Încă jumătate de ora. Jumătate de ora și va putea în sfârșit sa îl readuca pe Chat înapoi. Cel puțin asta spera. Bluenetta se îndoiește ca puterea de care vorbea Tikki este de a găsi un plan care sa nu dea greș în readucerea motanului la normal. Ar fi mult prea simplu, și este sigura ca Master Fu vrea sa o facă mai puternica, nu mai inteligenta. Pana la urma, ar da de bucluc dacă Howk Moth va poseda o alta persoana pe lângă Chat, iar inteligenta nu o va prea putea ajuta.
Gândurile îi sunt oprite de mica hârtiuță mototolita ce îi aterizează pe caiet. O privește confuza și hotărăște sa o deschida, curioasa de ce s-ar putea afla înăuntru.
Ai treaba după ore? Vreau sa te întreb ceva.
-A
Adrien? Ce vrea sa o întrebe? Oare este chiar așa de important încât sa amâne întâlnirea sa cu Master Fu?
Ofteaza și îl priveste pe blond. Băiatul ăsta este foarte surprinzător uneori. Se poate aștepta de la orice din partea lui, iar o farsa nu este exlusa din posibilitățile sale.
-Pentru data viitoare vreau sa conspectati următoarea lecție. Sunt șanse sa nu ajung la ora, iar dacă voi veni vom discuta despre conspect. La revedere!spune profesoara și iese din clasa.
-Trebuie sa îmi iau surorile de la grădiniță, te deranjează daca merg înainte?întreabă Alya strângându-si rapid lucrurile.
-Chiar deloc. Grabeste-te!răspunde bluenetta facandu-i cu mana.
Roșcata îi răspunde cu același gest și pleaca rapid din clasa. Atentia sa cade pe Luka care își face și el bagajele, pregătit sa plece spre casa.
-Luka? Cum ești? Am auzit ca ai fost atacat din nou.spune adolescenta îngrijorată asezamdu-si mana pe umărul lui.
-Sunt bine. Doar puțin amețit.minte iar fata se incrunta ușor către el.
-Știi cât este de periculos sa umbli noaptea singur pe drumuri. De ce continui sa o faci?îl cearta bluenetta iar acesta își freacă ceafa rușinat.
-Trebuie sa îmi vizitez bunica în fiecare zi. Este bolnava și vreau sa mă asigur ca este bine. Pana ii mai fac treburile casnice durează și mai mereu plec noaptea de la ea.spune iar adolescenta își schimba imediat atitudinea privindu-l mult mai drăgăstos pe brunet.
-Aw! Ai și tu mai multa grija. Când este întuneric dormi la ea. Așa mai eviți din probleme.spune acesta oferindu-i un zâmbet dulce iar acesta da afirmativ din cap. Trebuie sa plec, ne vedem!zice bluenetta și îi da un sărut pe frunte urmând sa se îndrepte către ieșirea din clasa.
Pășeste afară din sala și tresare imediat cum simte o mana atinganu-i umărul.
-Adrien! M-ai speriat.spune adolescenta așezându-si mana peste inima.
-Nu asta a fost intenția.spune zâmbind ușor. Ce mai faci?întreabă blondul pornind împreună către ieșirea din liceu.
-Merg?întreabă aceasta sarcastica iar ambii scăpa un chicot. Glumesc, plănuiam sa mă duc la... bunicul meu. A spus ca are ceva sa îmi dea.minte adolescenta sperand sa nu para prea evidenta. Tu ce faci? Ce ai vrut sa mă întrebi? Este ceva serios sau doar o gluma de a ta?întreaba iar blondul rade ușor.
-Prea multe întrebări!spune iar fata chicoteste ușor.
-Scuze. Deci, ce vroiai sa mă întrebi?
-Am auzit ca Luka a fost atacat aseară. Îmi pare rău.spune iar adolecenta își roteste ochii, amuzamentul dispărând imediat.
-Ai fost cu el șase ore în aceeași sala. De ce îmi spui mie scuze?întreaba aceasta deranjata.
-Nu vroiam sa para ca îl urmăresc. Luka mereu trage decizii pripite și poate mă trezeam a doua zi acuzandu-ma ca sunt Chat Blanc.spune sarcastic iar Marinette ofteaza.
-Ce vroiai sa mă întrebi?repeta bluenetta întrebarea ocolind subiectul "Chat Noir".
-Pai.ezita acesta disparandu-i sarcasmul. Nu este prima și pot sa jur ca nu va fi nici ultima oară când Luka este atacat. Nu te-ai gândit vreodată ca Chat Blanc ar avea ceva cu el? Ca poate îl face intenționat sa sufere? Ca poate... va veni după tine doar ca sa se răzbune pe Luka?întreabă blondul devenind ușor îngrijorat iar Marinette se oprește din mers privindu-l ușor încruntata.
-C-chiar crezi ca ar putea face asta? Ca... ca m-ar răni pe mine, doar ca sa îl facă pe Luka sa sufere?întreabă adolescenta ușor socata de vorbele prietenului sau.
-Nu știu. Însă ar trebui sa fii mai precauta.
-Este imposibil Adrien! Chiar dacă s-a schimbat Chat Blanc nu ar fi in stare sa rănească o persoana pentru a-i face rău alteia. Nu par, însă sunt una din putinele persoane care încă cred în Chat Noir. Si oricum, dacă a-i avea dreptate, ce propui sa fac? Sa mă despart de Luka?întreaba bluenetta devenind nervoasa de insinuările pripite ale prietenului sau.
-Da, asta propun! Sunt ingrijorat Marinette!spune devenind și acesta ușor nervos.
-Adrien!spune fata de data asta rastindu-se către blond. Atâta timp cât Luka ma iubește si eu îl iubesc nu cred ca ai dreptul sa imi spui sa mă despart de el. Îmi asum riscul în a fi iubita lui, bine? Sper ca am fost inteleasa.zice nervoasa și pleaca de lângă blond, lasandu-l în urma.
CITEȘTI
I will save you
FanficDupă pierderea părinților săi, singurul lucru căruia îi mai lipsea sărmanei Marinette era pierderea partenerului ei, cu care reușea sa apere Parisul de fiecare akuma. Fără vreun motiv, motanul drag ei a schimbat taberele, fiind de partea răului, iar...