Narrátor szemszöge
A nap első sugarai csiklandozva keltették fel a két fiatalt, akik nyugodtan aludták át az éjszakát. Elsőként a férfi tért magához, mégpedig azért, mert a lány teljes testével karolta át. Elnyomott egy apró mosolyt, majd becsukta szemeit és élvezte a lányból áradó, kellemes virág illatot. Érezte lélegzetvételét, és ahol bőrük érintkezett, mindenütt bizsergő érzések indultak útnak, melyek dübörgő szívében találkoztak.
Loki szemszöge
Csodálkoztam, hogy ilyen mélyen sikerült aludnom. Mielőtt tegnap este Claire bekopogott a szobámba, azt hittem sose fogok tudni elaludni. Aztán mikor, a mellkasomra döntötte fejét, és illata beférkőzött a tudatomba, nekem nem kellett csak egy pillanat és már aludtam is, mint a bunda. Ez a gondolat, bár elég röhejes volt, és egyáltalán nem illet a rólam kialakult képhez, megmosolyogtatott. Egy darabig csak, így feküdtünk, azután Claire kezdett magához térni. Borzasztó aranyos volt, ahogy először beljebb fúrta magát az ölelésembe, majd óvatosan felpillantott az ablakra, hogy tényleg a nap volt-e az, ami felkeltette. Gondoltam had legyen egy kis szórakozásom, úgy tettem, mintha még aludnék. Kíváncsi voltam, hogy mit csinál ha azt hiszi, úgyse tudok róla.
+ Eira* szemszöge +
Mikor a nap sugarai melegükkel, elkezdtek csiklandozni, szép lassan rávettem magam, hogy kinyissam a szemeimet. Ekkor tudatosult csak bennem, hogy a dolog, amit olyan hevesen ölelgettem, az Loki. Hirtelen, magam se tudva miért, zavarba jöttem, és mosolyomat a mellkasába temettem. Ezután rápillantotta az isten arcára, és mosolyom csak nagyobb lett, mivel olyan nyugodt volt, mint tegnap, mikor magára hagytam. Igazán jóképű volt, de egyben volt valami gyermeki nyugodtság is az alvó arcán. Nem igazán tudtam, hogy miért, de gyorsan nyomtam egy puszit az arcára, majd felakartam kelni, hogy csendben távozzak a szobából, de a tervemet meghiúsították. Ugyanis Loki pont akkor, mikor felültem volna, fordított helyzetünkön, és én alulra kerültem.
- Csak nem kiakartál osonni, mint valami rossz hírű lány? - kérdezte halkan, de reggeli hangja miatt inkább morogva. Nekem csak újabb mosoly kúszott a számra és belementem a játékba.
- Dehogy is. Mindössze elakartam kerülni, hogy szembe kelljen kerülnöd a tenger isten haragjával, talán még a bátyám is kiakadna. De persze ha azt szeretnéd, hogy a szolgák révén arról értesüljenek, hogy mi ketten együtt voltunk az éjszaka, akkor maradok, amíg el nem indulunk - látszott az arcán, ahogy belegondol a következményekbe. Valószínűleg nem tetszett neki, a dolgok lefolyása, mert elfintorodott és gyorsan oldalra gurult.
- Ez igazán kedv-rontó gondolat. De sajnos igazad van - mondta kissé elszontyolodva. Nem akartam, ebben az állapotban itt hagyni, így megöleltem, majd mielőtt felpattantam volna, még egy puszit adtam neki és kisiettem a szobából, át a sajátomba, hogy felöltözhessek az utazáshoz. Legnagyobb meglepetésemre az ágyamon találtam ruhákat, melyek teljesen természetes hatást keltettek. Nekem mégis az egyik ruha megragadta a tekintetemet. Rövidebb fazonú volt, mint amiket itt tartózkodásom során hordtam, de mégis gyönyörű.
ESTÁS LEYENDO
Love him if you can! /Loki fanfiction/ - BEFEJEZETT
De TodoEgy átlagos életet élő lány minden vágya, hogy igaz barátai és szerető családja legyen. Mi van ha ezt két ismeretlen férfi fenekestől felforgatja? Elég erős a lány a sorsát beteljesíteni és megismerni a múltját? Helyezései a történetnek #1 - claire...