Tahminleri yazdınız mı?
Başlıyorum. ..
Gülün üstünde pek de yabancı olmayan bir ad vardı. Sıkı durun...
NEWT!
Anlamıyordum. Neden Newt? Ve ayrıca çekmeceden çıkan eşyalar bir kıza aitti. Tabi Newt kız gibi giyinmeye başladıysa onun olabilirdi!
Kafam karışmıştı. Hemen diğer gülü elime aldım. İşte! Burada da bir ad yazıyordu. Ama okunmuyordu. Üstüne KASTEN bir kaç çizik atılmıştı. Sinirle gülü yere fırlattım. Karanfili elime aldım. Üstünde yine NEWT, yanında da bir ad yazıyordu ama karalanmıştı. Neler dönüyordu burada? Benim bilmediğim ne vardı?
Hızla kağıtları elime aldım. Hepsinde kağıdın kenarına yazılmış bir not vardı. İlkini okumaya başladım.Sevgili Newt,
Ben buraya geldiğimden beri biraz garip davranıyorsun. İnkar etmeye kalkma. Beni seviyorsun! Bunu biliyorum. Hemde tüm kalbimle. Ve şunu söylemek istiyorum ki, bende seni seviyorum. Bunu diğerlerinden saklayabiliriz. Lütfen inan bana. Seni yarın George'un mezarının yanında bekliyor olacağım lütfen gel.Seni seven .....
Ama ismin üstü yine karalanmıştı!
Bu notu kim yazardı ki? Kayran'da bir PİSKOPAT vardı! Hemen elime ikinci kağıdı aldım.Sevgili Newt,
Geldiğin için teşekkürler. Beni sevdiğini biliyordum! Ama bunu Kayranlılara belli etmemeliyiz. Yoksa... Her neyse olacakları biliyorsun sevgilim! Yarın odama uğramayı unutma. Ama dikkat et! Kimse seni görmesin!
.......Yine isim karalanmıştı! İçim içimi yiyordu! Kimdi bu? Hemen üçüncü mektubu elime aldım. Bu sonuncuydu.
Sevgili Newt,
Beni anlamıyorsun! Bu benim suçum değildi! Lütfen inan bana. Dikkatli olmalıydın. Ve bu beni suçlu yapmıyor! Olan olmuştu zaten. Ne yani, yalan mı söyleyeseydim? Beni anlamaya çalış! Bunu böyle,burada bitiremeyiz! Hani beni her şeyden çok sevmiştin? Sana inanmıştım. Demek ki aptallık etmişim.Seni hep sevicek olan .........
Ve yine isim yoktu! Bunlara ne olmuştu? Bu odada benden önce biri, hatta bir kız kalmıştı! Aynanın kırılması bunu açıklıyordu. Diğer eşyalara baktım. Pek bir şey yoktu. Sadece bir tanesinde kan izi vardı. O kadar! Eşyaları çekmeceye doldurmaya başladım. Ama çekmecede bir şey fark ettim. Üstüne bir yazı kazınmıştı. Ve bu yazı aynen şöyleydi,
Newt♡.......
Diğer ismin üzeri karalanmıştı. O anda aklıma TOPLANTI geldi! Geç kalıyordum! Hemen geri kalan eşyaları çekmeceye doldurdum. Koşarak odadan çıktım.Eee. Güzel olmuş mu? Bir sonraki bölümde görüşmek üzere Hoşça kalınn!!♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|
Science FictionLabirent delileri toplanın! Bu kitap labirent'e düşmüş iki liseli kızı anlatıyor. Ve tabii yaşadıkları ilginç olayları. Umarım beğenirsiniz. Sevdiyseniz diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın!