TERESA

725 50 5
                                    

Bu tabiki, sıkı durun,











                

                TERESAYDI!

Şaşırdık mı, Hayır. Herneyse o sırada Thomas'ın sesiyle düşüncelerimden uyandım.

- Herkes yarım saat içinde toplantı salonuna gelsin!

Homurdayarak geri çekilen kalabalık Jeff ve Clint'e yol verdi. Kızı çuval gibi taşımaya başladılar. Benimse hala gözüm Teresa'daydı. Tiksinerek ona bakıyordum. Hayatımda daha önce hiç bu kadar tiksinmemiştim. Bir anda Teresa tekrar baygınlaştı. Ve kolu yana doğru düştü. Ve işte o anda kolunun iç kısmına yazılmış "İSYAN İYİDİR" yazısını gördüm. Bu çocuklara nasıl ihanet edebilmişti? Son anda iyi olması umrumda bile değildi. Bu işleri açmadan önce düşüncekti bunları. O sırada Teresa çoktan gitmişti. Birden Thomas'ı gördüm. Sinirleri tepesindeydi. Acaba nedendi? Teresa gelmişti. Beni de boş yere korkutmuştu. Beni başından beri istemiyor muydu yoksa? Düşündüğüm gibi benimle bir sorunu mu vardı? O sırada toplantıyı hatırladım. Kendime çeki düzen vermek için küçük evime koştum. Bir anda gözüm kırık aynaya takıldı. Karşısına geçtim. Biri bunu nasıl kırmıştı ki? Sanki kasten tutulup yere atılmıştı. O kadar kırıktı ki. Sonra çekmecedekileri hatırladım. Onlar neydi acaba? Burada garip olaylar dönüyordu, kesin! Ama şimdi toplantıya gitmeliyim. Galiba artık beni aralarına alacaklar! Çoook mutluyum!

Labirent Delileri ♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin