Capitolul 16

511 46 6
                                    

-Propunere? Ce propunere ai putea sa îmi faci tu mie?întreabă continuând sa îl privească hotărâtă, în timp ce motanul se apropie de ea ranjind.

-Pai.spune când ajunge la doar câțiva centimetri de ea. As putea sa îți dau yoyo-ul, spune și inima bluenttei se saltă imediat cum aude asta, dar trebuie sa îmi faci și tu un favor mie. Schimb pe schimb, ce spui?întreabă privind-o în ochii azurii cu același zâmbet șiret.

-Depinde ce vrei la schimb.spune aceasta nelasandu-se pacalita de apropierea motanului.

-Știi, spune observandu-i rânjetul, am observat eşuatele tale dăți de a mă readuce înapoi la acel Chat Noir de care erai așa de apropiata.zice prinzând ușor intre degete lobul urechii în care se afla miraculosul fetei. Dacă vrei sa fim la fel de apropiați ca atunci, nu asta este singura cale, bugaboo. Problema se poate rezolva și în alt fel. Acela fiind, sa vii tu de partea mea, și sa lucram împreună ca odinioară. Mi se pare un  târg foarte cinstit, care îți aduce tot ce vrei, yoyo-ul și partenerul tău. Ambele doar pentru miraculosul tău. Ce spui?întreabă zâmbind ușor.

       Ce spune? Dacă motanul crede ca eroina poate fi dusa așa de ușor de nas se înșeală amarnic. Ar putea trai toată viața sa de supererou fără un yoyo magic, însă nici în ruptul capului nu i-o va da pe Tikki! Roșiatica asta este mult prea importanta pentru a fi înmânată cu una cu doua dușmanului sau.

        Bluenetta rânjește ușor după auzul cuvintelor motanului știind sigur ca zâmbetul sau îl va duce în deruta, crezând cel mai probabil ca adolescenta îi va accepta propunerea, însă nu este chiar așa de josnica. Cu o mișcare rapida, aceasta îi lovește piciorul facandu-l sa se dezechilibreze, urmând sa îi prindă rapid bățul de metal pe care îl ținea în mana. După ce face contact cu asfaltul întinde bățul pana îi ajunge piept și îl privește ușor nervoasa.

-Chat, oi fi eu câteodată ușor de jucat pe degete, însă mă cunoști bine, și îmi știi puterea. Încerc de când ai fost akumatizat sa rezolv problema asta fără lupta, si voi continua asta, însă dacă te iei de Tikki nu va ieși deloc bine!spune aceasta mărind fără sa conștientizeze bățul pe care îl împingea în piept pe motan.

      Chat prinde cu ambele mâini bucata de metal fiind sigur ca va reuși sa schimbe imediat pozițiile în care se afla cei doi, însă într-un fel sau altul, Ladybug reușește sa țina bățul neclintit.

       Motanul alb strânge ușor din ochi când simte bățul impingandu-se și mai mult în pieptul sau și îi scăpa un mic tuset. Adolescenta tresare și la slăbește strâmtoarea, blondul reușind imediat sa își micșoreze bățul și sa îl reducă în posesia sa. S-ar lupta cu bluenetta acum, însă durerea din piept este prea puternica și singurul lucru pe care îl face este sa se sprijine ușor de bat și sa își tina mana lipita  deasupra locului în care pieptul făcea contact cu bucata de metal.

-Sper ca întâmplarea asta sa Îți fie de ajuns încât sa îți readuci aminte cu cine te pui, Chat. Nu uita, nu vreau sa mă lupt cu tine, asta este motivul câștigurilor tale de pana acum.spune adolescenta și pleca alergând către o clădire mai îndepărtată încât sa fie sigura ca nimeni nu o urmărește.

       Bluenetta se detransforma după un tufiș dintr-un parc din apropiere. Își ridica capul asigurandu-se ca nu este nimeni în jur și pleacă din ascunzătoarea sa. Îi scăpa un mic oftat imaginandu-si întâmplarea de mai devreme. Pe cine păcălește? Faptul ca a reacționat în felul acesta a fost din cauza propunerii lui. Faptul ca se crede mai important decât Tikki a facut-o sa explodeze în mica parte. Pana la urma, din cauza lui Tikki s-au întâlnit cei doi. Nici nu se gândește sa o lase balta așa ușor doar pentru a fi de partea raului, împreună cu blond.

       Oricum, cel mai probabil ajungea din nou sa piardă dacă propunerea nu conta în cedarea miraculousului sau. Da, i-a spus motanului ca este mai puternica. Poate ca așa și este, însă el nu mai este Chat Noir. Trebuie sa aibă mereu în minte, când se lupta cu el, ca pe lângă abilitățile lui, mai este controlat si de Howk Moth, care cine știe ce puteri i-a mai dat. Motanul poate fi mult mai puternic, însă ține ce este mai bun pentru mai târziu. Probabil asta a vrut și ea sa insinueze prin cuvintele "iti readuci aminte cu cine te pui". Probabil a vrut doar sa îl sperie puțin, facandu-l sa creadă ca Ladybug este mult mai puternica decat atât. Probabil nici nu luat-o în serios, însă a meritat incercarea.

I will save youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum