biraz düşünmem gerekecekti . Ne soyleyecektim?!

"Tamam kiz daha yeni uyandı. Usutmus biraz gitmeyin üstüne ."diyen emos sultana sarılmak için kalktığımda bir an başım donsede toparlayıp sıkıca sarildim.

Elif elini beline koyup"konuşacağız "dediğinde gulumsedim.

Üstümü değiştirmem için herkes   dışarı çıkarken Kaan yanıma gelip "Biraz konuşa bilir miyiz?"dediğinde kabul ettim.

Yatağın ucuna oturdu . Ve eliyle saçını karıştırdı sanki düşüncelerini toparlamaya çalışıyordu . Sonunda gözlerime bakıp konuşmaya basladi.

"Gece öncelikle özür dilerim bütün herşey benim yüzümden oldu,"dediğinde sözünü kesip.

"Özür dilemene gerek yok senden dolayı olmadı "dedim ama kalbim herşeyin tersini haykiriyordu . Evet! Kaan  Haznedaroglu herşey senin yüzünden kalbimi kirdin parçalarını ucurumdan asgi firlattin demek istiyordu.

Konuşmama devam ederek , " Kaan bugün söylediklerini sevdiğin kiza soylemelisin . Ondan önce bana soylemen doğru değil!"dedim gözlerimi carsafimdan çekip gözlerine baktım. Ilk baş bir şaşırdı sonra hafif gülümsedi. Ben hala olayı çözemedim. Neden gülüyordu ? çok komik birşey soylemedim .

"Sen ,çok yanlış anlamissin ."

Kaslarimi catip " Ne demek oluyor bu?"

Derin bir nefes alıp "Gece ben deniz kızımı buldum."dedi

Bu sözü Ada'nin doğum gününde bana söylemişti . Ben hala birşeyler düşünürken biraz daha yanıma yaklaşıp .

"Sen benim deniz kizimsin ve bugün söylediğim herşey başka birine söylemedim.!"dediğinde şaşkınlıkla gözlerine baktım. Kaan beni sevdiğini söyledi ! Kaan beni sevdiğini söyledi !

Koluma dokunup ,gülerek "Iyi misin?"

Belkide herşeyi söyleme sırası bendeydi ona donup derin bir nefes aldım. Hiçbir erkeğe daha önce söylemediği şeylerin sırası gelmişti   "Kaan ...Ben senin deniz kizinim ve hep senin olacağım ! " dedim. Cevabimagülümsedi ve sıkıca sarıldı sımsıkı asla bırakmak istemiyormuş gibi. Ben limanimi bulmuştum artık her firtinamda ona siginacaktim.

Elif'in anlatımı ;

Geceyle Kaan aşağı indiklerinde bir mutlu görünüyorlardı.

Biz salonda oturmuş sıkılmaya devam ederken . Emos sultan yanımıza  gelip "kızlarım benim çarşıya gitmem gerekiyor . Eğer acikirsaniz ocakta yemek var."dedi. Onayladigimiza dair miriltilar cikardigimizda kapının kapanma sesi geldi .

Birkez daha oflayip" Cidden çok sıkıldım . Siz ne kadar sıkıcısınız!"

Yalin yine atlayıp "Bir fikrin var herhalde ."dediğinde .

Omuzlarimi silkip "Hayır ,yok."

Yalin "Zeka fışkırıyor abi kızdan resmen !"alayla söylediği şeye gülümseyerek "Aynen sende o da yok ."dedim.

Alya araya girerek "Dışarı çıkmaya ne dersiniz?"

Kaan "Gece hasta cikmasak daha iyi."dediğinde Gece gözlerini devirip "Sacmalamayin felç degilim sadece biraz usutmusum .Hem biraz hava almak bana da iyi gelir."

Saate bakmak için telefonumu aldığımda saatin iki olduğunu gördüm. Bazı bildirimler gelmişti birkaçı sosyal medya heasaplarimdandi. Telefonu kapatıp bizimkilere bakmaya başladım. Ee şimdi napiyorduk?

Egehan biraz diklesip "Tamam o zaman. Siz hazırlanın çıkalım ."diyince odamıza çıkmak için hareketlendik.

Cansu'nun odasinin önünde durup Cansu 'ya "Açık mavi ceketini bugunluk alabilir miyim?"dediğimde .

"Tamam al."diyince öpücük atıp ceketi alıp odama geçtim. Bugün biraz ruzgarliydi bu yüzden beyaz sweatshirt, kot jean ve Cansu 'dan aldığım ceketi geçirdim. Saçlarımı duzlestirdigim için bir daha gerke  duymadım biraz makyaj yapıp aşağı indiğimde herkesin hazır olduğunu gördüğümde daha da hizlandim. Siz ne ara hazirlaniyorsunuz ?! Yok yani ben yavaş hazirlanmiyorum ki!

Son basamakta durup ellerimi yana açtım. "Eee!! Nereye gidiyoruz?"

Rüzgar "Bowlinge mi gitsek?" fikrini ortaya attı.

Alya"Olabilir !"

Gece biraz tebessümle "Neden birilerine yardim edip,insalari mutlu etmiyoruz ?" Işte Gece böyle biriydi. Sürekli birilerini düşünüp onlara yardim etmek isterdi.

"Çok güzel bir fikir. "Dedim çünkü insanları mutlu gördükçe kendimize pozitif enerji yüklemiş oluyoruz.

Bu hayatta sadece biz yokuz her insan mutlu olmak isterdi.  Yalnız insanlar var mesela kendilerini hicbir seyin mutlu etmeyeceğine inanırlar. Onca insan içinde kendilerini yalnız  hisseden. Aslinda herkesin derinlerinde yatan yalnızlık vardır.  Bazıları içinde yaşar ,bazıları ise yüzündeki sahte tebessümle kapatmaya çalışır.

'Yalnız olmak yanlış kalpte olmaktan iyidir. ' -Bukowski

Belkide yanlış kalpte olmaktan korkuyoruz.

Salonda kalan telefonumu almak için salona girdim. Telefonumu alıp kotumun arka cebine kattım. Ellerimi ceketin cebine soktugumda elime bir kağıt parçası değdi . Kağıdı açıp içindekileri okumaya basladim.

'Karşılaşmamızda az kaldı senin o mavi gozlerine yakindan bakmak için sabırsızlanıyorum. '

Bu not Cansuya gelmisti.... Notlar gelmeye devam ediyordu . Cansuya kim böyle notlar gönderir ki .

"Hadi Elif çıkıyoruz !" Alya'nin sesiyle kağıdı hizlica cebime kattım. Cansuya şimdilik soylemesem daha iyi olacak yada bugunluk soylemesem.

Selam herkese ! Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorum yaparsanız sevinirim.

Tanıtım videosu yapmayı bilen varsa bana ulaşabilir mi?

Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakin.

Insragram :solkzehraa

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin