GARİP MESAJ

686 47 10
                                    

Yatağıma uzandım. Thomas'ı bekliyordum. Diğerlerine telefonları verip, nasıl çalıştığını anlatmaya gitmişti. Becerebilecek miydi acaba? Tabi ben bunun asırlar süreceğini bildiğimden plan yapmaya başlamıştım. Yarın büyük bir gün olacaktı. Ve benim hazır olmam gerekiyordu. Teresa'yı dövecektim ki bu ÇOK büyük bir GÖREV. Kayranlıların atamadığı o bir yumruğu ATMAK istiyorummm.

Ondan sonraki gün belki zindanlara giderim ama YİNE kendi isteğimle değil. Teresa'ya atacağım şu tokadı BİRAZ abartmış olabilirim. Pekala, beni onun üstünden almadan önce onu ÖLDÜRMEYE çalışmış da olabilirim. Bu yüzden BELKİ beni zindana atarlar. Bende yine şu yabancıyla konuşurum. Bu plan çok basit oldu. Ama yine Kayranlılar tarafından dışlanırım. NAYIIIR! Dışlanmak istemiyorum! Ama Teresa'yı öldürmek istiyorum!

ÇOK ZOR.

Hangisini seçsem bilemedim. Şimdi başka seçeneklere bakalım.

Diyelim ki -pek mümkün olmasa da- Teresa'yı öldürmeye ÇALIŞMADIM,  o kadar kendimi tuttum, biraz hırpaladım sadece, zindanlara bu sefer KENDİ isteğimle girerim! Çaktırmadan, gizlice... Hem bu sefer zindanın içinde değil, dışarıdaki koridorda olurum ve konuşan kişiyi görürüm! Çok mantıklı! Ama kendimi tutmak BİRAZ zor olacak. Off ya! Aman tutacaz kendimizi artık.

O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Yataktan ve düşüncelerimden kalkıp telefonu açtım.

Whatsapp'tan bir mesaj gelmişti. Ama Lizzy'den. Sonra bir anda telefonları başkalarına verdigimi hatırladım. Demek ki ilk mesajlarını atmaya başlamışlar. Kendimi daha az yalnız hissediyorum. Acaba Liz'in telefonunu kime vermiştim? Her neyse anlarız artık.

Mesaj şu şekildeydi.

Liz♡Kankisko♥♥-
MEvhAvE

Bende ona mesaj yazdım.

- Merhaba Nasılsın

Liz♡Kankisko♥♥-
IviYrM

Kimdi bu acaba? Thomas hiç bir şey öğretememişti galiba. Bende adını öğrenip yanına gitmeye karar verdim.

- Sen kimsin acaba? En iyisi yanına gelip sana yazmayı öğretiyim

Liz♡Kankisko♥♥-
SeB BaNA mEsaS YazNAyi bIlMmIyodYn Mu DIyohSuN!!

Baya sinirliydi.

- Hayır sadece biraz düzeltmeye ihtiyacın var o kadar bu arada adin neydi

Liz♡Kankisko♥♥-
TAmeN AdIB NibHo

Bu yazıyı çözmem bir kaç dakikamı aldı ama HAYIRR! Bu MINHOYDU! Evet Liz'in telefonunu Minho'ya vermiştim! Minho ile böyle, sanki Cahilmiş gibi konuşmuştum! Aferin July, aferin! Sanki senin kadar iyi biliyor mesaj yazmayı. Ömrü hayatında bir kere telefon görmüş, ne dalga geçiyon? Off, yine başını belaya soktun! O sırada bir mesaj geldi.

Liz♡ Kankisko♥♥-
HaBi AnA BebLIyovUM

Off gitmek zorundayım.

- Tamam geliyorum.

Tam telefonu kapatıyordum ki, bir mesaj daha geldi. Ama bu sefer başka birinden.

PİSLİK GICIK DELİ-
Naber? Sana hiç mesaj attılar mı? Minho belki atmistir onun boş günüydü. Diğerleri çalışıyor akşam mesaj atabilirler.

Off bu mesaj da Suzy'den geliyordu ama onun telefonu da başkasındaydı. Kikirdedim.
Kimde olduğunu biliyordum.

- Thomas! Evet Minho mesaj attı ama biraz daha gelişmesi gerek. Biraz garip yazıyor! Birileri yazmayı pek öğretememiş! ;-) Şimdi ona gidiyorum. İşin ehlinden öğrensin!

PİSLİK GICIK DELİ
Tamam :-D

- Bu arada sen baya bir öğrenmişsin?

PİSLİK GICIK DELİ
Tabi ne sandın
:-)

- :-)

Telefonu kapattım. Biraz yatağa uzanıp düşünmeye başladım. Bu benim istediğim hayattı. Çok muhteşemdi. Bir o kadar da muazzam... Bu düşüncelerimi bir bildirim sesi böldü.

Liz♡Kankisko♥♥-
HaBI aVA BevLIyoVUM!!

Bölümün başındaki fotoğrafta Minho'nun yanlış yazıldığını görenler +1

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin