Capitolul 9

605 51 0
                                    

         Indiferent cât de speriata este în moment acesta, s-a saturat ca Luka sa fie agresat pentru nimic. Daca Chat vrea sa ajungă la brunet, mai întâi trebuie să treacă de bluenettă. Bluenettă care nici nu se gândește sa fuga speriata. Pentru un oarecare motiv se simte mai sigură pe sine decât dacă ar fi Ladybug.

      Gândurile îi sunt întrerupte de o mișcare brusca a motanului, care nu face altceva decât sa dispară din peisaj. A... plecat. De ce a făcut asta? S-ar presupune ca nu are mila fata de nimeni. Poate ar avea mila pentru fete însă asta este imposibil. De multe ori a atac fel de fel de femei de toate vârstele, inclusiv Ladybug, pe care a amenintat-o ca o poate distruge în orice moment. Dar în fata lui Marinette? Nu a făcut nimic altceva decât sa ne privească câteva secunde, urmând sa plece fără vreo avertizare.

       Însă după îi vine în minte discuția de ieri cu Adrien. Într-adevăr, Chat ar fi putut răni-o in orice moment și apoi sa plece, lasandu-l pe Luka distrus și încercând disperat sa o salveze. Însă nu a făcut asta.  Era pe cale sa îl atace pe adolescent însă când a apărut bluenetta motanul s-a oprit și a plecat.

-Marinette?! Ce a fost în capul tău?Se aude vocea brunetului care o întoarce imediat pe adolescenta cu fata către el. Dacă te ranea?

-Dar nu a facut-o. Tu ești bine, eu sunt bine. Povestea asta are un final fericit.spune Marinette zâmbind ușor. Ar trebui sa mergem la bunica ta.spune scurt sperând că iubitul ei nu va continua subiectul ăsta.

       Luka hotărăște sa lase balta întâmplarea de mai devreme. Își cunoaște iubita și știe ca dacă ocolește un subiect cel mai probabil nu îl vrea dezbătut în continuare. Însă nu reușește sa își controleze oftatul care îi iese de printre buze.

-Ce s-a întâmplat?întreabă bluenetta iar baiatul își duce mana la ceafa.

-Am fost atacat de atâtea ori și totuși încă nu sunt în stare sa mă apar. Dacă nu apăreai tu astăzi cel mai probabil eram atacat din nou. Sunt un laş spre deosebire de tine.spune acesta dezamăgit iar adolescenta îl privește ușor trista.

-Hei! Sunt curajoasa doar când trebuie sa îmi apar un prieten, Luka! Daca Chat Blanc venea pentru mine iti garantez ca nu eram în stare de nimic. Tu ai fost cel care mi-a dat curaj.spune bluenetta încercând să își încurajeze iubitul.

-Mulțumesc.spune șoptind și își continua amândoi drumul.

●●●

-Este ridicol! Cu ce mă ajuta asta?întreabă bluenetta rușinată de numeroasele poziții pe care este obligata de kuami-ul ei sa le facă.

-Făcând poziții dureroase și aproape imposibile, dar în același timp sa ramai calma și cu gândurile liniștite te va ajuta enorm in controlarea talismanul tău. Și pe lângă talisman, Master Fu a spus ca dacă vei continua sa practici pozițiile acestea vei putea dobândi o noua putere.

-Și care este aceea?întreabă Marinette curioasa căzând frântă pe covorul aspru.

-Vei putea vorbi telepatic cu mine. Transformată sau nu, vom putea ține mereu legătura. Așa ca dacă dobândești puterea asta voi putea fi de mare ajutor dacă nu vei putea controla talismanul.spune și bluenetta oftează exrenuata.

-Cum voi ști dacă am sau nu puterea respectiva?

-Cerceii tai vor lumina.spune roșiatica iar adolescenta este pe cale sa îi pună o alta întrebare însă telefonul ei le întrerupe conversația.

       Tikki prinde telefonul în mâinile sale mici și îl aduce lui Marinette care privește ușor curioasa ecranul aparatului.

-Da Alya?întreabă bluenetta.

-Marinette, deschide televizorul și da la FranceTV.spune roșcata panicată iar adolescenta face intru-totul cum i se spune.

    "...acestea sunt imagini făcute de un amator care din întâmplare se afla în zona cu pricina. Madie, ne poți spune mai multe despre întâmplarea asta?

-Emma, tot ce am aflat a fost ca Luka Couffaine, victimă a mai multor atacuri repetate de Chat Blanc a fost la un pas de a fi rănit din nou de către răufăcător. Totuși, de nicăieri a apărut aceasta fata anonima care l-a aparat fără pic de teama. Toți martorii din jur se așteptau ca Chat Blanc sa îi rănească pe amândoi însă ceea ce a urmat a fost de neimaginat. Raufacatorul Parisului i-a lăsat pur și simplu plecând de lângă ei. Unul dintre martorii acestui eveniment este și persoana de la care avem filmuletul.spune reporterterul și în cadru apare fata unei fete cam de aceeasi vârstă cu bluenetta. Știți cumva cauza care l-a făcut pe Chat Blanc sa se retragă și sa nu lupte cum făcea de obicei?

-Nu. Am fost prin trecere și i-am văzut pe amândoi acolo. Nu am avut un scop anume, însă mi-am scos telefonul și am început sa filmez. La numai câteva secunde de la pornirea filmării a apărut aceasta fata aparandu-l pe Luka. Eram în partea opusa a străzii așa ca nu am auzit ce au vorbit. Dacă au vorbit ceva.spune fata iar bluenetta înghite în sec."

-Alya trebuie sa închid!zice adolescenta și oprește apelul. Tikki, transformarea!spune, iar costumul roșu i se mulează pe corp.

       Nu mai sta pe gânduri și iese pe geam zburând cu ajutorul yoyo-ului sau pana la locul în care se afla reporterul.

       O știre ca asta este considerata de majoritatea cetățenilor ca un moment de lașitate pentru Chat. Cu siguranță este deja în drum către Sena, locul în care este făcut reportajul. Iar știrea este in direct, ceea ce il ajuta pe Chat și mai mult.

I will save youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum