İçeri girenin kim olduğunu bilmiyordum. Ama ayak seslerini duyuyordum. Bakmak istemedim çünkü büyük ihtimalle ağlamaktan gözlerim şişmişti. Gizemli kişi yanıma yaklaşıyordu. Gururum kırılmıştı. Yanıma oturdu. Ben ise HALA hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Elini omzuma koydu. Ve,
- İyi misin?
Diye sordu. Ben cevap vermedim, sadece homurdandım. Ayağa kalktı. Ve,
- Böyle olmayacak. Kalk bakalım. Seninle bir konuşalım.
Beni tutup kaldırmaya çalıştı. Ama kolumu çekip ondan kurtuldum. Bana,
- Hadi ama!
Dedi ve beni kaldırdı. Bu sefer kurtulamadım. Ve o anki halim aynen şöyleydi;Gözlerim ağlamaktan şişmiş, yüzüm kıpkırmızı, salya sümük birbirine karışmış, saçlarım da dahil bir şekilde tam anlamıyla İĞRENÇTİM!
Utandım. Gerçekten utandım. Ölmek istiyordum. Utançtan şu ana kadar gözlerim kapalıydı. Açtığımda ne gördüm dersiniz? Sıkı durun karşımda THOMAS duruyordu! WHAT? bakışımla ona bakıyordum. Beni tutup bir sandalyeye oturttu. O da benim karşıma geçti. Ve PSKOLOĞUMUZ THOMAS, konuşmaya başladı.
- Bak üzüntünü anlıyorum ama neden bu kadar kafaya taktın ki? Her neyse bu konuyu sonraya bırakırız. İlk olarak KAYRAN'A hoşgeldin! Adın ne?
Bende,
- July.
- Güzel. Bende THOMAS. Kayran'ın başlıca 3 kuralı vardır. Birincisi...
- Biliyorum. Anlatmana gerek yok. LABIRENT'E girmeyeceğim...
- Tamam. Nereden bildiğini bilmiyorum ama başka şeyleri de biliyorsun gibi. Anlatmama gerek var mı?
- Hayır. Her şeyi biliyorum. HATTA sizden daha iyi. Mesela Labirent'in çıkış yolunu biliyorum. Hani koşucuların yıllarca bulmaya uğraştığı yolu.
- Vov. Bunları sonra konuşuruz. Peki kutuyu bildiğini varsayarak...
- Biliyorum.
- Pekala. O zaman buraya nasıl geldin?
Ve Thomas'a her şeyi anlattım. Her şeyi... Bir Minho fanı olduğumu ve rüyayı bile.
Anlayışla başını salladı.
- Anladım. Demek Minho sana kötü davrandığında bunun için üzüldün. Minho biraz serttir, kabadır ama kalbi yumuşacık ve tertemizdir. Sen onun öyle dediğine bakma seni mutlaka affedecektir. Şimdi toparlan. Kendini Kayranlılara güçlü göstermen lazım. Ayrıca liderlerle yapacağım seninle ilgili olan toplantıya katılacaksın.
Toparlandım. Saçımı ellerimle taradım. Kıyafetlerimi düzelttim. Kopardığım bir yaprağa SALYA SÜMÜK karışımımı sildim. Artık hazırdım. Güçlü olmam lazımdı. Thomas'a evet anlamında başımı salladım. Gülümsedi. Kapıyı açtım. İçeri güneş ışıkları girmeye başladı. Ve sonunda kapı tamamen açıldı. Dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|
Science FictionLabirent delileri toplanın! Bu kitap labirent'e düşmüş iki liseli kızı anlatıyor. Ve tabii yaşadıkları ilginç olayları. Umarım beğenirsiniz. Sevdiyseniz diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın!