Dediğim gibi bolumu iki kişiye ithaf edecektim . Gönlüm ister ki yorum yapanların hepsini tek tek yazayım ama iki kişi demistim.
Ithaf edilenler ;
sudesilausta1
morgozluk_ evet bu bölüm size ithaf edildi .Bir sonraki bölüm de de ithaf olacak haberiniz olsun .
Keyifli okumalar ^_^
Elif'in anlatımı;
Kapıdan içeri girdiklerinde yanında yürüyen kız , içtiğim suyun boğazıma kaçmasına neden olmuştu . Yanındaki kızı , daha doğrusu Duygu 'yu , bir dergide gördüğüme eminim hatta çok ilgimi çeken bir başlık altında bir fotoğrafı vardı . 'Türkiye 'nin en genç manken adayı Duygu Özaslan Istanbul 'da düzenlenen Mankenler Geçidi yarışmasında herkesi büyüleyerek 2. Sırada yerini almıştır. ' Dergide yazan cümleler hızla gözümün önünden geçtiğinde kesinlikle emindim o olduğundan . Boğazıma kaçan su yüzünden bir kaç kere öksürdüğümde Ömer bakışlarını Yalın ve Duygu 'dan alıp bana çevirmişti . "Iyi misin?" Cevabım olarak başımı onaylar şekilde salladım. Bakışlarımı incelemek için Duygu'ya çevirdim. Uzun bacaklarını sergilemek istercesine kısa siyah bir şort ve üzerine askılı hafif göğüs dekoltesi olan ince askılı , göbek deliğinin iki santim üzerinde olan,koyu mor büstiyer giymişti . Siyah saçları ,esmer tenine uyum sağlıyordu . Ayağına ince , tek bantlı topuklu ayakkabı giymişti ve hiç rahatsız olmadan emin adımlar atıyordu . Iri ve yeşil gözleri parlıyordu. Küçük yüzü olmasına rağmen dolgun dudakları vardı. Bakıldığında o kadar kusursuz gözüküyordu ve mankenliğe son derece yakışıyordu . Gözlerimi bir de kendi üstüme çevirdim siyah şortlu tulumum , beyaz t-shirt ve beyaz spor ayakkabım . Ne kadar da şık duruyorum , kendime bayıldım şimdi . Allah'ım şu an yerin dibine gömülüp şu kız çirkinleşene kadar çıkmak istemiyordum . Yani hiçbir zaman çıkamıyacağım anlamına geliyordu.
Yanımıza geldiklerinde Ömer ile birlikte ayağı kalktık ilk Duygu elini selamlaşmak için kaldırdı . Zoraki gülümseme ile ben de elimi uzattım . "Merhaba , ben Duygu ."
"Memnun oldum , ben de Elif ,"
Sonra Ömer 'e elini uzattı . Yalın elini uzattığında şaşkınca yüzüne baktım . Yüzünde her zamanki sıtışından farklı olarak içten bir tebessüm vardı . Ömer ve Duygu yerlerine oturunca bekletmemek için elimi Yalın 'a uzattım . Elimi dudaklarına götürdüğünde içimin titrediğini hissettim. Elime küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi fakat eli hala elimin üzerinde duruyordu . Elini cekmeyince elimin titrediğini hissederek elimi çektim . Bu hareketime karşı sırıtarak o da elini cekti. Ikimiz de yerlerimize oturduk. Tam karşıma oturmuştu . Ve gözlerimi ondan kaçırmak için çabalayacağım belli olmuştu . Garson siparislerimizi alana kadar kimse konuşmamıştı.
Duygu üzerimi inceleyip hafif gülümsedi . "Elif' cim bir şey sorabilir miyim ?" Elif'cim ?
Yine de gülümseyip başımı salladım . "Tâbi ,"
Uzun ,bakımlı tırnaklarıyla üzerimi işaret etti . "Normalde de böyle mi giyiniyorsun ? Yanlış anlama sadece giyiniş zevkin çok..." düşünüyormuş gibi ya da doğru kelimeyi bulmak için biraz bekledi . "Farklı ," dedi. Bu kızdan gıcık almıştım . Ben birinden gıcık alıyorsam kesinlikle laf sokarım. Bu birinci ve altın kuralımdır .
Yüzümde tehlikeli bir gülümseme yerlestirdim. "Bana da seninki öyle geldi. Ne de olsa burası sıradan ve küçük bir kafe. Kendimi gösterecek şeyler değil de rahat şeyler giymeyi tercih ediyorum." Üzerindeki kiyafetlerden bahsettiğimi anlayınca yüzündeki gülümseme soldu . Ömer elini , masanın üzerinde duran elimin üzerine koydu. Bu hareketine hem şaşırmıştım hem de rahatsız olmuştum. Peki neden Yalın tuttuğunda rahatsız olmamıştım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Serserileri
Teen FictionKOLEJ SERSERİLERİ ADLI İLK KİTAPTIR. Birbirlerinin kardeşi olmuş bir arkadaş grubu düşünün . Kalplerindeki yaraları , geçmişleri , acıları ortak olan birbirlerinin ailesi , kız kardeşi ve dostu olan dört kız. Alıştıkları monoton hayatları değişti...