ONE

118 9 0
                                    

KRING!! KRING!! KRING!!

aku mematikan bunyi jam loceng itu tanpa melihat ke arah jam kemudian sambung tidur semula...

KIM EUN RI !!!

aku terus bangkit bangun daripada tidurku apabila terdengar jeritan nyaring oppa ku..

EUN RI:ahh..waeyo oppa? terjerit² pagi² buta ni..

JIN:pagi buta otak mu..awak tengok sekarang dah pukul berapa ni?.*hulurkan jam kepada eun ri..*

Terbeliak mata aku bila tengok jam dah pukul berapa sekarang..dan terus aku lompat turun daripada katil dan menuju ke bilik air.

"Aigoo..apalah nak jadi dengan saeng aku ni.." kata jin seraya menggeleng kan kepalanya dan berlalu keluar daripada bilik saengnya.

SKIP

s

etelah sudah bersiap-siap..aku terus mencapai beg sekolah ku dan turun ke bawah..
sampai je didepan pintu utama,belum sempat pun nak buka pintu ni haa..seseorang menegurku.

NAMJOON:yah!! breakfast dulu ni...
EUN RI:tak boleh,orang dah lambat ni..kataku sambil melihat ke arah jam ditangan ku..

"Aishh..tulaa siapa suruh tidur lambat malam tadi...kang dah bangun lambat..ha tengok sekarang siapa yang susah? diri sendiri jugak yang susah.." bebel ku didalam hati..

SUGA:nah amik roti ni makan..nanti masuk angin pulak perut tu..

uishhh baiknya laa oppa aku ni..😍ingatkan SWAG je memanjang😂..opss terkutuk pulakk😅..mian suga oppa..

EUN RI:gomawo suga oppa😊..balas ku sambil memberikan senyuman yang palinggggggg manis giteww..

SUGA:dae cheonman..dah cepat sikit makan tu..biar oppa yang hantarkan eun ri pegi sekolah..katanya dan berlalu pergi dari situ menuju ke biliknya untuk mengambil barang mungkin😕..

lepas suga oppa berlalu pergi..aku apa lagi melantak laa roti yang suga oppa bagi tu..
*over sangat kan cara nk makan roti tu..😅roti je pun kan..😂okay² sambung citer balik*

habis je melantak roti tu..suga oppa pon turun daripada tingkat atas dan terus menuju ke pintu utama..

Aku apa lagi terus gi laa kat dia..x kan nak diri je kan..

SUGA:woii namjoon!! kau nak pergi sekolah bila ni?

uhukkkkkkkk..
ha amik kau tersedak budak tu bila disergah dengan suga tadi..suara dia bukan main kuat lagi kauu..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now