OFF SIKICI HAYAT

4.8K 127 19
                                    

Merhaba ben July. Liseye giden  bir kızım. Genelde pek istenmem, arkadaşlarım beni sevmez. Ama tam bir LABIRENT FANIYIM! Evet, sizi duyuyorum siz de öylesiniz değil mi? Aslında hayatım aynı.  Sabah okula gidiyorum. Herkesin telefonlarını toplayıp ders başlamadan yan binaya götürüyorum. Neden mi ben? Bir gün hastalanıp okula gelmemiştim. Ertesi sabah okula geldiğimde bu görevin bana verildiğini söylediler. Offff! :-( O günden beri telefonları ben taşıyorum. Her sabah okula daha erken gidiyorum. Böylece telefonları bıraktığımda biraz zamanım oluyor. Bu arada telefonları koyduğumuz yere TELEFON HAPSİ diyoruz. :-D Bu zamanda da telefonumdan Labirent resimlerine bakıyorum! Günün en güzel tarafı bu zaten. Size hiç arkadaşım olmadığını söylemiş miydim? Ah, evet bir tane var. Adı Lizzy. En iyi arkadaşımdır kendisi. Her sabah telefonları bırakıp onunla banka oturup Labirent fotoğraflarına bakıyoruz! O da benim gibi LABIRENT MANYAĞI! Ders başladığında okula dönüyoruz. Akşam telefonları alıp sahiplerine geri götüren de benim. Neymiş, vazifemmiş! Ama her akşam yine Lizzy ile Labirent fotoğraflarına bakmaya değer! Sıkıcı dersleri anlatmadım bile. Derslerim çok iyi sayılmaz. Pekala, hepsi iğrenç. Çünkü dersi, Labirent'i düşünmekten dinleyemiyorum! Kısacası beni hayata bağlayan şey LABIRENT.

Arkadaşlar umarım güzel olmuştur. Serinin devamını yazacağım.  Takipte kalın!

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin