□ 15. BÖLÜM □
Multi Medya: Bangtan Sonyeondan (geberiyorum jxhxhx)
#BTS ~ House Of Cards
***Sıkıntıyla nefes vererek oturduğum yerde dikleştim.
Aradan iki gün geçmişti. Şimdi ise tae ile birlikte oturmuş film izliyorduk ama o filme bakmayı geçin benim yüzüme dahi bakmıyordu.
Çatık kaşları ile, aralıksız baktığı telefona bakmaya devam etti. Hemen yan tarafında olmasına rağmen telefonu göremeyeceğim şekilde tutmuştu.
Kaşlarımı çattım. Bir dakika ya, o benim telefonumu alıyorsa bende onukini alırdım.
Elimi hızlıca telefona uzatmış, tam alacakken geri geri çekti. Çatık kaşları ile bana döndü "Ne oldu?"
Gözlerimi devirdim. Bok oldu tae.
Bugün sana bir bok oldu ama bende karensem bunu öğrenirdim.
Kafamı iki yana salladım. "Yok, yok birşey işine geri dön sen" oturduğum yerden ayağa kalkarak mutfağa ilerledim.
Arkamdan baktığını hissetsemde dönüp bakma gereği duymadan mutfağa girdim.
Birşey olduğuna yemin edebilirdim. Çünkü tae'yı tanıyordum. O asla ciddi olamazdı. En azından böyle konularda.
Garipti.
Sandalyeyi çekerek masaya oturdum.
Cebimden telefonu çıkartıp masanın üzerine koydum.2 gündür telefonu adeta götümden ayırmıyorum mesaj gelir diye, ama yine ne bir mesaj gelmişte ne de herhangi birşey.
Hadi ama bu kadar korkak olacağını düşünmezdim.
Sonuçta onunla buluşmak isteyen bendim. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Sadece o anki psikoloji ile onun karşısına çıkmak istedim, yetmezmiş gibi beni öldürmesini de söyledim.
Ama öldürmeyecegini biliyordum. Beni de öldürmeyecekti. Çünkü eğer öldürme gibi bir derdi olsa zaten seo'yu öldürürdü. Tabi Ya!
Bilerek karnından bıçaklattırdı. Tam boşluğundan. Çünkü ölmeyeceğini biliyordu.
Bu kızın istediği şey ben değilim veya benim canımın acıması değil. Tek istediği şey tae. Kim olduğunu bilmiyorum ama şöyle birşey vardı ki, ben tae için ölmeye bile razıyım. Ne olursa olsun. Bu bizimkilerden biri bile olabilir.
O yüzden benim açımdan tae ile ayrılmamız imkansız.
Hadi ama bence onun açısından imkansız. Eğer biri ona böyle bir tehtit yapsa eminim o da benim yaptığımı yapar ve ayrılmamayı seçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018
Fanfiction"Yasaklanması gereken bir çeşit uyuşturucu gibiydi. Yavaş yavaş damarlarından zihnine, zihninden kalbine işleyip seni öldürüyordu. Hayır. Öldürmüyordu. Bu seferki yaşatıyordu." ©️20180301