□ 12. BÖLÜM □
Multi Medya: Kim Taehyung
#BTS Jeon Jungkook ~ Begin
***Yatakta birazdaha yayılırken tekrar bana sarılan kollar ve bacaklarla rahatsızca kıpırdanarak gözlerimi araladım.
Ve şaşırdım mı? Tabiki de hayır.
Tae, her zaman ki gibi kollarını ve bacaklarını koala gibi vücuduma sarmış kafasını da boynuma gömmüştü.
Cidden bu çocuğun birşeye sarsılmadan uyuyamama sorunsalı vardı.
Boomerang gibiydi. İtikçe geri gelip tekrar daha sıkı bir şekilde sarılıyordu.
Zaten asıl sorun da sarılması değildi, boğmasıydı.
Cidden birgün uykudayken beni boğacaktı. Hayır ölmekten yana bir kastım yoktu. Şuan şu şekilde ölmeye hiç razı olmadığım kadar olurdum. Sadece can çekişmem benim için sorundu.
Hafif kenara kayarak boynumdaki kafası ve belimdeki ellerinden kurtulmaya çalıştım, ama ben kenara kaydıkça o homurdanarak daha çok bana yaklaştı.
Gözlerimi devirdim. Aklıma gelen fikirle kendi kafamın altında ki yastığı çektim.
Bu sefer yavaşça geriye doğru çekilmemle ikimizin arasına yastığı yerleştirdim. O yavaşça yastığı sarılırken gülümseyerek geri çekildim.
Yattığım yerden dikleşerek bacaklarını da yavaşça yatağa yaslayarak, yataktan kalktım.
Yastığa daha sıkı sarılırken gülerek üzerini örttüm. "Iyi uykular küçük koala" dudaklarına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekilerek odadan çıktım.
Cidden terlemişim şuan farkına vardım. Saat hala gece 02.32ydi. Aşağı inerek oturma odasına doğru ilerledim.
Madem yatak yoktu benimde, pamuklar kadar rahat koltuğum vardı.
Vücudumu direk koltuğa atmamla bedenim alta doğru çöken koltuğun içine gömülmüştü. Harbiden yataktan daha rahattı. Burda mı uyusam artık acaba.
Derin bir nefes alarak geniş ve rahat koltukta iyice yayıldım. Gözlerimi kapadım.
Ne kadar eksiklik hissettirse de can sağlığım için bugünlük burda uyumak en iyisiydi.
***
Yan tarafımda bana sıkıca sarılan varlık ile yarı bilincim tamamen açılırken gözlerimi kısarak arkamı döndüm.
Tae ile burun buruna gelirken bir iki saniye boyunca gözlerimi kapatıp tekrar araladım. Ardından gözlerimi etrafta gezdirdim.
Ee burası yatak odasıydı ve şuan yatakta yatıyordum. Hadi ama yaşadıklarım rüya olamaz herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekizinci Bela || 2 #Wattys2018
Fanfiction"Yasaklanması gereken bir çeşit uyuşturucu gibiydi. Yavaş yavaş damarlarından zihnine, zihninden kalbine işleyip seni öldürüyordu. Hayır. Öldürmüyordu. Bu seferki yaşatıyordu." ©️20180301