NE İSTİYORSUN BE ADAM?!

485 49 5
                                    

"July, July!"

Newt'in sesiydi bu. Ne işi vardı burada? Off... Her tarafım ağrıyor! Bir saniye. Ben yerde mi yatıyorum?

" July, July uyanman gerek!"

Galiba gözlerimi açmam gerek. Ama sanki göz kapaklarımda 325869 fil oturuyor! Ah!

" July, JULY!"

Tamam be! Galiba şu an açmam gerek. Ahh... Galiba başardım!

Gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk şey bulanık bir yüzdü. Gözlerimi kırpıştırdığımda bunun Newt'in yüzü olduğunu gördüm.

- Çok şükür Allah'ım! July hadi kalk gitmemiz lazım.

Çocuk iki dakkada imana geldi! Newt'i de imana getirdin ya July, senden daha ne beklenir?

- Tamam...

Dedim cılız bir sesle.

Newt çok endişeliydi.

- Hadi, July HADİ!

Kalkmaya çalıştım ama başaramadım. Gözlerimi yumup güç toplamaya çalıştım. Newt bunu fark etmiş olacak ki, telaşla;

- İyi misin? Dur sana yardım edeyim.

Kalkama yardım etti. Sonunda kalktım. Başım zonkluyordu. Dengemi sağlamaya çalışarak,

- Noldu bana?

Diye sordum.

- Bayıldın.

Dedi Newt.

Neden bayılmıştım ki? Hiç bir şey hatırlamıyorum. Bir süre öylece hafızamı zorladım. Bir anda tüm gerçekler kafama dank etti.

O adam kimdi?

Neden beni öldürmek istiyordu?

Ve Kayran'ın öbür ucunda ne oluyordu? Çünkü hala gürültüleri duyuyordum ve bu başımı daha çok ağrıtıyordu.

Bunlar gibi onlarca soruyu Newt'e taramalı tüfek gibi sordum. Newt afallamıştı. Ama sonra kendini toparladı.

- Hey, Sakin ol. O adamın kim olduğunu ben de bilmiyorum. Pislik çok iyi koşuyormuş. Yakalayamadım. Sen bayılınca geri dönmek zorunda kaldım zaten. Sonuç olarak seni neden öldürmek istediğini de bilmiyorum.
Ne olduğunu da bilmiyorum ve bir süre de öğrenemeyeceğim. Şu an burası çok tehlikeli beni her an yakalayabilirler. Ama sen öğrenebilirsin.

Bana baktı. Başımın ağrısı geçmiş sayılırdı. Nefesini verdi.

- Şimdi Kayran'ın öbür ucuna git. Ben gelmeyeceğim. Olabildiğince normal davranmaya çalış. Gally'e yaklaşma. Thomas seni korur ama tahmin ettiğim şeyse... Dikkat et July...

Kafamı salladım. Neyi tahmin ettiğini soracaktım ki bir tıkırtı geldi ve Newt kaçmaya başladı.

Bende yüzümü Kayran'ın öbür ucuna çevirdim. Ve oraya doğru yürümeye başladım.

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin