Capitolul 5

693 50 3
                                    

         După aproximativ cinci minute de mers bluenetta ofteaza ușor. Marinette, toant-o! Ai persoane care își fac griji pentru tine iar tu tipi la ele de parcă ar fi vreun necunoscut.

      Într-adevăr, Adrien a greșit, însă la fel a greșit și ea. Mâine trebuie sa îi ceara scuze pentru comportamentul sau exagerat.

-Tikki? Mai avem mult?întreabă adolescenta asigurandu-se ca nu este nimeni în jur.

-Ești aproape, mergi tot înainte pana când găsești o mica clădire veche construita din cărămizi. Este atelierul Maestrului.

       Marinette da discret afirmativ din cap urmărind cu atenție instrucțiunile kuami-ului sau. Reuște sa ajunga după cincizeci de metri la o casa ce arata precum descrierea lui Tikki. Fiind sigura ca aceasta este intra înăuntru, asigurandu-se ca nu este urmărită.

-Maestre? Sunt eu, Tikki. Am venit aici cu actuala Ladybug.spune kuami-ul fetei urmând sa aștepte amândouă un răspuns.

-Bună Ladybug!spune un bătrânel scund imediat cum își face simțită prezenta ieșind dintr-o încăpere alaturata.

-Uhm. Bună ziua!spune fata emoționată făcând o plecăciune brusca, deloc naturala.

       Aude chicotul bătrânelul și îsi îndreaptă coloana stânjenită. A fost cea mai proasta prima impresie pe care ar fi putut sa o facă!

-Cu ce ocazie mă onorați cu prezenta?întreabă maestrul facandu-le celor doua semn sa îl urmărească.

-Am aflat ceva importat despre Chat Noir.spune Marinette după câteva secunde de ezitare.

      Bătrânelul se oprește din mers un scurt timp însă își revine imediat mergând către un ceainic, după ce ii face adolescentei semn sa se așeze pe o perna pătrată așezată pe podea.

       În timp ce se face comoda în genunchi pe perna roșiatică, maestrul vine cu doua cești de ceai. Ii înmânează una bluenettei și se așează pe o alta perna aflata fata în fata cu cea a fetei.

-Ce anume?întreabă cu voce blândă, insa destul de curioasa.

-Aseară s-a întâmplat sa fiu prin trecerea când a atacat un adolescent. Am reușit sa îl salvez, băiatul este bine, însă am rămas acolo cu Chat încercând sa aflu motivul pentru care s-a lăsat controlat de Howk Moth. Cu întrebările mele nu am făcut nimic mai mult decat sa înrăutățesc situatia.

-Chat Noir nu părea sa aibă timp pentru întrebările sale.spune Tikki preluând povestea, observând ezitarea adolescentei de a mai continua. Tot el a atacat-o, însă a fost neatent de data asta, și ambele costume s-au atins. Maestre, în momentul atingerii nu l-am simțit pe Plagg.spune Tikki îngrijorată urmărind amândouă expresia socata a bătrânelului.

-Va sa zică, Howk Moth are miraculosul lui.spune acesta redevenind serios. Pai asta este o problema grava. Presupun ca Tikki ti-a povestit ce putere are Howk Moth acum.spune iar Marinette da afirmativ din cap.

-Acesta este motivul pentru care am venit aici. Chat Noir a spus ca se distreaza cu Ladybug, ca o poate învinge în orice moment vrea. Marinette este destul de puternica sa îi facă fata. Dacă trece peste faptul ca a fost partenerul ei îl poate și învinge. În momentul ăsta, posesorul lui Plagg este akumatizat și poate ca dacă va fi învins își va reveni la normal și ne va ajuta sa regăsim miraculousul sau. Sunt aproape sigura ca Chat Blanc se comporta la fel și în viața reală.  Cel mai probabil este ca un animal de companie pentru Howk Moth, însă îl tine ascuns ca sa nu dea de bănuit. Așteaptă momentul potrivit apoi îl akumatizeaza și îl obliga sa facă toate răutățile.spune Tikki.

-Chiar dacă ar fi sa îi țin piept lui Chat, Howk Moth va observa asta și va trimite un nou akuma mulțumită puterii inelului lui Chat Noir.spune bluenetta la rândul ei. Master Fu.spune ridicand privirea care pana acum era atintita pe covorul maroniu. Am venit sa iți cer un sfat de a deveni mai puternica pentru a le face fata amandurora.spune hotărâtă iar acesta privește adânc în ochii fetei, parcă citindu-i gândurile.

     Fără sa anunțe, se ridica de pe pernuța sa și vine către ea. Ajunge în fata sa și îi prinde palmele continuând sa o privesca în ochi.

-Asculta Ladybug. Singurul lucru care te poate ajuta în astfel de situații este talismanul norocos. Însă nu este un talisman ca cele pe care le poți creea. A fost făcut special pentru aceste zile negre, și poate fi folosit doar de posesoarea miraculousului buburuza. Doar ca, acest talisman are o putere imensa în interiorul lui. Nu poți fi invincibila, însă poți bate cu ușurință cinci din miraculousii pe care îi dețin.  Ești sigura ca ești pregătită să îl folosești?întreabă iar Marinette inghite în sec.

-Cu ce mă ajuta?întreaba curioasa.

-Îți măresc abilitățile cu un procent de șaptezeci la suta. Viteza, puterea,  inteligenta. Toate astea vor fi mărite, însă dacă îi dai voie întunericului sa pătrundă cât de puțin în mintea ta vei fi controlata de puterea talismanului. Nu te vei mai putea opri din luptat și nu vei face diferența dintre victime și akumatizati. Va exista probabilitatea sa fii un pericol mai mare pentru Paris decât a fost Chat Blanc. Talismanul îl vei putea folosi zece minute, după care va fi stors de puteri și nu va mai putea fi folosit vreodată. Și un amănunt care te poate ajuta enorm este ca daca îl folosești, te vei transforma în Ladybug, cu sau fără Tikki. Ești sigura ca vrei sa îl folosești?întreabă maestrul repetând întrebarea care de data asta o lasă pe gânduri.

       Sa riste sa o piarda pe Tikki și sa îsi faca dezvăluită identitatea tuturor parizienilor? Si pe lângă asta sa nu îl poata readuce pe Chat înapoi? Sau sa il folosească, sa riște soarta orașului sau natal insa sa aibă câștigarea luptei dintre ea și Howk Moth asigurata?

I will save youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum