□ 9. BÖLÜM □
Multi Medya: Bangtan Sonyeondan
#BTS ~ Best Of Me
***
Kapının açılması ile konsantrasyonumu bozmadan keskin ve net hareketlerle kareofrafinin son kısımlarını da yaptıktan sonra şarkıyla birlikte dansı da kestim.
Yorgunlukla kendimi yere attım. Gözlerimi içeri gelen j-hope oppa'ya çevirdim.
Bana doğru gelerek elimi tutup yattığım yerden kaldırdı.
"Terli terli yerlere yatıyorsun sonra hasta olacaksın. Kalk hadi devam çalışmaya" sıkıntıyla nefes aldım.
Almanyadan döneli yaklaşık bir hafta olmuştu. Menejer 5 günü 1 haftaya çıkarmış ve güzelce dinlememizi söylemişti. Ve dediği gibi yapıp dibine kadar eğlenmiş ve dinlenmiştik.
Şimdi ise yeni çıkacak albümümüz için çalışıyorduk ki yorgunluktan ölmek üzereydim. Yaklaşık 5 saattir pravdaydık.
Diğerleri dinlenme odasındaydı, j-hope oppa ve bende pratik yapıyorduk ki şuan, birazdan herhalde cesedim çıkacaktı odadan.
4-5 aydır ara verdiğim için vücudum sertleşmişti bu yüzden hareketleri net yapamıyordum bu yüzden kalmıştım aslında geç saatlere kadar prova için. J- hope oppa ise zaten dans desen yerinde durmuyor.
Adam, bu dünyaya kesinlikle dans için doğmuş bunu her defasında söylemeden edemiyordum.
"Cidden düşündüm de şuan hasta olasım geldi" yorgunlukla kendimi tekrardan geri atarak yere yattım.
Kemiklerim ağrıyordu ulan ben ne yapayım.
O gözlerini devirip kollarımdan tutarak tekrar kaldırdı. "O zaman biraz ara verelim. Zaten saat çok geç olmuş. Git güzel bir duş al sonra yatağa. İyice dinlen" kafamla onu onaylayarak ayağa kalktım.
"Emredersiniz annecim" gülerek yanağımı sıktı "aferin benim kızıma. Şimdi marş marş" dans odasından çıkarken tekrar bağırdı. "Duş almayı unutma sakın. Terli terli yatarsan hasta olursun" elimi havada salladım. "Kesinlikle unutmayacağım" ya da... Tabiki de unutacağım.
Gözlerimi devirerek ayaklarımı sürte sürte dinlenme odasına doğru ilerledim. Açıkçası şuan üşengeçlikten geberiyordum. Yorgundum. Uykum vardı. Gerçi benim uykum olmadığı bir an yoktu ama olsun.
Şuan iki katı vardı.
Hayır, duş almam kesinlikle imkânsızdı.
Ayaklarımı sürte sürte dinlenme odasına ulaştığımda kapıyı açıp içeri girecekken telefonun çalması ile olduğum yerde durup numaraya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018
Fanfiction"Yasaklanması gereken bir çeşit uyuşturucu gibiydi. Yavaş yavaş damarlarından zihnine, zihninden kalbine işleyip seni öldürüyordu. Hayır. Öldürmüyordu. Bu seferki yaşatıyordu." ©️20180301