FOUR💓

51 6 3
                                    

-HYO POV-
-SEOUL KOREA ARTS HIGH SCHOOL-

Didalam kelas, aku mengelamun..Minggu depan oppa² aku nak balik..Aku dah semestinya happy laa..Yelaa duduk kat rumah tu hanya ada aku, omma dengan appa je yang ada..oppa² aku semua belajar dekat overseas..

"Hmm..tak sabarnya nak jumpa oppa² aku..😍.."- bisik hati kecil hyo..

Sedang dia sibuk mengelamun pasal oppa² nya..ada orang datang sergah aku daripada belakang..
HYE BIN:Baaa!!!
Nasib aku ni jenis orang yang tak melatah..Kalau tak dah lama kena si hye bin ni..😒
HYO:Tak terkejut pun laa..
HYE BIN:Ouh..tak terkejut ekk😅..hmm..tak jadi laa pulak😂
Katanya sambil menumbuk tangannya sendiri..(paham² kan laa ekk😅)
SOO HEE & EUN RI:HAHHAHAHAHAHHAHA!!!!
Gelak soo hee dan Eun ri berjemaah..
HYE BIN:Ouh korang gelak ekk..Takpe² korang tunggu laa ..Nanti korang pulak yang aku kenakan ekk..
SOO HEE:Tak takut pon..
EUN RI:*Jelir lidah*😝
Ha ae , yoong mi dengan rae in hanya menggelengkan kepalanya sahaja tengok keletah diorang..
Hyo pulak hanya tersengih melihat gelagat chingunya itu..

HA AE:Hyo..aku dengar oppa² GOT7 nak balik. Jungmalyo?(betul ke?)
HYO:Haah..betul laa tu oppa² GOT7 nak balik..diorang duduk sini terus.
YOONG MI:Bila diorang nak sampai sini?
HYO:Next week diorang balik.
Bila dengar hyo cakap macam tu, yang lain pun meng'oh'kan je..

Sedang kitaorang rancak berbual..Datang satu kumpulan yeoja..Boleh di katakan Queenka laa😕
JI KYUNG:Hoi!! perempuan, mana kerja yang aku suruh kau buat tu ha?
Katanya sambil tangannya menghempas kuat meja hyo..

Ahli Mujigae7 yang lain terkejut dengan situasi yang berlaku sekarang ni.
Hyo pulak sedang mengeluarkan sesuatu dari dalam begnya..
Ternyata ianya buku sekolah..Hyo menghulurkan buku tersebut pada Ji kyung dengan takut².
Ji kyung mengambil buku tersebut dengan kasar dan melihat isi didalam buku tersebut.
Dia tersenyum sinis dan memandang tepat ke arah hyo..

JI KYUNG:Aku ada kerja lagi nak bagi dekat kau..
Selepas Ji kyung berkata kepada hyo, dia memberikan isyarat mata kepada chingunya yang berada di sebelahnya..
Chingunya itu pun menganggukkan kepalanya dan mengeluarkan sesuatu dari dalam beg nya itu kemudian dicampakkan tepat ke muka hyo..
Hyo dengan kelam kabutnya cuba mendapat kan barang itu supaya tidak jatuh.

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now