-Știi, ii atrage atenția ochelarista scoțând pixul din gura încă privind către caietul de franceza, ar trebui sa te controlezi cât timp este și Luka în preajma.spune și bluenetta o privește confuza.
-La ce te referi?întreabă Marinette gandindu-se la continuarea compunerii sale.
-La Adrien! Ești prea apropiata de el Mari, mai apropiata decât Luka. Chitaristul nu e prost. Observa ca petreci o gramada de timp cu Adrien. Și scena din clasa? Abia dacă te-a văzut făcându-i cu mana, însă când l-ai observat pe Adrien m-ai oprit și pe mine pentru a vedea cum se simte. Adică nu te judec, blondul ți-a fost alături când eu nu am putut, e logic sa te îngrijorezi pentru el, însă dacă vrei sa continui relația cu Luka ar trebui sa îți împarți atenția.zice Alya iar bluenetta oftează lăsând pixul jos și sprijinindu-se de spătarul scaunului.
-Alya, ti-am spus cum sta treaba cu sentimentele mele. Nu am nici un habar cum funcționează, dar sa mai știu și pe cine prefera?zice Marinette jucandu-se cu brățară primită de la prietena sa, ca dar la aniversarea sa.
-Pe Adrien.raspunde ochelarista scurt iar bluenetta își îndreaptă atenția confuza către ea
-Cum adică?întreabă aceasta derutata.
-Marinette! Ultima data când Alix și Kim aruncau cu creta în clasa și, din greșeală, l-au lovit pe Adrien ai făcut ca toți dracii. Cum s-a simțit Luka atunci? Îți spun eu, groaznic!o cearta ochelarista iar bluenetta oftează.
-Făceam la fel și pentru el.zice Marinette aproape șoptind.
-Înseamnă ca nu ai nici o idee care crete a primit în cap toată pauza.spune Alya. Ești sigura ca nu ești îndrăgostită de Adrien?întreabă ușor iar bluenetta își îndreaptă atenția către roșcată.
-În nici un caz! Adrien îmi este ca un frate. Cum as putea fi îndrăgostită de el?
-Nu știu, însă dacă întrebi pe oricine din clasa iti garantez ca iti vor răspunde la fel ca mine. Cred ca pana și Luka!spune iar Marinette oftează ușor.
-Este exclus! Adrien îmi este prieten. La fel de mult cum ești și tu. Și totuși nu sunt îndrăgostită de tine.zice iar Alya începe sa rada.
-Marinette, Adrien nu este fata!spune iar bluenetta își rotește ochii.
-Știu asta, însă îl compar cu tine pentru ca am același grad de prietenie cu voi.zice adolescenta mutând priviră către geamul din spatele Alyei. Este deja întuneric?!întreabă Marinette socata ridicandu-se de pe scaun.
-Oh, așa se pare.spune roscata întorcănd privirea către fereastra. Ce ai de gand sa faci?întreabă când își observa prietena strangandu-si lucrurile.
-Sa plec acasă?zice Marinette cu un ton ușor sarcastic, iar Alya se ridica în picioare oprind-o din orice mișcare facea.
-În nici un caz! Știi cât de periculos este sa mergi noaptea singura pe străzi.
-Voi avea grija! Oricum, nu pot rămâne aici Alya. Mâine avem fizica iar eu nu o am la mine. Nu vreau sa mă mustre iar pentru asta.
-Nu te va certa pentru asta, te rog Mari!
-Așa ai spus își ultima data și m-a ținut minte tot semestrul. Nu vreau sa risc din nou!recunoaște bluenetta asezandu-si geanta pe umăr și coborând rapid scările, cu Alya pe urmele sale.
-Atunci trecem dimineață la tine!
-Stau prea departe de școală, va trebui sa facem un drum de cel puțin o ora pana la școală. Voi fi bine Alya!spune bluenetta când ajunge în fata ușii.
-Sunt îngrijorată! Te rog! Vorbesc eu cu profesoara, iti dau eu fizica mea. Nu pleca pe întuneric Marinette! Te rog!spune aceasta îngrijorată iar bluenetta oftează zambindu-i ușor.
O îmbrățișează, reusind sa îi mai calmeze puțin din îngrijorare. Alya îi răspunde imediat și rămân tăcute pentru câteva secunde.
-Mulțumesc ca iti faci griji pentru mine, dar voi fi bine Alya! Îți promit!spune bluenetta și rupe îmbrățișarea ieșind din clădire.
-Ai grija Mari!spune roscata iar bluenetta îi zâmbește.
-Voi avea!răspunde scurt și își continua drumul către casa sa.
Nu ar trebui sa dureze mult dacă se grăbește. Într-un sfert de ora ar trebui deja sa ajungă în fata blocului sau. Este conștientă ca ar fi ajuns mai repede dacă s-ar transforma în Ladybug, însă nu are yoyo-ul ca sa o ajute, așa ca transformată sau nu, cam tot atât ar face pana acasă. Oricum, nu are nici un rost sa o obosească pe Tikki pentru un nimic ca ăsta.
CITEȘTI
I will save you
FanfictionDupă pierderea părinților săi, singurul lucru căruia îi mai lipsea sărmanei Marinette era pierderea partenerului ei, cu care reușea sa apere Parisul de fiecare akuma. Fără vreun motiv, motanul drag ei a schimbat taberele, fiind de partea răului, iar...