WHAT?

1.7K 84 6
                                    

Uyandım. Alnımdan terler akıyordu. Hızlıca onları sildim. Hala rüyanın etkisindeydim. Kendimi toparladım ve ayağa kalktım. Gerindim. Gözlerimi ovuşturdum. Gözlerimi açmaya üşeniyordum. Gerçekten! Gözlerimi açmaya GERÇEKTEN üşeniyordum! Bütün gün uyumak istiyordum. Kısa bir süre rüyayı düşündüm.-gözlerim kapalı bir şekilde-  Hiçbir şekilde anlamlı gelmiyordu. Sesler gelmeye başladı. Zorda olsa gözlerimi açtım. Oh my god! Ormanda değildim! YEMIN EDERİM Kİ ormanda değildim! Başka bir yerdeydim! Bir kaç saniye boyunca kitlenmiş bir şekilde olduğum yere baktım. Evet, etrafımda ağaçlar çiçekler vardı ama kaçtığım orman KESİNLİKLE değildi.  Birden bir yürüme sesi duydum. Hemen ağaçlardan birinin arkasına saklandım. Yürüyen kişi her kimse giderek yaklaşıyordu. Kalbim hızla atmaya başladı. Küt küt küt küt... Lazım olur diye sırt çantamda bir bıçak taşırdım. Piskopat mıyım neyim ya? Ah olamaz! Sırt çantam yanımda mıydı?  Oh, burdaymış! Ve telefonlarda burda! Hepsini satıp money kazanacağım yeee! Töbe. Kafayı yedim. Her neyse. Her kimse artık dibime girmişti. Az daha gel ağzımın içine gir diyecektim. Ama kendimi tuttum. Nefes almaya korkuyordum. Şahıs -artık her kimse- etrafına bakındı ve gitti. Evet GİTTİ! Bu kadar kolay gideceğini bilmiyordum. Rahatladım. Ağacın arkasından çıktım. Sessizce yürümeye başladım.  Çok sessizce... Nereye gittiğimi bilmiyordum. Birden açık bir alana ulaştım. Tam oraya atılacaktım ki bunun akıllıca olmadığını düşündüm. Çünkü orada insanlar vardı ve tehlikeli olabilirlerdi. Bir çalının arkasına saklanıp izlemeye başladım. Bu çocuklar -çocuklar diyorum çünkü çocuktular- bana bir yerden tanıdık geliyordu ama her neyse. Izlemeye devam ederken bir çocuk çok yakınıma geldi ve OMG! Bu Hayır hayır bu THOMASTI! Gerçekten gözlerime inanamıyordum! Ben yoksa OMG ben KAYRANDA MIYDIM! Çok uzun oldu vjcjdvfk. Mutluluktan havalara uçuyorum! Yupii! Hayallerim gerçek oldu! Gözlerim Minho ve Newt'i aradı ama göremedim. Birden arkamda bir beden hissettim. Tam arkamı dönecektim ki bu beden beni yakaladı ve ağzımı kapattı. Çırpındım ama elleri çok güçlüydü. Bağırmaya çalıştım. Ama olmadı.  Eller çok sıkıydı. Çaresizlikle pes ettim. Bana "şişşt!"diye fısıldadı. Kimdi bu? Güçten düşmüştüm. Oracıkta bayılıverdim.

Merhaba en heyecanlı yerinde kestim. Kızmayın kızmayın en kısa sürede devamını yazacağım. Teşekkürler! ♥♥♥♥

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin