9. Bölüm "Oyun başlasın "

6.5K 295 10
                                    


Gece'den..

Alya'yi hastaneden çıkarıp eve getirmiştik. Alya 'yı ilk öyle gördüğümde o kadar canim acıdı ki o benim kardeşim ve kardeslerimden birine zarar gelmesine asla dayanamam . Emos sultan ilk duyduğunda zor sakinlestirebilmistik. Çok yorgun düştüğünden bizi evde bekliyordu.

Içeride Kaan'lar otururken bizde masayı hazırlamak için mutfağı girdik. Cansu çok sinirlenmisti tabakları çıkarırken,

"O Ayaz'i bir elime gecirdigimde bidaha kimse elimden alamaz onu."dedi elini tezgaha vurarak.

"Yanındayım Cansu biliyorsunuz zaten dövüşle ilgilendigimi. "dedim. Içimden o ayaz denilen aptala kufrediyordum.Alya'ya döndüğümde gözleri dolmuştu biraz yanina giderek boynuna sarildim .Sanirim yine yasadiklarini hatirlamisti.
Arkamdan Elif ve Cansu da bize sarilirken Elif ,

"Tamam canim geçti artık onu düşünmenin bir manası kalmadı." dedikten sonra birbirimizden ayrılıp .

"Aynen ya geçti nasıl olsa."dedim.

Elif tezgaha yaslanıp gözlerini kısarak imayla Alya'ya bakınca Cansu araya girip "Noluyo kizim niye bakiyon sinsi sinsi ."diyerek göz kirpinca .

"O değilde şu Egehan baya bir endiselendi . Hastanede filan hiç başından ayrılmadı sakin senden hoşlanıyor olmasın . Olur mu olur taş gibi kizsin ."

"Abartma Elif  sana öyle gelmiştir . Bide cocugun sevgilisi var. Yok hayır canim .."dedi başını sağa sola sallarken .

"Bir konu haklısın bebisim o da sevgili konusunda . Ikinci olarak ben abartmiyorum istersen kızlara soralım ."diyip sağında ben ve solunda Cansu olacak şekilde ellerini iki yana açtı .

"Sanki biraz haklı Elif ."dedim .

"Evet haklı olabilir ama bence  sevgilisi varken Alya'dan hoslanacagini sanmıyorum. " diyen Cansu'nun söylediklerini düşündüm niye sevgilisi varken Alya ile ilgilensin ... aman çıkar yakında zaten neden ilgilendiği .

"Kizlar , daha tabakları cikartmadiniz mi?" diyerek gelen emoş sultana baktık.

"Getiriyoruz teyzecim. "

"Tamam kuzum."diyerek geri salona döndü. Elime tabakları alıp solana girdim . Masaya tabakları koyarken elinde ip sarılı Yalini görünce kendimi tutamayıp güldüm . Arkadan gelen Elif bir kahkaya atarak ,

"Hayirdir Yalın  sonunda  anlayıp evde oturup örgü örmeye mi karar verdin?"dedi . Hepimiz gulerken .

"Hahha çok  komikti ya bu yılın en aptal espiri yapan kadın ödülünü sana veriyorum ."dedi .

"Bende sana yılın en mankafa panda ödülünü sana veriyorum  onu napacan."

"Tamam çocuklar hadi sofraya geçin ."

Rüzgar "size zahmet vermeseydik biz. "

"Kizlarimin böyle güzel arkadaşları var bırakmam hem Alyami da siz kurtarmissiniz hadi geçin bakalım."

Yemeklerimizi yedikten sonra emoş sultan çok yorulduğu için odasına çıkarken bizde bahceye çıktı .

"Hadi birşeyler yapalım ."dedi elif .

Yalın "Şaşırtıcı ama katılıyorum bu kadar sıkıcı olmayın be  abi ."

"Biz mi sıkıcıyız lan."diyen Kaan'a dönüp .

"Görelim O zaman ."dedim.

Cansu " Napacaz peki fikri olan varmı ?"

"Tabuya ne dersiniz ." diyen Alya elimi uzatıp ellerimizi birbirine vurduk çünkü biz bu oyunda çok iyiyizdir.

"Süper O zaman şöyle yapıyoruz kızlara erkekler . "

"Iyi peki "dedi Egehan.

Içeriye koşup tabu  kartlarını ve kum saatini bahceye çıkardım.

"Ilk biz başlıyoruz ."diyen elif kurtları eline alıp yerine geçti.

"Bir dakika kaybeden takıma bir ceza verelim . "Alya ayağı kalktı.

"Cezamizda himmm...m buldum kaybeden takım kendi elleriyle yemek yapacak anlastik mi?"

"Zehirlenmeyelim ama ."

Egehan "kabul nasil olsa siz kaybedeceksiniz ."

"Gorursunuz siz  bakalim kim kazanacak ."dedim.

Onume gelen Kaan   elini uzatıp hafifçe elimi sıktı . Bende onun elini sıktım. Kizlar ve erkekler olarak karşı karşıya gelmistik .

Acaba kaybettiklerinde de böyle siritabileceklermiydi.

"Başarılar beyler "dedi Cansu.

"O başarı size lazım olacak cansu hanım ."dedi Rüzgar karşılık olarak .

"O kadar güvenmeyin kendinize bir bakmışsınız ustunuzde önlük elinizde tabak yemek yaparken buluverirsiniz."dedi Elif Yalın göz kırpıp teker teker erkeklere baktı.

"Sonucu öğrenmemiz için oyuna başlamamız lazım dimi ."

Hadi bakalım oyun baslasin...

Herkese selam biricik  okuyucularim iste yeni bolum.

Sizce oyunu kim kazanacak ??

Bu arada okunmaya göre yorum ve oylar çok az biraz emeğe saygı lütfen saatlerce bir bölüm yazıyorum çünkü multilerde yayinladigim karakterlerin fotolarini kolajliyorum yeni bölümü yazıp kontrol et öyle yayınla filan falan lütfen çok zor bisey degil..

Hepinizi çok seviyorum 😙😘

Kolej SerserileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin