□ 2. BÖLÜM □
Multi Medya :Bangtan Sonyeondan
#BTS ~ Spring Day
***
"Hadi ama benimle dalga mı geçiyorsunuz? Bakın menejer bey. Dikkatinizi çekerim size menejer dediğimi sayılı anları yaşıyoruz. Ha onu da sinirden diyorum zaten yanlış anlamayın. Ben bir daha o boktan kliniğe gitmem" şirkete gelmiştik ve yaklaşık yarım saattir bunak ve yandaşları ile tartışıyordum.
"Senin iyliğin için kare-" cümlelerini bitiremeden jimin sözünü kestim.
"Orta da bir iyilik göremiyorum nedense. Bence bu konuya 'eziyet' kavramı daha çok uyuyor" hadi bir insanı nasıl zorla bir psikologa götürebilirlerdi ki.
Sinirle gözlerimi kapatarak sakinleşmeye çalıştım.
Üç aydır, bütün devrelerim tepetaklak olmuştu. Herşeye çabuk sinirleniyor ve yıpranıyordum.
Sinirle gözlerimi tekrar açtım.
"Bakın yokum tamam mı? Eğer saçma sapan klinikdi, psikologdu saçmalıkları varsa ben yokum." Adam psikolojimi düzeltiyim derken bozuk olan psikolojimi iyice bozacaktı ulan.
"Karen lüt-" elimi havaya kaldırarak konuşan tae'yı susturdum.
"Lütfen tae. En azından sen yapma." O dudaklarını birbirine bastırırken gözlemi ondan karçırdım.
Şuan isteyeceğim son şey sinirle yanlış birşey diyerek onu kırmaktı.
"Sana gitmen için soru sormuyoruz veya tercih yapmamı istemiyoruz. Gitmek zorundasın. Kendi iyiliğin için. Sen ciddi bir intihar girişiminden döndüğünün farkında mısın? " gözlerimi devirerek jin oppa'ya döndüm.
"Sanki bir boka yarıyormuş gibi. Adam üç ayıdır aynı soruları sorup duruyor. Yok neymiş neden intihar ettin? Seni bu seviyeye getiren nedir? Hadi ama bunu ilk defa deneyeşim değil." Onlar gözlerini kaçırırken derin bir nefes alarak gözlerimi duvara çevirdim.
"Bakın benim için endişelendiginizi biliyorum fakat ben bu yollardan defalarca kez döndüm. Tamam bu seferki farklıydı. Çok ciddiydim ki hala öyleyim. Düzgün bir psikolojim olduğunu da idda etmiyorum ama her hangi bir psikologa gerek duyduğumu da etmiyorum" gözlerimi duvardan çekerek hepsinde tek tek gezdirdim.
"Gerçekten, 'intihar girişiminde neden bulundun?' Diye soru soran bir psikologdan mı medet umuyorsunuz? Hayatımda duyduğum en saçma soru. Kendine zarar veren, ya da vermek isteyen bir insana neden diye sorulmaz ki. Zaten anlatabilse kendine zarar vermez." Bacaklarımdan destek alarak gözlerimi bunağa çevirdim.
"Bu yüzden psikologdu, klinikti bu işler bitti menejer bey. İster kabul edin ister etmeyin. Ben ve bozuk psikolojim, oldukça iyi anlaşıyoruz." sinirim hala yatışmamışken bizimkilere kısa bir bakış attıktan sonra odadan çıkıp sertçe kapıyı örttüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018
Fanfiction"Yasaklanması gereken bir çeşit uyuşturucu gibiydi. Yavaş yavaş damarlarından zihnine, zihninden kalbine işleyip seni öldürüyordu. Hayır. Öldürmüyordu. Bu seferki yaşatıyordu." ©️20180301