Merhaba arkadaşlar, yeni kitabım olan HARRY POTTER -Unutulmazlar- adlı kitabıma bakmayı unutmayın! Profilimden ulaşabilirsiniz! Şimdi başlayalım! ♥
Minho'nun yanına gidiyorum. Ama hangisi onun evi HİÇ bilmiyorum. Uzun süre aradıktan sonra yine de BULAMADIM. Ben de kendi minik evimden çıkarken YAPMAMAYA yemin ettiğim şeyi yapmaya karar verdim. Yapmadan önce ilk bir etrafıma bakındım. Belki biri bana yardım eder diye. Ama elde var sıfır, kimse yok. Bende iç çekerek telefonumu cebimden çıkardım. Ve bir mesaj yazdım.
- Şey, Minho, acaba sen evinden dışarı çıksan, ben oralarda mıyım diye baksan?
OFFF
Yaptım işte bir mesaj daha yazdım.
Cevabın gelmesi pek uzun sürmedi.Liz ♡ Kankisko♥♥
- TaVaMMinho ortalıklarda yok. Tek başımayım. Ben de pişman olacağımı bildiğim halde ona,
- Evin adresini yazabilir misin?
Bir süre boyunca mesaj gelmedi ama sonra,
Liz♡ Kankisko♥♥
- SeVI GoVuyOyuM!!Etrafıma bakındım. Ve deli gibi el sallayan Minho'yu fark ettim. Benim de kalbim deli gibi çarpıyordu. Bacaklarımın beni birazdan yere bırakacağını bildiğimden yavaş yavaş yürümeye başladım.
Ve sonunda Minho'nun yanına geldim. Gülümsüyordu. İlk defa beni görünce gülümsüyordu. İçim pır pır etti. Eliyle en uzaktaki minik evi gösterdi. Ev çok tatlıydı. Yürümeye başladık. Yol boyunca hiç konuşmadık. Aslında o konuşmadı, ben dilim tutulduğu için KONUŞAMADIM. İçeri girdik. Çok sade bir dekorasyonu vardı. Ama hoştu. Bana bir sandalye gösterdi. Oturdum. O da yanımdakine. Konuşmayı başlatan o oldu.
- Acaba neyi yanlış yapıyorum? Hiç bilmiyorum. Normal yazı yazıyorum işte!
Bunu o kadar ciddi söylemişti ki neredeyse gülecektim.
- Yok sadece Caps Lock'a dokunup duruyorsun. Onu hallettik mi sorun kalmaz.
Tamam anlamında başını salladı. Telefonunu çıkardı. Ben de benimkini.
- Sen bana mesaj yaz ben de seni izliyim. Nerede yanlış yapıyorsun bakıyım.
Yazmaya başladı. Evet tahmin ettiğim gibiydi. Ona anlatmaya başladım. Artık dilim çözülmüştü. Kendimi hiç uyanmak istemediğim bir rüyadaymış gibi hissediyordum. Minho'nun egosu biraz fazlaydı ama çok iyi bir dosttu. Şakalaştık... Konuştuk... Mesaj yazmada bazı sorunları düzeltemese de, yine de gelişme kaydetmişti. Birden benim telefonumda Liz♡ Kankisko♥♥ diye kaydedildiği görünce şaşırdı. Ben de ona işin aslını anlattım ve evimde değiştireceğimi söyledim. Kabul etti. Ve ayrıca onun çok şanslı olduğunu söyleyip Thomas'ın nasıl kaydedildiğini gösterdim: PİSLİK GICIK DELİ olayına çok güldü. Birlikte güldük, güldük.
Tam Minho bana kimin evi nerede diye anlatırken benim zeki kafam yeni bastı.- Ama Kayran'da herkese özel bir ev yoktu ki? Herkes birlikte yatıyordu, ne oldu?
Minho'nun suratı asıldı. Sanki bir şeyi hatırladı. Ama sonra normal haline geri döndü. Sonra hafif bir öfkeyle tıslayarak,
- O kızz...
Evet, geldik yine o konuya! Minho'ya anlattırabilirdim.
Ama o zaten konuşmaya devam etti.- Newt'in hayatını mahvetti...
Ah, Newt... Zavallı arkadaşım...Biraz duraksadı. Daha önce bu kadar duygusallaştığını görmemiştim. Burnunu çekip devam etti.
- Bu evleri yaptırmayı da o kız önermişti. Ama Newt masum biliyorum. O yapmaz... yapamaz... Keşke söylediği kanıtları bulabilseydik. O zaman herkes masum olduğunu anlardı. Ama o kızzz...
Ağlamamak için kendini zor tutuyor gibiydi. Ama yine de toparladı.
- O kanıtları çok iyi SAKLAMIŞ!
KEŞKE ONU BENİM ELİME VERSELERDİ! NE YAPACAĞIMI ÇOK İYİ BİLİYORDUM!Tam sırasıydı.
- Ama ne oldu ki? Neden bu kadar sinirlisin? O kız ne yaptı ki?
Nefesimi tuttum. Galiba merak ettiğim büyük gizemi öğrenmek üzereydim.
- Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|
Ciencia FicciónLabirent delileri toplanın! Bu kitap labirent'e düşmüş iki liseli kızı anlatıyor. Ve tabii yaşadıkları ilginç olayları. Umarım beğenirsiniz. Sevdiyseniz diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın!