Ismerkedés 2

1.9K 122 7
                                    


+ Claire szemszöge +

Tényleg volt mellettünk két ajtó, de én csak Lokira bírtam nézni. Ő hirtelen balra fordult és már nyitotta is a fekete ajtót.
- Várj - kiáltottam, de magam se tudom, hogy miért. Ő megállt és várt. Lehet, hogy azt hitte számon kérem rajta az előbbit? - Jó éjt!
- Neked is - mondta halkan, aztán bement a szobájába. Én is odafordultam a jobb oldali ajtóhoz, ami egyszerű fehér színű volt. Megfogtam a kilincset, majd beléptem. Azt hittem, hogy elhányom magam. Az egész szoba RÓZSASZÍN volt. Szerintem ez az egyetlen szín, amit utálok. Sarkon fordultam majd bekopogtam a fekete hajú isten szobájába.
- Mi van már - kérdezte idegesen. Nagy lendülettel nyitotta ki az ajtót. Majd meglepett arcot vágott, mikor meglátta, hogy én vagyok az.
- Láttad te a szobámat? - kérdezem mérgesen.
- Nem, miért? - nézett rám értetlen arccal. Megragadtam a karját majd húzni kezdtem a szobám felé. Amikor beléptünk az ő szemei is elkerekedtek. Majd elkezdett nevetni.
- Ebben mi a vicces? Majdnem elhánytam magam mikor megláttam - mondom neki, miközben belebokszoltam a kezébe, játékosan.
- Azt hiszem ez Thor műve. Amikor meghallotta, hogy egy lányt keresünk lefestetette az egész szobát rózsaszínre.
- De hát ez borzalmas. Mondd, hogy tudsz vele valamit csinálni - néztem rá könyörögve.
- Hát megpróbálhatom. Milyen színt szeretnél? - kérdezte.
- Fekete és zöld azt hiszem. Loki becsukta a szemét és látszott, hogy koncentrál. Eltelt egy perc és még nem történt semmi, így már azon voltam, hogy szólok neki, amikor hirtelen, mellőlem elindult egy feketés - méregzöldes csík a falon. Nem kellett hozzá sok idő és az egész szoba ilyen színű volt. Még az ágy is fekete volt. Nagyon jól nézett ki.
- Köszönöm szépen. Ja, és ha előbb találkoznál azzal a buggyant ,,tesóddal" mond meg neki, hogy ez hülye ötlet volt.
- Megmondom, de most már pihenj, mert hosszú napod volt és nem hiszem, hogy holnap egyszerűbb lesz - mondta majd magamra hagyott a szobámban. Bementem az egyik ajtón, amin és egy fürdőszobát találtam. Persze nem olyan volt, mint a Földiek, hanem egy nagy medence szerűség volt benn és egy csőből lehetett vizet engedni. Ja és az egész fekete volt. Körbenéztem még a szobában és találtam egy gardróbot is tele asgardi ruhával. Volt egy külön rész ahol hálóing szerűségek voltak. Elvettem egyet majd bementem a fürdőbe és engedtem egy forró fürdőt magamnak. Majdnem elaludtam a vízben fekve, de még épp időben rávettem magam, hogy kikeljek a vízből. Felvettem a ruhát, amit találtam. 

Majd befeküdtem az ágyamba

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Majd befeküdtem az ágyamba. 

 

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Love him if you can! /Loki fanfiction/ - BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora