Bluenetta isi aseaza geanta pe umar și iese din bloc. Încuie usa pentru a isi păzi casa de hoții care hoinăresc de ceva vreme prin Paris și porneste catre liceu.
Scapa un scurt oftat cand observa felul drastic în care s-a transformat orașul acesta. Străzile sunt mai mereu pustii, frica de răpire crescând pe zi ce trece. Rar mai observi câte o femeie grăbită intr-un magazin. Străzile sunt mai mizerabile cum nu au fost niciodată.
Nimeni nu da vreun ban de locul unde își arunca gunoiul, iar polițiștilor parca nici nu le pasa de ceea ce se întâmplă. Presupune ca este singura persoana care mai poate opri din când în când câte un cetățean sa arunce ambalajul ciocolații mâncate pe jos. Și nu, nu ea Marinette. Ea abia dacă este observata de unele persoane. Doar Ladybug poate face asta.Akumatizatii au dispărut de când Chat Noir nu mai e. Se pare ca Howk Moth se bazează doar pe motan și nu mai are nevoie de altcineva cu care sa reușească sa ii ia miraculousul. Miraculous, care era sa fie luat de câteva ori, însă de multe ori motanul trăgea de timp, parcă oferindu-i câteva secunde sa se gândească la un plan. Asta, sau mai sunt unele dati in care un cetatean erou reuseste sa il enerveze pe Chat incat sa o elibereze. Deși orașul este dat peste cap, se bucura ca mai sunt persoane care au încredere în ea ca va reuși sa îl readuca la normal pe Chat. Și odată cu el, Parisul.
Tresare imediat cum simte o mana pe umarul sau si isi intorce capul ușor. În spate îl vede pe Adrien aplecat expirând scandat. Probabil ca a alergat ca sa o ajungă din urma.
-Neata!o saluta printre răsuflari.
-Neata!ii zambeste. Ești bine?il intreaba bluenetta usor amuzata.
-Cel mai bine!spune ridicandu-se, făcând evidenta diferența de înălțime dintre cei doi adolescenți. Te-am strigat de atâtea ori! Unde iti este gândul?intreaba amuzat, pornind amandoi catre liceu.
-Eh, probleme banale de-ale mele. Nu vreau sa iti încarc mintea cu prostii.zice adolescenta evitând răspunsul.
-Nu mă deranjează. Dacă vrei, imi poti povesti.spune blondul zambindu-i prietenos iar ea îi oferă înapoi un altul, doar ca mai slab.
-Multumesc, dar sunt bine. Oricum, acum ca ești aici am și uitat de ele.zice prietenoasa.
-Am darul de a face fetele sa isi piardă mințile.spune acesta pervers iar Marinette roteste ochii.
-Imi imaginez.raspunde amuzata iar el rade ușor.
Are momente când îl suspecteaza pe Adrien ca ar place-o, dat fiind faptul ca flirteaza mai mereu cu ea, insa ii este unul dintre cei mai buni prieteni, și chiar dacă blondul nu știa cauza, a facut-o sa treaca peste asa zisa depresie pe care a avut-o când l-a văzut pentru prima dată pe Chat Blanc.
-Nino cum o duce?intreaba curioasa.
-Răcit cobza. Posibil sa lipsească toată săptămâna.
-Nebunaticii astia doi trebuiau sa înoate pe frigul acela. Am averizat-o pe Alya insa mi-a spus ca are imunitate de fier. Și, uit-o. Racita, la pat. Nu mai spun ca si pe mine mă încearcă un început de raceala, așa ca posibil sa ramai singur pana vineri.glumese bluenetta iar el rade ușor.
-Nu te lasă inima sa mă părăsești pentru cateva zile.glumeste el iar fata chicoteste.
-Nu e ciudat felul în care s-a transformat Parisul de cand cu... intamplarea aceea?întreabă Marinette cazandu-i privirea din nou pe peisajul înspăimântător din jur.
-Stiu.spune acesta cu voce scăzută privind in jur. Sa speram doar ca Chat Noir își va reveni.spune si intra amândoi în liceu, bluenetta mormaind un scurt "da".
Ajung amandoi in clasa iar fata este întâmpinată de imbratisarea calda a lui Luka, în timp ce Adrien merge spre banca sa.
-Neata.ii spune brunetul zambindu-i dulce.
-Neata.raspunde adolescenta mimand un mic zambet.
-Alya nu vine azi?intreaba privind în spatele fetei iar ea da negativ din cap. Vrei sa stau eu cu tine?intreaba zambindu-i.
-Nu vreau sa te deranjez.raspunde sfioasa.
-E plăcerea mea.spune adolescentul și aleargă pana la banca sa pentru a isi lua lucrurile.
Intre timp ea deja ajunsese la banca sa scotandu-si chimia, pregatita pentru testul de astăzi.
-Și? Cum se mai simte?intreaba Luka facand referire la Alya, în timp ce se aseaza în stânga fetei.
-E mai bine. Am fost ieri la ea și i-am dat lecțiile. Posibil sa nu vina în următoarele zile dar sper ca se va face bine în curând.
-Sunt o companie chiar așa rea?intreaba acesta pe un ton usor rănit.
-Nu, nu, nu!spune rapid. Nu la asta mă refeream.zice Marinette iar el chicoteste.
-Am glumit!spune zambind iar ea ofteaza bosumflata.
-Mereu iți cad in plasa.spune pe un ton copilăros.
-Și pentru asta te iubesc! Pentru naivitatea și drăgălășenia ta!spune brunetul și o saruta pe obraz reusind sa facă adolescenta sa roseasca ușor.
-Încetează.sopteaza rusinata iar el chicoteste.
-Inteles!spune imitând un soldat iar fara chicoteste ușor.
●●●
-Sa patrulez?întreabă Marinette către Tikki in timp ce își închide caietul de biologie.
-Nu văd de ce nu. Atata vreme cât ai terminat lecțiile cred ca este o idee buna, mai ales după haosul din oraș.spune roșiatica iar bluenetta da afirmativ din cap.
Se transforma în Ladybug si sare de pe baconul sau urmand sa înconjoare Parisul pentru cel putin o ora.
Privește oftand împrejurimile în timp ce aerul rece al serii i se izbește de fata. Nu e târziu, e cel puțin opt noaptea. Înainte aceasta era ora de vârf. Mulțumea de persoane se grăbea la cumpărături, mall-uri, pana și în parcuri impreuna cu copiii lor. Orașul era aproape la fel de luminat ca si ziua și te simțeai în siguranță pana si in cele mai întunecate strâmtori.
Acum, sa te plimbi pe strada noaptea e echivalent cu a iți pune viata în pericol. Cu acele câteva neoane care abia mai luminează trotuarele murdare, hoților și criminalilor le este mult mai simplu sa își găsească victime. Și mai este și Chat. Acest adolescent care poate face rău oricărei persoane fără vreun motiv.
Și singura persoana care poate readuce lucrurile la normal este ea. Toată povara locuitorilor din oras este pusă pe umerii eroinei și nici nu se gândeste sa îi lase balta.
CITEȘTI
I will save you
FanfictionDupă pierderea părinților săi, singurul lucru căruia îi mai lipsea sărmanei Marinette era pierderea partenerului ei, cu care reușea sa apere Parisul de fiecare akuma. Fără vreun motiv, motanul drag ei a schimbat taberele, fiind de partea răului, iar...