□ 10. BÖLÜM □
Multi Medya: Bangtan Sonyeondan
#BTS~ I Need You
***
Lanet olsun!
Onunla buluşmayı kabul eden beynime, ona uyupta buraya gelen kendime sıçayım.
"Yyaağğ noonaaağğ neden çifftğ yüzün varrrrğğ" gözlerimi devirerk omuzumda düşen başını tekrar ve tekrar itikledim.
Gerizekalı gidelim dediği yer barmış.
Hadi tamam herşeyi geçtim. Bara gelmeyi de geçtim ulan madem bünyen kuvvetsiz neden içki içiyorsun abi.
İçimde ki ses diyor ki kalk çarp ağzının ortasına iki tane, gelsin kendine. Hayır zaten tanınmamak için ağzımı burnumu kaydırarak oturuyorum burda.
"Aaaaağ ama hhiçğ yakışşmıyorrğ bu harekeğler saaanah" sıkıntıyla nefes vererek ayağa kalktım.
"Burda bekle sakın ayağa kalkıp bir olay çıkartmak hesabı ödeyip geri geliyorum" kalktığım yere onu itikleyerek yaptırdıktan sonra kafamı eğerek barmenin yanına ilerledim.
"2 numaralı masa hesap ödecenecek" adam bardaklarla yaptığı şovu bırakarak önüme bir kutu koydu.
Hızlıca parayı ödeyerek, hala bıraktığım yerde uyuklayan gerizekalının yanına ilerledim.
Ayağımla ayağına tekme attım. " Kalk hadi gidiyoruz" sersem sersem yarı uykulu bir şekilde süzerken sabırla başımı havaya kaldırdım. "Tanrım, teker teker mi yolluyorsun sen bunları bana?"
Şimdi burda bırakıp varmak vardı da ışte...
Kolundan tutup dikleştirdikten, kolunu omuzuma atara kaldırdım.
Saniyesinde bütün cüssesi ve kuvveti üzerime çullanırken sinirle dişlerimi sıktım. Ama bende karensem bunu ona gösterecektim.
Zar zor arabayı taşıyarak arka kapıyı açıp adeta içine fırlattım.
Kapıyı örterek daha fazla beklemeden sürücü koltuğuna geçtim.
Ulan varya, sinirle boynumu çıtlayarak arabayı çalıştırdım.
Kendimde alkol almama rağmen, sinirden alkolün olmayan etkisinden çıkmıştım.
Gaza basarak arabayı çalıştırmamla arakadan gelen pat sesi ile tekrardan kafamı arkaya çevirdim.
Gördüğüm görüntü ile ağzımdan kaçan kahkahaya engel olamamıştım.
Hızlı çalıştırmamla koltuktan düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018
Fanfiction"Yasaklanması gereken bir çeşit uyuşturucu gibiydi. Yavaş yavaş damarlarından zihnine, zihninden kalbine işleyip seni öldürüyordu. Hayır. Öldürmüyordu. Bu seferki yaşatıyordu." ©️20180301