Arabayı işyerine çekiyorum. Vale arabamın anahtarını alıyor. Otomatik kapı açılıyor. Officeboy nerede diye soruyorum, danışman "lavaboya gitti birazdan gelir" diyor. Sonrasında danışman deskin arkasından:
- Hoş geldiniz Poyraz Bey.
- Hoş bulduk.
- Nasılsınız, iyi misiniz?.
- İyiyim teşekkür ederim Zeynel. Sen nasılsın?
- Çok şükür iyiyim.
- Var mı bir yaramazlık.
- Hayır yok.Zeynel genelevin danışmanlığını yapıyor. Müşteri ilişkileri danışmanın görevi. Rezervasyonu, randevuları, seans ücretlerini ve buna benzer şeyleri Zeynel ve diğer danışmanlar, Zeynep ve Zihni yapıyor. 3 vardiya olarak çalışıyorlar. Aslında bir kişi daha vardı ancak, kızın evleneceği adam burada çalışmasına izin vermiyormuş. Kızcağız da mecbur bırakmak zorunda kaldı. Ne yaparsak yapalım bazı önyargıları yıkmak mümkün değildir. Bu yüzden bir süredir haftalık izne çıkamıyorlar. Fazla mesai olarak ücretlerini veriyorum ancak yoruldukları için haliyle üzülüyorum. Eleman arıyoruz fakat güvenilecek birini bulmak hiç de kolay değil.
Ofisime geçiyorum, bir tane sade, şekersiz kahve söylüyorum. Office boy Kamil, kahveyle beraber, Zeynel'in gönderdiği avans kasayı da getiriyor. Kahvemi yudumlarken, kasa hesabını inceliyorum. Bugünlük ciro iyi değil. Geçen sene bu vakitler kazandığımız paranın haddi hesabı yoktu. Ramazan ayının yaklaştığını da varsayarsak, bu ayı karsız kapatmak işten bile değil. Ülkenin gidişatı bizi de vurdu.
Odamın içinde lobiyi gören tek taraflı cam var. Bir hareketlilik hissettiğim vakit, tekerlekli sandalyemi cama doğru çeviriyorum. Bir ambalaj şirketinin ortakları. Aşağı yukarı hep aynı kişiler ziyaret eder bizi. Birkaç istisna dışında hiçbiri arızalı tipler değildir. Bu genelev, genellikle nezih kişilere hitap ediyor. Mafyavari adamlar pek uğramaz bize. ara sıra gelseler de bir bahane bulup geri göndeririz. Buranın asıl amacı çok kar etmek değil, sağlıklı bir ortamda, verimli bir şekilde işimizi yapabilmektir. Biz bir aile kerhanesiyiz diyebilirim. Özellikle temizlik personelleri başta olmak üzere, pek çok personelimiz evlidir. Olmayanların da büyük çoğunluğunun ailesinin, evlatlarının nasıl bir yerde çalıştığından haberi vardır. Hepsi de ben tanır ve çok severler. Fakat ne yazık ki aynı şeyi seks işçileri için söyleyemeyeceğim. Neredeyse tamamının ailesi yok ve her biri ayrı bir dram örneği. Burası sadece genelev değil. Pek çok departmanımız mevcut. Santral departmanında 0900'lü cinsel sohbet hatları bulunuyor. Burada 3 kadın çalışanımız var. Eskiden 10'un üzerindeydi lakin son dönemlerde internettin hızla yayılmasından mütevellit, talep büyük ölçüde azaldı. Gelen telefonların çoğunluğunu ise yurtdışındaki gurbetçilerimiz oluşturuyor. Restoran bölümümüz var ama ne yazık ki uzun süredir kullanımda değil. 4 senedir sadece yaz ayları açıyoruz. Bu sene açıp açmama konusunda kararsızım. Pavyon bölümümüz var. Teras katımızı pavyon olarak kullanıyoruz. Fakat ismi sizi yanıltmasın. Son derece nezih bir yer. Haftanın 5 günü canlı müzik var ve genellikle jazz, blues, new age tarzı müzikler çalıyor. Gelen müşteri de bu müziklerin dinleyicilerinden oluşuyor. Yaz kış faaliyette ve son iki senedir hatırı sayılır bir ciro bırakıyor. Haftanın 5 günü canlı müzik verdiğimiz gibi, cuma günleri rus revüsü, cumartesi geceleri ise striptiz gecesi düzenliyoruz. Cumartesi geceleri hınca hınç doluyor. Öyle ki, müşterilerin talebi doğrultusunda ve tuvaletlerde istenmeyen durumlar sıkça gerçekleştiği için mastürbasyon odaları yaptırdık. İnanmayacaksınız ama bir kaç kez burasının kadınlar matinesi olarak kapatıldığı dahi oldu.
Pavyonun en sevdiğim özelliklerinden biri ise, resmi ve dini tatiller başta olmak üzere, bazı günler o kadar çok rağbet görüyor ki, konsomatris yetişmeyip, eskortlar ekstraya geliyor ve onlara da ayrı bir kazanç kapısı doğuyor.
Garaj bölümümüz var. Hepsi vale olmak üzere 4 personelimiz bulunuyor. Cirosu, valelerin ve çamaşır departmanının toplam 2 personelinin maaşını çıkartıyor. Çamaşır bölümünde ise 9-5 çalışmak üzere iki personel bulunuyor. Yatak, masa örtüleri, personel kıyafetleri, perdeler vb. çamaşırları yıkıyorlar.
Son olarak da odalar departmanımız var. Bunun ne olduğu ve işlevi apaçık ortada zaten. Odalar bölümü ikiye ayrılıyor. Biri stüdyo, diğeri de eğlence odaları olarak geçiyor. Eğlence 4, stüdyo odaları ise 1 kattan oluşuyor. Stüdyoda pornografik filmler çekiliyor. Türkiye'de günümüzde, profesyonel anlamda seks filmleri çeken tek adamım ben. Alman filmleriyle Almancayı çözen ve amatör Türk filmleriyle seksten adeta soğuyan bir neslin tam ortasında kalmış biri olarak, bunu kendime misyon edinmiş bulunmaktayım. Eğlence odalarının da ne olduğu malum. Fakat aradaki en büyük fark saygı. Bizim genelevimizde insan sadece fiziken değil, ruhen de doyuma ulaşır. Bizim eskortlarımız, müşterilere kendini o kadar özel hissettirir ki, kaç kere evlilik teklifi, kaçırma girişimi gibi vukuatlar gördü burası.
Binaenaleyh, kendimi övmeyi sevmem lakin, ben Türkiye'de seks endüstrisinin mayoruyum. Şayet, bu işi benim kadar ciddi yapan bir tek kişi bile yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibele
HumorAlışılmışın dışında bir kadın pazarlayıcısının işlettiği, alışılmışın dışında bir genelevde geçen hikayede, aksiyon, mizah, dram, gerilim gibi olguların iç içe geçtiği kurgularla karşılaşacaksınız. Uçta kalmış hayatların serüvenlerine tanık olacak...