Smażyła naleśniki, gdy w stojącym obok radiu usłyszała znajomą melodię. Przekręciła pokrętło, podgłaszając trochę i już po chwili w całym mieszkaniu dało się słyszeć dźwieki "Beautiful Trauma".
We were on fire
I slashed your tires
It's like we burned so bright, we burned out
I made you chase me
I wasn't that friendly
My love, my drug, we're fucked up- Cause I've been on the run so long, they can't find me - zaśpiewała.
You waken up to remember I'm pretty
- And when the chemicals leave my body, yeah, they're gonna find me in a hotel lobby!
Tough times they keep coming
- All night laughing and fucking.
Some days I can barely breathe
After we were high on the love doped outIt was you
The pill I keep taking
The nightmare I'm waking
There's nothing, no nothing, nothing but you
My perfect rock bottom
My beautiful trauma
My love, my love, my drugZ gracją przewróciła naleśnika, jednocześnie podrygując w rytm piosenki. Głośne dźwieki obudziły Nathaniela, który stał teraz oparty o futrynę drzwi prowadzących do kuchni. Pożerał wzrokiem skąpo ubraną dziewczynę; miała na sobie jedynie jego koszulkę, która ledwo była w stanie zakryć jej pośladki.
My love, my love, my love, my drug, oh
My love, my love, my drug, we're fucked upYou punched a hole in the wall and I framed it
I wish I could feel things like you
Everyone's chasing that holy feeling
And if we don't stay little we'll blow out
Blow out- 'Cause we've been on the run so long they can't find us - śpiewała, niczym się nie przejmując. Nie fałszowała, ale też nie była zbyt wybitna. - Who's gonna have to die to remind us?
That it feels like we chose this blindly
Now I'm gonna fuck up a hotel lobby 'cause- Co robisz? - Zapytał, podchodząc do niej i z uśmiechem na ustach przytulając się do jej pleców. Dziewczyna była na tyle niska, że ten mógł spokojnie oprzeć się podbródkiem o jej głowę.
These tough times, they keep coming,
Last night I might've messed up again
Some days like I'm barely breathing
But after we were high in the love, doped out- Śniadanie - odparła, po części go ignorując. Wyraźnie oburzony tym faktem blondyn obrócił ją i przyciągnął jak najbliżej siebie. Zaczęli tańczyć; krok, krok, obrót, krok i tak po całej - niezbyt dużej - kuchni. Unoszący się wokół zapach spalonych naleśników zdawał się kompletnie im nie przeszkadzać.
It was you
The pill I keep taking
The nightmare I'm waking
There's nothing, no nothing, nothing but you
My perfect rock bottom
My beautiful trauma
My love, my love, my drugNagle dziewczyna zniknęła mu z pola widzenia, chowając się za jego plecami. Nieudolnie próbował ją złapać, jednak ta cały czas mu się wymykała.
CZYTASZ
Killer Queen
Fanfic"Biegły co sił w nogach, poprzez pola obsiane pszenicą. Nie odwracaj się - powtarzała sobie w myślach brunetka; była ledwie kilka metrów przed swoją przyjaciółką. Ktoś je gonił i najwidoczniej nie zamierzał przestać. Dziewczyna gwałtownie się zat...