Özel Bölüm

521 26 20
                                    

Vayyyy ben buralara gelir miydim yaaa! Ben bile şaşkınım şu an...

Evet gelip beni dövebilirsiniz ama çok büyük bir sorunum varr

LGS!

Evet bu Allah'ın belası yüzünden bir şey yazamıyorum.

Ama bakın, karantina insana böyle şeyler yaptırabiliyor.

Bu arada bu SON bölüm. Kesin yani. Burada biraz daha değuşuk şeyler olcak.

Hadi başlayalım!!!

------------------------------------------------------------------------

Yine lanet olasıca bir pazartesi gününe uyandım.(Sen okula gittiğine şükrettt :( off)

Yatakta gerindim. Tekrar buraya dönmemden beri 1 hafta geçmişti. Orayı çok özlemiştim. Keşke geri gelmeseydim. Şu an anlıyorum ki tam bir malmışım. Otur oturduğun yerde! Yok geleceklerini değiştirecekmişim! Bir Teresa kadar kötü yapamam herhalde geleceklerini! 

Oflayarak tekrar yatağa uzandım. Sabah sabah yine moralimi bozmuştum.

Aferin bana! (Alkış sesleri)

Tamam, oraya tekrar gitmeyi isteme sebeplerimden biri de, Bu 1 haftanın berbat ötesi geçmiş olmasıydı. 

Okula neden gelmediğimi sormuşlar ve ben de hasta olduğumu söylemiştim. Annemi aramışlar ve annem de tabii ki "Yok öyle bir şey! Kaçmış bu kız ceza verin." demişti. Sonuç olarak müdür beni çağırmış ve ne yaptığımı sormuştu. Ben de efkarlı bir şekilde,

-Anlamazsın... deyip gülmüştüm.

(Lan niye aklıma Joker geliyor benim ya sjsjsjjs)

Müdür de akıl sağlığımdan şüphe edip bana 1 hafta uzaklaştırma vermişti. Evde de zaten annem başımın etini yiyip bütün ev işlerini bana yaptırmıştı.

Suzy'nin durumu ise daha kötüydü. Kimseyle konuşmamıştı. Sonra da okuldan kaydını sildirip buralardan uzaklaştı. Nerde olduğunu şuan Allah biliyor.

Ve işte bugün uzaklaştırma bitmişti. 

Yani okul,

Beni bekle.

-------------------------------------------------------------------------------

Kocaman pencereleri olan gri renkteki odada, bir kadın uzun kırmızı tırnaklarını teker teker odanın ortasındaki masaya tıkırdatıyordu. 

- Harika, çok güzel.

Kadının sakin ve tok sesi odayı doldurduğunda, Janson kadına doğru döndü.

-Evet, efendim.

Kadın, sarı saçlarını yüksek bir topuz yapmıştı ve kırmızı bir ruj sürmüştü. Beyaz bir iş kadını elbisesi giyiyordu. Ve kırmızı topuklu ayakkabıları onu olduğundan daha uzun gösteriyordu. 

Kadın cevap vermeyince Janson telaşla devam etti.

- Efendim, yani her şey istediğimiz gibi normal bir şekilde ilerliyor. Teresa biraz hırpalansa da hala iyi. O kızlar bir sorun çıkarmadı ya--

- Anladım.

Kadın bağırmasa da sesindeki otorite, sesinin bütün odada yankılanmasını sağlamıştı. Janson susmuştu. 

Kadın tekrardan önlerindeki kocaman ekrana baktı. Ekranda, genç bir kız okula gitmek için çantasını toparlıyordu. 

Gözlerini ekrandan ayırmadan mırıldandı.

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin