Yirmibeşinci Bölüm

3.5K 253 86
                                    

□ 25. BÖLÜM

Multi Medya: Kim Taehyung

#BTS ~ Best Of Me

#BTS ~ Best Of Me

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Boynumda gezinen dudaklar ve sıcak nefes ile rahatsızca yerimde kıpırdanarak, daha doğrusu kıpırdamaya çalışarak yüzümü buruşturdum.

Üzerimdeki ağırlığın sebebini anlayabilmek için gözlerimi hafif araladım.

 Ve tabiki tae.

Çıplak bedeni, benim çıplak bedenime yaslı, kafasını boynuma gömmüş  ufak ufak öpücükler koyarken diğer yandan ise parmaklarını saçlarımda gezdiriyordu. Zihnim, dün geceye doğru kayarken dudaklarımı birbirine bastırdım.

Sanırım hayatım boyunca yaşayıp yaşayabileceğim  en heycan verici, tutkulu ve haz verici bir geceydi.

Pişman mıydım? Asla.

Zaten bunun olmasını isteyen bendim. Bu yüzden asla ama asla pişman olmazdım. Olamazdım.

Evet bedenime ve bana özgü olan birşeyi daha kaybetmiştim. Ama dediğim gibi tae benim için her zaman doğru tercih olmuştu.

Hatta tercihte değil, ona zorunluydum. Eğer bakireliğimi o olmasa da asla başka biri alamazdı.

Ona âşıktım. Hemde tanımyalamayacağım derecede. Aşktanda öte, bağımlıydım. Hayatımın merkeziydi.

Aptallıktı.

Bundan birkaç yıl önce biri karşıma çıkıp, ileride bir adımı hayatının merkezi haline getireceksin dese bir ağız dolusu söverdim. Çünkü aptallıktı. Akılsızlıktı.

Hala da öyle.

Hayatın en büyük aptallık birini hayatının merkezi haline getirerek yaşamak. Ona bağlanmaktı. Demek istediğim şey, herşey giderdi. Herkes gider, birgün herşey sona ererdi. İnsanlar gelip geçici, duygular ve yara izleri her zaman kalıcıydı.

Bu yüzden asla ama asla birini merkeziniz haline getirerek yaşamayı tavsiye etmezdim. Her haliküarda acı çekersin.

Acı ve keder bu dünya da kaçınılmazdı.

Bana gelirsek... ben artık salmıştım kendimi. Zaten iliklerime kadar bu kuyuya düşmüşken, ondan başka kimsem yokken... acı çekmek pekte umrumda değildi.

Hayattaki tek varlığım ve zenginliğimdi, bu yüzden çekinmeden herşeyi mi ona sunabilirdim. Güvenerek, inanarak...

Birçok ilkime sahipti zaten. Ilk aşkım, ilk öptüğüm kişi, bu kadar yakın olduğum kişi, tamamiyle kendimi, duygularımı hislerimi düşüncelerimi açığım, bağlandığım kişiydi.

Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin