KAYRAN'DA BİR GÜN

990 62 10
                                    

Dışarıya çıktığımda ilk fark ettiğim şey burada gerçekten BULUNMANIN burayı izlemekten BİR MİLYON KAT daha farklı olduğuydu. İsyan'a TEKRAR binlerce küfür savurdum. Bu zamana kadar utancımdan başım öne eğik bir şekilde yürüyordum. Kafamı kaldırmaya cesaret edemiyordum. UTANIYORDUM! Doğmamış olmayı diliyordum. Şimdi bir delilik yapıp Labirent'e girip Izdırap Verenler tarafından öldürülmek istiyordum. Ama bir yanım buna engel oluyordu. Bu çocuklara yardım etmem gerektiğini düşünüyordum. Duygularıma hakim oldum. Ve BÜYÜK bir cesaretle başımı kaldırdım. Olamaz! Herkes bana bakıyordu. Fısıldaşıyorlardı. Bazıları gülüyor, bazıları ciddi bir ifadeyle bana bakıyordu. Fısıldaşmalarından bir tek " kız, zindan, Newt, aynı, Minho" kelimelerini yakalayabildim. Neler oluyordu? Birden benim suçsuz olduğumu, bu LÜLE KAFALILARIN bunu fazla abarttığını benim üste çıkmam gerektiğini hatırladım. Ve bir özgüven patlaması yaşadım. Başımı dik konuma getirdim ve kendimden emin adımlarla yürümeye başladım. Kayranlıların bakışları şaşkın bir şekilde değişti. Birden bir ses duyuldu.

- Haydi! Herkes işinin başına!

Bu ses... Bu ALBY'Dİ! Birden yanımda belirdi. Gülümseyerek sırtıma vurdu. Ve,

- Olanları duydum. Baya iş başarmışsın? Minho olanlardan baya rahatsız. Newt'e olanların ona olmasından korkuyor. Hadi sen acıkmışsındır. Tava bugün YAHNİ yaptı!

Dedi. Ve kahkahalara boğuldu.

Ama benim kafama takılan bir YAHNİ değildi. Newt'e ne olmuştu ki? Minho neyden korkuyordu? Ben ona ne yapabilirim ki? Tam bunları soracaktım ki... Aa! Thomas! Yanımda bitivermişti. Beni kolumdan tuttu ve yemekhaneye SÜRÜKLEMEYE başladı. Utanıyordum. Yavaş yavaş yemekhaneye ilerlerken, benim kalbim duracakmış gibi oluyordu. Thomas'ın konuşmalarını bile dinleyemedim.

- ... Anladın mı? İşte Minho bu yüzden korkuyor. Newt'e olanlar yüzünden.  Bugün senin yanında oturacağım.

Ne ben onu dinlemezken o her şeyi anlatmış! Off!

Tamam anlamında başımı salladım.
Yürümeye devam ettim. Minho'nun yanından geçiyorduk ki, koşucular masasındaki gözler üzerime kaydı. En sonda Minho'nunki...  O bakışları gördükten sonra kül olmak istedim. Nefret doluydu. O bakışları görmek dünyada istediğim en sonuncu şeydi. Ve bizim ULTRA ZEKİ Thomasımız sanki Minho'nun bakışlarını görmemiş gibi gidip Koşucu masasının TAM YANINDAKİ masaya oturdu! Thomas'a bir bakış atarak yanına oturdum. Koşucular fısıldaşmaya başlamıştı bile. Onlardan da, " ceza, zindan, kız, aynı, hüküm, toplantı, yarın" sözlerini duydum. Neler oluyordu? Keşke Thomas'ı dinleseydim. Tava en son bize YAHNİ'yi getirdi. Hızlıca yemeye başladım. Minho'nun gözleri hala üzerimdeydi. Sadece yahniye bakarak yemeğimi yedim. Thomas'da bitirdiğinde ayağa kalktım. Minho gitmişti. Thomas'da beni kalacağım yere götüreceğini söyledi. Onun peşinden gittim. Beni küçük bir kulübenin önüne getirdi.

- İşte burada kalacaksın. Dikkat et! Izdırap Verenler seni tutup götürmesin!

Dedi. Ve güldü. El sallayarak oradan uzaklaştı. İçeri girdim. Gayet sadeydi. Bir yatak, bir sandalye, bir masa, yastık,  battaniye, bir kaç parça kağıt ve bir kalem. Ne bekliyordum ki? Beni -bir çaylağı- saraya koycak halleri yok ya! Hemen yatağa koştum. Ama masadaki kağıtlardan biri dikkatimi çekti. Elime aldım. Sayfanın Başına bir not yazılmıştı.

Sevgili July,
Yarınki toplantıya gelmeyi unutma!
Elimden geldiği kadar Minho'yu sakinleştireceğim. Lütfen yarın orada ol.
                              Thomas

Gülümsedim. Koşarak yatağa yattım. Ama bir şey beni rahatsız ediyordu. Yatakta döndüm, bir sağa bir sola, baş Aşağı bile yattım. Ama bir şey beni rahatsız ediyordu. Ayağa kalktım. Sırtıma bir şey batıyordu. Sırtıma dokundum. Oha! Sırt çantam hala buradaydı! Hemen onu elime aldım. Fermuarını açtım. İçi TELEFONLARLA doluydu! Bütün sınıfın telefonları elimdeydi! Sırayla hepsinin şifrelerini çözdüm. Ve bir daha girmeme gerek kalmasın diye şifreleri kaldırdım. Şarjlarının bitmesinden korkuyordum. Hepsini kapatıp, geri çantama koydum. Ve yatağa yattım. Kısa sürede uyumuştum.

Merhaba! Sizce güzel olmuş mu? Yorumlara bu bölümde en çok hangi cümleyi beğendiğinizi yazın. Bende yazacağım! Bir dahaki bölümde görüşürüz! ♥♥♥

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin