"Kizlar ben daha fazla dayanamiyacagim bu dumana ." gözlerim artık yarı açık her tarafı duman kaplamış ve biz burda kalmıştık . Kizlarla hepimiz çok kötü durumdaydik fakat benim kapalı alan korkum sebebiyle iyice kötü durumdaydim." kizlar biraz daha dayanin birazdan çıkaracağız sizi burdan." dedi Egehan. Egehan telefonunu eline alıp birisini aradı.
"Ne demek biraz zor hemen çıkarın bizi burdan ."
"Tamam hızlı olun ."telefonu kapatıp cebine katarken,
"Noldu? Çıkaracaklar dimi bizi burdan ?"dedim.
"Biraz zor olacakmış ama merak etmeyin çıkacağız burdan . "Dedi
O kadar çok uykum geldi ki artık gözlerim istemsizce kapanıyordu.Ellerimin ustunde bir el hissedince irkilsemde gözlerimi açmadım sonra egehan 'in sesi kulağıma doldu.
"Alya gözlerini aç sakın kapama gözlerini. "Cansu " Alya ac gözünü korkutuyosun beni "seslerini duydum . Zorda olsa gözlerimi yavaşça araladim.
Elif " hadi birşeyler anlatalım bu biraz daha dumanı unutmamiza yardımcı olabilir ."
Yalın "iyi fikir Elif bazen aklın çalışıyormuş ha, hadi ilk ben basliyim. "
"Off sen benle ugrasmada anlat hadi ."
"Evet yalin seni dinliyoruz "dedi Gece .
"Ben küçükken dışarıda oyun oynuyordum sonra önümden güzel bir kız geçti bende onu takip ettim sonra bi baktım akşam olmuş tabi sonra annemgilden büyük azar işittim gördüğüm her kizin pesinde mi gidecek misin falan filan iste " biz gulmeye basladik
"Küçükken çok capkinmissin O zaman"dedim.
Rüzgar "şimdide öyle nerde kiz orda yalin "dedi biz gulmeye devam ederken .
Egehan konuşmaya basladi." Biraz daha iyi misin ?"Yanımda oturan Egehan'a döndüm."sen beni mi merak ediyorsun ?"
"Kızım sana da bisey sorulmuyor herşeye kendine cekiyosun ."
"Tamam ,tamam biraz daha iyiyim teşekkürler "dedim.
"Egehan sana bisey sorucam "dedim. Kizlar ve diğerleri de bizim tarafa döndüler .
"Sor? "Deyince hemen aklımdaki soruyu yönelttim.
"Dilara yani sevgilinle nasıl tanıştınız ?" Egehanla rüzgar, kaan ve yalinla birkaç saniyelik bakıştan sonra bana döndü .
"Niye bu kadar merak ettin."
"Sonodo bosoy sorolmoyo." diyerek onun lafını ona yolladım .
" çok komiksin ya ."Yalın "boşverin Egehanla dilarayi napacaksiniz ?"
"Sen niye karisiyorsun yalin "dedi Elif .
"Neyse ya tamam kapatalım o zaman cevap veremiyosaniz ."dedim. Egehan tam cevap verecekken telefonu calinca susmak zorunda kaldı .Telefonu açıp konuşmaya basladi.
" Tamam bekliyoruz ." dedikten sonra bize döndü " geliyorlarmis "
"Konumuzla alakası yok fakat ben çok acıktım ." Dedim .Herkes bana bakarken ben gözlerimi tavana diktim.
"Napim canim duman aciktirdi. "
" Ben sadece burdan çıkmak istiyorum ."dedi elif
"Korkma Elif çıkacağız ."dedi Yalin .
⏩⏩⏩⏩⏩⏩
Sonunda eve gelebilmistik Egehangil bizi eve bırakıp onlarda evlerine gitmişti . Su an kızlarla salonda oturmuş konuşuyorduk.
Gece " ne yorucu bir gündü ."
"Aynen hele korku treni aklıma geldikçe kötü oluyorum "dedi Elif.
"Tamam kizlar hadi gidip uyuyalim yarin okul var ." Cansu konuşmasını bitirince konuşmaya basladim.
"Kizlar şu forma isinide halledelim ."
"Yarın çıkışta gider alırız ."Elif
"Tamam o zaman "diyip ayağı kalkıp hepsinden öpücük aldıktan sonra yukarı çıktım .
⏩⏩⏩⏩⏩
Sabah uyanıp direk banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Banyodan çıktıktan sonra dolabın karşısına geçip ne gitsem diye düşünmeye başladım.
En sonunda kot şort siyah askılı badi ve üzerime kot ceket giyip saçlarımı duzlestirdim . Aşağı indiğimde cansu ve gece koltukta oturmuş bizi bekliyorlardı . Yanlarına gidip ortalarına oturdum.
Neşeli bir şekilde "günaydın benim tatlis kankalarim"diyip ikisinden de bir makas aldım.
"Kızım 'tatlis 'nedir ya doğru düzgün bisey şöyle bari ."diyen Cansuyla dönüp ,
"Biliyomusun cansu içimizde en tatlis insan sensin benim tatlisss arkadasim ." amacım cansuyu sinirlendirmekti ve görünüşe göre basarmistim. Elifin merdivenlerden indiğini görünce hepimiz çantaları alıp dışarı çıktık."Kizlar bugün yürüyerek gitsek okula zaten daha var dersin başlamasına ."dedim. Herkes onayliyinca okula doğru yürümeye başladık.
Okulun bahçesine girdiğimizde hepimiz yilmis durumdaydik çünkü elif yol boyunca hiç durmadan konuştuğu için hepimiz bitmistik . Elif sonunda konuşmasını bitirince bir oh çekiyordum ki .
" Simdi kizlar bide size geçen gün gördüğüm kavganın analizini anlatim.dediği an Elifle dönüp ağzını kapattım .
"Elif lütfen bizi de düşün ."
"Etme yapma elif olmemize göz yumma. " gibi sözlerle Elifi susturmaya çalışırken bahçeden Egehangil girdi.
Yalın" hayirdir Elif konuşmasın diye kulüp mü kurdunuz ." Elif konuşamadığı için yalinla kötü kötü bakmakla yetindi.
"Tamam hadi bırakın da kızı derse girelim."deyince rüzgar bıraktık." saol rüzgar bunlar beni oldureceklerdi pis kankalar." diyip bize trip atarak önden yürümeye başladı. Bizde gülerek onu takip ettik.
Biliyorum çok geç yazdım ama sinavlarimdan dolayi oldu .
Hepinizi çok seviyorum💕💕
Herkesin yorumuna ve oyuna ihtiyacım var.
Bu bölüm biraz sakindi çünkü çok hızlı yazdım hemen atmak için. Ama diğer bölüm biraz daha heyecanlı olucak .
Sizleri sevdiğimi unutmayın 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...