YimiBirinci Bölüm

4.4K 284 116
                                    

□ 21. BÖLÜM □

Multi Medya: Kim Taehyung

#BtSParkJimin ~ Lie

#BtSParkJimin ~ Lie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Tekrar ve tekrar bıkkınla nefes vererek kafamı geri atarak, koltuğun başına yasladım.

Uzun zaman sonra ilk defa rahatça uyumuş ve uyanmıştım. Kabuslar yoktu, huzursuzluk yoktu, beni koala gibi saran, üzerimde 60 kiloluk bir ağırlık yoktu.

Tabiki de onu odaya almayı geçin eve bile almamıştım.

Onu affetmiş olmam, ona eziyet etmeyeceğim anlamına gelmez öyle değil mi?

Bir haftadır bütün yalvarmalarına rağmen gece kalmasına izin vermemiştim. Hatta öpme gibi bir yeltenmelere girse de izin vermemiştim. Ne olursa olsun cezasını çektiğine emin olduğum sürece kadar bu eziyet devam edecekti.

Onu affetmem benim zayıflığımdı, zaafımdı ama eziyet etmem ise inadımdan... ve tercih meseleside diyebiliriz aslında.

Şimdi ise bana inat birşekilde iyice bana yapışıyor ve sanki eziyet eden taraf kendisiymiş gibi davranıyordu.

Sakin sakin herzaman ki gibi koltuğa yayılmış televizyon izlerken çatkapı hepsi birden ellerinde mısırlar, içecekler ve bir korku filmiyle kapıma dayanmışlardı.

Dikkatinizi çekerim bir korku filmi ile.

Kulağıma gelen hoseok oppanın gerçek çığlığı ve tae'nın sonradan gelen sahte çığlığı ile gözlerimi devirerek iyice gerildim.

Hayır saçma tarafı korktukları halde neden korku filmi izlemek isterler ki?

Şuan ki acayip ötesi saçma taployu size anlatıyorum.

Hoseok ve jin oppa birbirlerine sarılmış korkudan artık ağlama derecesine gelmiş bir şekilde alttan alttan filmi izliyorlar diğer yandan da çığlıkları ile adeta kulaklarımızı sikiyorlardı.

Evet bunu gerçekten yapıyorlardı.

Seslice nefes vererek gözlerimi, suga oppanın kolunu kendi menfaatleri için ele geçirmiş olan jimine çevirdim.

Korkudan tirtir titriyordu. Korkunç sahneler çıktığında başını suga oppanın koluna görmüyordu ki suga oppanın yüz ifadesine bakılırsak ya kendi kolu kopacak ya da birazdan kendi jiminin kafasını koparacaktı.

Hayattan bezmiş gibi kafasını arkaya doğru atmış bir yandan kolunu jiminden kurtarmaya çalışırken diğer yandanda küfür ediyordu ki bunu duymak için yanında olmaya gerek yoktu.

Gözlerimi bu sefer alttan alttan korkup, korkmadım havası veren Namjoon oppaya ve gözlerini dört açmış heycanlı heycanlı filmi izleyen, korkunç sahnelerde bile psikopatça kahkahalar atan jungkookta gezdirdim.

Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin