-Ai fost întoarsă pe dos toată ziua. Ești bine?întreabă Alya ușor îngrijorată.
-Nu! De la un timp am foarte multe pe cap.spune bluenetta expirând aerul cald din plămânii săi reușind sa formeze un mic norișor din abur.
-Te pot ajuta cu ceva?
-Ți... ți s-a întâmplat vreodată sa fii nesigura de sentimentele tale? Adică sa crezi ca simți ceva pentru cineva, însă sa nu fie așa?întreabă adolescenta intorcandu-si privirea către prietena sa. N-nu contează! Știi, mintea mea nu prea mai funcționează bine.zice bluenetta când vede fața confuza a Alyei.
-Nu înțeleg ce vrei sa spui.spune roșcata. Are legătură cu mine?
-Nu! Nu are nici cea mai mica legătură cu tine. Aici este strict vorba de mine. Adică, zice privind discret în fiecare direcție fiind sigura ca băiatul despre care va urma sa vorbească nu este în jur, sa spunem ca tu ai fi un necunoscut. Dacă m-ai fi văzut întâmplător pe strada cu Luka, ai crede ca suntem un cuplu?
-Nu știu. Nu îmi pot imagina asta. Adică da, nu păreți la fel de apropiați precum sunt Ivan și Mylene însă dacă voi spuneți ca va iubiti nu am ce comenta.spune Alya iar Marinette oftează. Tu îl mai iubești pe Luka?întreabă roșcata ușor confuza privind-o pe adolescenta.
-D-da! Doar ca nu mai suntem la fel de apropiați cum eram la inceput. Probabil și din cauza schimbării mele de comportament de când cu Chat Blanc. Crezi ca ar trebui sa mai aștept? Poate ne vom reveni la un moment dat...
-Mari, în povestea asta este vorba despre inima ta, nu a mea. Tu hotărăști ceea ce faci cu ea.
-Ai dreptate, însă am nevoie de o părere Alya. Cu cine altcineva sa vorbesc? Adrien? Nino? În nici un caz. Aici am nevoie de tine.spune bluenetta cerând ajutor iar Alya își musca ușor buza neștiind exact ce sa îi răspundă prieteni sale. Nu a mai fost pusă în situații de genul, și nici nu a văzut filme, sau citit cărțile în care sa se întâmple ceva asemănător. Dacă bluenetta nu știe cum sa acționeze, ochelarista nu are nici o idee.
-Poate, sa vorbești cu el?spune Alya nefiind nici ea singura de vorbele scoase. Discuta cu el despre relație și hotărâți împreună dacă ar mai trebui sa continuați. Este o simpla idee, nici eu nu sunt sigura dacă funcționează. Nu am mai fost pusă în situații de genul.spune satena ușor amuzata iar bluenetta chicoteste.
-Ai o prietena complicata. Știu.spune Marinette vorbind de sine la persoana a treia reușind își facă prietena sa chicoeaca ușor.
-Nici nu ai idee!răspunde Alya și tresar amândouă când la nu mai mult de cinci metri de ele observa un semn de circulație aruncat.
Se privesc reciproc pentru câteva secunde și aleargă imediat din locul periculos. Marinette știa cine este făptașul din spatele întâmplării asteia. Aceeași persoană care ii poate aduce și yoyo-ul înapoi. Însă pentru asta este nevoie sa vorbească cu el. Iar asta îi este imposibil cu satena aceasta panicata de lângă ea.
-Mă duc sa văd dacă este cineva rănit!găsește bluenetta rapid o scuza și este pregătită să plece însă mana Alyei o oprește.
-În nici un caz! Este prea periculos. Chiar crezi ca după ultima întâmplare Chat Blanc te va lăsa din nou nevatamata?spune Alya îngrijorat.
-Voi fi bine, promit, mă voi asigura ca nu mă va observa!zice Marinette hotărâtă și aleargă imediat de lângă ochelarista nelasand-o sa mai spună vreun cuvânt.
Găsește rapid un tronson liber și întunecat în care sa se transforme și pornește, de data asta alergând, către locul în care a observat semnul de circulație căzut. Privește în jur după motanul alb încercând sa îl caute însă este de negasit. Pana când bățul acestuia în atrage atenția, reușind sa se ferească rapid de atacul neașteptat.
-Nu ma așteptăm să apari așa rapid. Fără jucăria ta nu pari la fel de descurcăreata.zice Chat rânjind iar Ladybug își încrunta ușor sprâncenele.
-Îl vreau înapoi!spune aceasta privindu-l hotărâtă, iar motanul izbucnește în ras.
-Serios? Și nu vrei și unul de rezerva lângă el? Pentru orice eventualitate.spune acesta amuzat nereușind decât sa îi facă sentimentul de nervozitate adolescentei sa apară. Vai Ladybug! Nu te-ai schimbat deloc! Continui sa alegi calea ușoară, nu?spune acesta iar bluenetta își strânge pumnii ușor nervoasa. Oricum, nu pentru asta te-am chemat aici. Pentru ca da, am vrut sa vorbesc special cu tine, deoarece am o propunere.spune motanul iar Ladybug continua sa îl privească cu aceeași expresie faciala în timp ce mintea îi era derutata și confuza. Ce vrea sa îi spună?
CITEȘTI
I will save you
Fiksi PenggemarDupă pierderea părinților săi, singurul lucru căruia îi mai lipsea sărmanei Marinette era pierderea partenerului ei, cu care reușea sa apere Parisul de fiecare akuma. Fără vreun motiv, motanul drag ei a schimbat taberele, fiind de partea răului, iar...