Capitolul 43

440 43 5
                                    

-Dacă Howk Moth este tatăl lui Adrien înseamnă ca Plagg este mult mai aproape decât ne-am fi imaginat.spune Tikki bucuroasa de posibilitatea de as-i vedea în sfârșit vechiul prieten.

-Am încercat sa îl caut. Prin toată casa chiar. Nu reușesc sa îl găsesc, Tikki.spune Adrien muscandu-si buza tremurândă.

-Te-ai gândit ca poate Gabriel îți tine inelul mereu lângă el?întreabă Marinette încercând sa găsească mai multe posibilități pentru ascunzătoarea bijuteriei. Adică, mi-ai spus ca ti-ai arătat dorința de a-ti recăpăta miraculousul în fata tatălui tău. Iar ca sa fie sigur ca nu cumva sa fie găsit îl poarta mereu la el. Însă intr-un loc nevizibil, cum ar fi un buzunar.continua aceasta.

-Cel mai probabil.spune blondul.

-Marinette! Trebuie sa mergi sa îl ataci!spune Tikki. Nu trebuie sa îl rănești, însă trebuie sa îl faci sa se teama de tine.

-Tikki tu gândești ce spui?întreabă Marinette îngrozită. Dacă ma voi duce sa îl atac direct îl va akumatiza pe Adrien. Nu îmi pot permite sa te pierd din nou.

-De fapt.spune blondul atragandu-le atenția amândurora. Ideea lui Tikki nu este una rea. Chiar poate funcționa.

-D-dar tu-

-Tata nu mă poate controla în totalitate.le aduce acesta la cunoștință. Da, mă poate transforma când vrea, însă eu sunt conștient tot timpul. Mă pot controla de unul singur.

-Totuși. Dacă pe tine nu te poate controla va folosi miraculousul tău pentru a aduce pe altcineva care sa mă atace. Cineva care este mult mai ușor de controlat.zice bluenetta.

-Nu va face asta.spune Adrien simplu primind doua priviri confuze de la ambele fete. A folosit prea multa energie din inelul meu în lupta cu Luka. Dacă va mai akumatiza pe altcineva nu își va mai putea atinge scopul. Inelul va avea prea putina putere spre deosebire de cantitatea de care are el nevoie.zice adolescentul. Gandeste-te Marinette. În momentul ăsta tata este vulnerabil. Nu isi poate folosi miraculousul din cauza ca deja m-a akumatizat pe mine, și nu poate lua din puterea lui Plagg pentru ca nu va mai avea destula putere pentru planul sau.

-Știu și eu Adrien... Poate are un as în mânecă. Poate va reuși cumva sa te controleze complet. Nu vreau sa mă lupt cu tine.spune bluenetta gandindu-se la diversele variante cu care Howk Moth ar putea invinge-o din nou.

-Îl cunosc pe tata. O fi el răufăcătorul care ar face orice pentru a-si împlini scopul, însă mai presus de toate astea este tatăl meu. Sunt fiul lui Marinette, nu m-ar putea niciodată controla complet fără aprobarea mea.o liniștește Adrien asezandu-i o mana pe umărul fetei.

-Dar poate în situații critice-

-Situații critice s-ar fi putut numi momentele în care am fost pe cale știți iau miraculousul, însă nu o făceam intenționat. Și tata stia asta, și era nervos. Și totuși continuam sa fac asta. Oricare ar fi scopul lui, sunt sigur ca nu este mai important decât mine.zice blondul privind-o pe bluenetta cum încearcă sa caute alte și alte feluri în care Howk Moth îi va lua din nou miraculousul.

       Și dacă scopul pentru care Gabriel vrea ambii miraculousi îl include si pe Adrien? Dacă soluția finala după folosirea ambelor bijuterii va creea ceva la care Adrien nu va putea spune nu? Ceva ce amandoi vor la fel de tare? Pentru ca, în ce fel l-a descris Adrien pe Gabriel, barbatul cu siguranță nu vrea sa folosească inelul și cerceii magici pentru pur egoism și pentru dorințele proprii.

        Însă bluenetta nu spune nimic în legătură cu gândurile sale. Dintre toate variantele, aceasta este cea mai probabila în a se înrămpla. Și știe ca dacă îi va spune blondului, acesta va face orice ca sa o facă sa piardă gândul ăsta.

         Totuși, nu strica sa încerce, asa-i? În același fel în care Adrien i-a adus prima data miraculousul, îl va putea aduce și a doua oară.

-Deci, Marinette? Încercăm?întreabă blondul privindu-si prietena cu încredere.

        Bluenetta își musca buza nesigura, însă trage aer în piept urmând sa îl expire prin cuvantul:

-Încercăm!zice aceasta primind in schimb un zâmbet călduros de la blond.

I will save youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum