14. Bölüm "Kardeşim "

5.6K 269 60
                                    

Alya'nin anlatımı

Keşif için çantalarımızı alıp önümüzde yürüyen hocaları takip etmeye basladik.

Etrafı inceleye inceleye devam ederken ayakkabimin bagicigina basıp yere düşerken gözlerimi yumdum tam o sırada belimden hizlica çekilip birinin göğsüne çarpım gözlerimi açıp arkamı döndüğümde Egehanla yuzlerimizin çok yakın olduğunu görünce geri cekilip Dilara'ya baktım  Kerem'e  gülerek birşey anlatıyordu. Egehan kolumdan tutup 'Alya iyi misin? " dedi.

Soguk bir  sesle" Evet teşekkürler. " diyip önüme dönerek hizlica bizimkilerin yanina yürümeye başladım. Bundan sonra Egehan 'a karşı biraz mesafeli olmayı düşünüyorum cunku onun bir sevgilisi vardı . Dilara çok iyi kalpli bir kızdı ve sevgiyi son derece hak ediyordu . Ben onların arasına girmek istemiyordum.

Uzun bir yürüyüşten sonra mola vermek amaçlı gruplar kendi aralarında oturup sohbet etmeye başladılar. Bizde kocaman bir ağacın altına  oturmustuk.

Egehanin bakışlarını üstümde hissetsemde o tarafa donmedim.

Gözümün önünde papatyalardan yapılan bir taç sallanırken Elif-in yaptığını düşünürek sevincle arkamı döndüm. Bizimkilerde taça odaklanmislardi.

Tacı getiren uzun boylu kumral sacli ve ela gözlü bir çocuk getirmişti.

"Papatyalari sevdiğine kulak misafiri oldum bende küçük bir hediye getirmek istedim ."diyerek tacı saclarima taktı.

Elini uzatarak "Bu arada ben Oğuz ."dedi . Elini hafif sıkıp gülümseyerek .

"Hediyen icin cok tesekkurler ben de Alya."dedim. Bizimkilerde  göz gezdirdigimde gözlerim Egehan'ın üzerinde takili kaldı. Gözleri ates saçıyor elleri yumruk olmuş bir şekilde benle Oğuz 'a bakıyordu. Yanimda oturan Yalin kulağıma eğilip.

"Kanka bu çocuk sana yürüyor dikkat et."

Oğuz 'u grubundan bir çocuk cagirinca görüşürüz diyerek  o tarafa gitti.

Cansu "Bu ne ayak acaba ?"dedi.Ona dönüp.

"Hediye vermek istemiş ."dedim elimi iki yanda sallarken .

Elif  gülerek "Kanka talibin çıktı."dedi.

Egegan sinirle birşeyler homurdanip." Bunlardan bisey olmaz ."dedi Oğuz 'u ima ederek.

Kasımı kaldırıp "Aynen size göre oksuzlerden birşeyler olur."dedim.

"Kızım görmüyor musun çocuk sana yürüyor. " dedi sinirle bende sinirlenerek .

"Sanane ya yuruyorsa yürüyor ."dedim .

"Haklısın banane. " diyerek kalkıp diğer grupların olduğu yere gitti. Sevgilisi de arkasından yürümeye başladı . Kafami arkaya atıp ofladim . Erkekler  gidince kızlarla tek kaldık.

Cansu dönüp "Ne oluyor Alya ?"dedi.

"Bilmiyorum sevgilisi varken benim için endişeleniyor ,koruyor ,kıskanıyor bende hiçbirşey anlamıyorum ."dedim . Saçlarımı elimle yan tarafıma atarken .

Elif " Bunların bir nedeni var oda seni sevdiği anlamına gelmekte ."diyince gözlerimi açarak  Elif 'e döndüm.

"Saçmalama o ve beni sevmek guldurme. " Dedim yavasca cidden gülünç bir durumdu o ve ben saçmalık .

Sonrasında hocalar bulunduğumuz yer hakkında bir kaç bilgi verdi. Kamp yapacağımız alana geri döndüğümüzde çadırlar dagitildi. Her çadır iki kişilikti. Herkes çadır kurmaya başladı. Çoğu kişi çadırlarına kurmuşlardı. Sonunda bizde kurmayı basrdigimizda kendimizi yere attık. Bizim cadirimizin tam karşısında iki tane Egehanlarin çadırı vardı.

Erkeklerle hep beraber toplanmış konuşuyorduk Egehanla kavga ettiğimiz için hiç konusmuyorduk. Dilara Egehanin kolunun altında başını gogusune dayamış oturuyorlardı.

Dilara " birşey ssoracağım siz çocukluktan beri arkadaş misiniz?"dedi.

Elif " evet biz hiç ayrilmadik sürekli bir birimize destek olduk."dedi.

Rüzgar "Peki ailelerinizde mi arkadaslar."diyince kızlarla bakistik. Hepimizin gözleri dolmuştu. Aslında Gece'nin ailesi vardı ve surekli gorusuyorlardi ama tam kardeş gibi davranıp bizimle gelmişti yine hiç birbirimizden ayrilmamistik.

"Yok arkadaş değiller çünkü yoklar ."dedim gözümden bir gözyaşı cime düşerken .

Kaan "vefat mi ettiler .?"diyince cansu'a  baktım onun annesi o çok  küçükken  vefat etmişti.

Cansu "Benim annem ben küçükken öldü"dedi aglamiyordu ama suanda kendini sıktığını çok iyi biliyordum o zayıflıklarını asla dışarı vurmazdi.

"Benim annem bana zarar gelmesinden çok korkardi hatta çarpışan arabalara bile bindirmezdi ama kendisi hız tutkunuydu. Bir gün arabasını alıp yine .." sesim titrerken agizimdan bir hickirik kaçtı.

"Bir daha da geri gelmedi o günden sonra onu görmedim."dedim .

Rüzgar" özür dilerim sizi üzmek istememiştim ."dedi. Gözlerim Egehani bulunca bana bakıyordu. Bakışları şevkat doluydu öyle bir bakıyordu ki sarilasim geliyordu.

"Senin suçun değil gelmeyen o .'dedim .

"Ben biraz dolasacagim ."dedikten sonra yürümeye başladım. Geldiğimizde de dikkatimi çeken bir gölün yanina gidip oturdum .

Hep annemi beklerdim sürekli odamın penceresinden gelmesini beklerdim . Annemin beni hiçbir zaman  bırakmayacağını söylerdim kendi kendime ama gelmemişti. O gittikten sonra çok aramıştım ama hiçbir yerde bulamamistim onu. Babam da annemden sonra çok kötü olmuştu. Babam sürekli yanımdaydı beni korurdu. Şimdi işlerinden dolayı yurtdışına çıkmak zorunda kalmıştı.

Bakislarimi gök yüzüne çevirip ağlamaya başladım . Arkamda birisinin olduğunu anlayınca arkamı döndüm.

Egehan" Biraz konuşalım mi?"dediğinde. Gözyaşlarımı hizlica silerek.Başımı salladim. Yanıma gelip oturdu.

Bir süre ikimizde konusmadik sessizliği bozan taraf ben olmuştum.

"Bugün neden çok sinirlendin?"dedim. Oguzu kast ederek.

"Bilmiyorum sadece sana birşey olması istemiyorum."dedi.

"Beni düşündüğü bilmiyordum. Sevgilinin sana ihtiyacı vardır belki  onu koru sen ."dedim .

Ayağa kalkarken kolumdan tutup "Neden herşeyi Dilara'ya bagliyosun. N'oluyor Alya?"dediğinde hizlica elimi çekerek .

"Asıl sana soralım Egehan sevgilin varken beni  korumak ,endiselenmen hatta kiskanman. canımı acitiyorsun anliyomusun yapma bırak artık seni bekleyen sevgiline git."dedim gucumun yettigi kadar bağırarak .

Zaten ağlamaya hazır olan gozyaslarim yanagimi islatirken arkamı döndüm.

"Dilara benim kardeşim."

****************

Oy ve yorumlarinizi bekliyorum fikirlerinizide yorumlar kisminda belirtirseniz cevaplarim

Egehan ve Alya hakkında ne düşünüyorsunuz bundan sonra ne olacak sizce ?

Sizleri çok seviyorum bir sonraki bölümden devam edeceğiz .

Sizleri çok seviyorum bir sonraki bölümden devam edeceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu kalp sizin için .

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin