A Valentin Nap-i meglepetés 1

1.1K 76 13
                                    

Ezt a részt és a következőt, Valentin-nap örömére szerettem volna megírni csak nem vagyok elég gyors úgyhogy csak így utólag megcsináltam.

* Loki szemszöge *

Már megint itt ülök mellette és várom, hogy magához térjen. Folyamatosan járt az agyam és csapongtak a gondolataim, ami nem szokásom. Sok mindent felejtettem mióta nem akarok igazán érezni. Például, hogy milyen tettekre sarrkalhat a szerelem. Claire engem választott a saját apja helyett, ami nekem felfoghatatlan tényként raktározódott el agyam egyik távoli zugába. De bekellett ismernem, hogy nagyon jól esett ez a fajta törődése. Hisz ő gyönyörű, vicces, kedves és okos. És mindemellett olyan ártatlan és naiv a világszemlélete. Én viszont már gyilkoltam is, nem is keveset. Ezt a tényt ha megváltozok se tudom magammal együtt változtani. De ha elfogad ezzel együtt akkor megakarom próbálni ezt az egészet vele együtt. Mert felbojgatta az egész világomat és nem akarom elengedni. Szóval valahogy jóvá kell tennem a hülyeségeimet. És eszembe jutott egy Midgárdi dolog, ami beválhat. A terv érdekében magára kellett hagynom Claire-t.

+ Claire szemszöge +

Mikor felébredtem megint a gyógyítók szobájában keltem csak most nem volt mellettem senki. Igazán nem is bántam. Átvettem egy kikészített hálóinget, majd rutinosabb lévén könnyen eljutottam a szobámig. Ott aztán lefürödtem és megmostam a hajam. Sokkal nyugodtabb voltam, most hogy végre nem voltak a közelemben gyilkos hajlamú jégóriások. Felvettem az egyik csodás ruhát, amit a szekrényben találtam.

Nekem egy régi földi ruhára hasonlított, és mindig is szerettem volna fűzőt felvenni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nekem egy régi földi ruhára hasonlított, és mindig is szerettem volna fűzőt felvenni. Mivel nem tudtam, hogy kit hol keressek, így csak sétálgattam a palota folyosóin céltalanul. Nem tudtam kivel szeretnék először találkozni, ráadásul szerettem volna kicsit elgondolkodni az eseményekről. Annyi minden történt, olyan rövid idő alatt. Meg hát egy kissé meg is ijedtem. Na jó nem is kicsit. De azért briliáns ötlet volt apáéktól, a hasonmás bevetése. Bár azt igazán nem értettem, miért próbál meg lebeszélni Loki. Vagy hogy miért gondolta, hogy megutálom majd azok után, amiket mondott. Tény, hogy nem esett jól, de sose tudnám gyűlölni. Igazából csak azt érte el, hogy kevesebbet fogom majd nyaggatni a kérdéseimmel. Ahogy sétálgattam a palotában, az egyik saroknál hangokra lettem figyelmes. Az egyik hang gazdája a király, Odin volt, a másik pedig a fiáé, Thoré. A hanglejtésükből arra következtettem, hogy veszekednek. És, amikor meghallottam miről, tátva maradt a szám.

- Egyáltalán, hogy képzelted, hogy megtiltottad, hogy Claire-ért menjen bárki is. Egyszerűen nem értem mit képzeltél. A legnagyobb szövetségesünk lányáról beszélünk. Eszedbe jutott egyáltalán, hogy milyen következményekkel is jár ez? Úgy viselkedtél mint egy gyerek. - hallottam Thor hangját. Mi az, hogy Odin megtiltotta, hogy értem jöjjenek? Nem is gondoltam, hogy ennyire nem kedvel. Bár ha jobban belegondolok, szerintem ő Friggán kívül nem nagyon kedvel bárkit is.

- Nem érted, fiam. Információt szereztem egy nagy hatalmú mágusról Laufey mellett. A mágiája Vanaheimből származik, ezért jogosan vélhettem, hogy Njörd összedolgozik Laufeyval. Nem akartam, hogy bárki is feláldozza magát egy felesleges ügyért. Azon gondolkodom, hogy bezáratom Njördöt, amíg ki nem derítjük mi folyik itt. Lehet, hogy a lányát is be kellene...- Odin nem tudta befejezni a mondandóját, mert fia közbevágott.

Love him if you can! /Loki fanfiction/ - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now