17. Bölüm "Canım çok yanıyor "

5.6K 285 19
                                    


Bölümü kesinlikle multideki şarkıyla okuyun !!!!!!

Gece'nin anlatımı ;

"Kizlar ben çıkıyorum !"dedim. Askidan anahtarlarımı ve ceketimi alarak.

"Tamam sen gelene kadar bizde hem birşeyler hazırlarız hem de birkaç ders videosu indiririz!" diyen Cansu 'ya başımı salladiktan sonra dışarı çıkıp kapıyı kapattım.

Bugün kızlarla artık ders çalışmaya basliyacaktik bu sene sınav senemiz olduğu için sıkı ders çalışmamız gerekiyordu bu yuzden kitap işi bana kalmıştı.
Kulakliklarimi takıp yürümeye başladım.

***

Alacağım son kitabida sepete koyduktan sonra telefonum çalınca sepeti yere birakip ceketimin cebinde olan telefonumu alıp baktigimda Annem arıyor ... telefonu açıp konuşmaya başladım.

"Anne"dedim .

"Gecem iyi misin? Nasıl alisabildiniz mi oralara ?"dediğinde gülümseyerek.

"Sen bizi merak etme hepimiz çok iyiyiz hem emoş sultanimizda burada aklın kalmasın ."

"Babanla seni çok özledik ."dediğinde derin bir nefes alıp ,

"Bunları konuşmuştuk anne ,"dedim.

"Tamam canim ,ee erkek arkadaş filan yaptınız mi?"dediğinde olumsuzca kafami salladim. Bu kadin hiç degismeyecekmiydi?!

"Hayır anne ! "Aklıma Kaan gelmişti... kafami iki yana salladiktan sonra boşta kalan elimle kızaran yanaklarima baskı yaptım.

"Ama çok güzel arkadaşlıklar edindik ."dedim kamptaki hallerimiz hatırlayınca yüzümde bir gülümseme oluştu .

Annemle biraz daha konuştuktan sonra sepetime birkaç kalem attip kasaya doğru yürümeye başladım. Aldiklarimi ödedikten sonra biraz yürümeye karar verdim.

Hep çalışkan olmaya ders çalışmaya zorlanmistim . Annemle babamı bile ogretmenlerimi gördüğüm kadar görmüyordum . Zaten ailem biraz iskolikti.

Yüzüme düşen damlayla kafami gökyüzüne çevirdim. Yağmur yağmaya başlamıştı. Yağmuru sevdiğim için biraz yağmurun altında oturmak için denize bakan bankalardan birine oturdum. Gökyüzüne bakmaya başladım. Masmavi bulutlar yine içindeki dertlerini denizlerle bulusturuyordu. Bazen gökyüzünü içine saklayıp dertlerinle birlikte denize dusmek istersin... Denizin derinliklerinde kaybolmak istersin bir daha hiç cikmayacakmissin gibi..

Denizi izlerken aklımda bu dusunceler geziniyordu . Biraz daha oturduktan sonra ayağı kalkıp posetlerle birlikte yürümeye başladım. Etrafta herkes kosusturmaca içindeydi ,sürekli bir işle meşgul olduklarından yanlarındaki güzellikleri goremez olmuşlardı.

Rüzgar saçlarımı yüzüme getirince ellerim dolu olduğundan yan tarafa döndüm. Bankta o oturuyordu . Kaan... ama çok düşünceli bir hali vardı sanki sürekli birini düşünüyormuş gibi dalmıştı bir yerlere. Hızlı adımlarla yanina gidip oturdum.

Omzuna dokunarak "iyi misin ?"dedim oldukça yumuşak çıkan sesimle. Başını hafif döndüğünde sağ yanagindabir kızarıklık olduğunu farkettim. Geri önüne bakmaya başladığında ,

Endişeli bir şekilde "Kaan kavga mi ettin?"dedim.

Ses gelmeyince bende onun gibi denizi seyretmeye basladim. Yağmur hizlansada ikimizin umursadigi yoktu. Sessizliği sonunda o bozdu.

"Hiç birine aşık oldun mu?" öyle bir sormustu ki birden aşık olası gelirdi insanın . böyle bir soru beklemedigimden afallasamda sonra gözlerimi onun gözlerine çevirdim.

"Küçükken birini sevmiştim ama aşık oldum diyebileceğim biri olmadı."dedim durustce cevaplayarak. Işte o an gözlerinden bir hüzün bulutunun geçtiğini gördüm . Tekrar eski haline geldiğinde bu sefer aynı soruyu ben ona sordum. Biraz durdu sanki söylemekle söylememek arasındaki ikilemde kalmıştı .

"Gece... Sanırım ben birine aşık oldum."dediğinde yutkunamadim. Sanki kalbimin üstüne kocaman dev bir yumruk atılmıştı. Önüme döndüm gözlerimin dolduğunu hissedince gözlerimi kirpisrirdim.

"Ben daha önce hiç böyle olmamıştım. Birden hayatıma girdi nasıl girdiğini bilmiyorum ama onu düşünmeden yapamıyorum ."duyduklarım çok fazla gelmişti gözlerim ağlamak için fazlaca direniyordu . Banktan hizlica kalkıp yürümeye başladım. Arkamdan Kaan 'in ismimi söylediğini duysamda koşmaya başladım.

Nefesin tukenene kadar ağlayarak kosmustum. Bir duvarın dibine çöküp oturdum . Ben o zaman anladım ki ben Kaan'a aşık olmuştum ...

Yağmurda islanmadik tek kuru yerim kalmamıştı ve usumeye başlamıştım kollarını kendime dolayip zaten titreyren bedenimi biraz daha titrettim.Canim o kadar aciyordu ki hiç bir şeyi onemsemiyordum. Benim içimde fırtınalar olurken nasıl olurda disimdaki fırtınayı düşünebilirim.

Soğuk içime kadar işlerken telefonum calinca ekrana bakmadan açtım. Annemin sesini duyduğumda burnumu çekip derin bir nefes aldım.

"Gece ,kızım sana şey demeyi unutmuşum ! Geçen gün Elif aramıştı -"sözünü kesip tekrar akan gozyaslarimla içimde haykıran o şeyi soyleyebildim.

"Anne...canım çok yanıyor !"sonrasında çok fazla yorgun dustugumden gözlerimin karardigini ve derin bir uykuya daldigimi hatırladım...

Kaan'ın anlatımı ;

Tam geceye aşık olduğum kizin kendisi olduğunu soyleyecekken yanımdan koşarak geçtiğinde arkasından seslendim ama durmadı . Yanımda unuttuğu posetlerle ayağı kalkıp en iyisinin Gecegile gidip bu poşetleri vermek olacaktı .

Yolda yürürken telefonum calinca Alya 'nin aradığını gördüm.

"Efendim?"

"Kaan ,Gece senin yanında mı? " derken sesi fazlasıyla endişeyle doluydu.

Bu beni endiselendirdiginde " Az önce yanımdaydı ama koşarak gitti. Bende size geliyordum."dedim etrafima bakinarak umarım cok uzagi gitmemissindir deniz kizim!

"Handan teyze yani Gecenin annesi aradı konuşmuşlar Gece ona şey demiş "arkasından bir hickirik kopunca . N'olmuştu benim deniz kızıma başına birşey mi gelmişti?

"En son 'canim çok yaniyor anne 'demiş . Kaan bizde çıkıyoruz arayacağız sende oralara bakarsin lütfen bulalım kardeşimi !."dedikten sonra telefonun kapanma sesi geldi. Birkaç saniye kendime gelemedim ,beyninden vurulmusa dönmüştüm. Deniz kızımı bulacaktim bütün sokakları ,büyük evleri arar yine bulurdum .

Biraz daha hızlı koşarken bir sokağa daha girdim . Yoktu.... Yoktu... Nerdesin be deniz kızım gözümden bir damla düşünce kafami gökyüzüne çevirdim .

Köşeden gelen hickirik sesiyle o tarafa baktım ama görünürde kimse yoktu . Bir hickirik daha geldiğinde koşarak gittiğimde . Yerde yatan Geceyle karşılaştım . Baygindi ama ağlıyordu.

Yanina diz çöküp başını omzuma yaslayip sıkıca sarildim.

"Senin asla gitmene izin vermeyeceğim ! Sen benim deniz kizimsin! Sen benim gunduzumun gecesinin , Gece olmadan gündüz olmaz be deniz kızı !."

Oy ve yorumlarinizi esirgemeyin.

Bölüm nasıldı ben biraz duygulandım !

Sizi seviyorum💕💕

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin