⛅5 TAHUN KEMUDIAN⛅
EUN RI POV
5 tahun sudah berlalu .
Pelbagai rintangan yg berlaku pada diri aku dan chingu² aku dalam menempuh segala dugaan..
Semuanya kerana persahabatan..
Kami diuji bukan lah kerana untuk memecah belahkan hubungan kami tetapi kami diuji kerana untuk mengkukuhkan lagi tali persahabatan antara kami semua..
Dulu Mujigae7 diuji dgn kedatangan sekumpulan yeoja iaitu BeautyNine..
BeautyNine datang dalam hidup Mujigae7 kerana mereka menginginkan perhatian daripada sunbae² popular di sekolah kami..
Pelbagai cara BeautyNine lakukan bagi ingin mendapatkan perhatian para jejaka tersebut..
Sampai lah suatu tahap yg dimana Mujigae7 diuji dgn begitu teruk sekali..
Aku terlibat dalam kemalangan akibat ingin menenangkan diri yg baru sahaja lepas bertengkar dgn oppa aku , manakala Hyo pula diculik oleh org suruhan Eun Soo..
Eun Soo merancang menculik Hyo kerana cinta nya terhadap oppa Hyo iaitu Youngjae..
Hye Bin , Soo Hee , Ha Ae , Yoong Mi dan Rae In cedera teruk akibat ingin menyelamatkan Hyo daripada di bawa lari oleh org suruhan Eun Soo..
Tetapi , berkat kesabaran kami bertujuh dalam menepuh segala dugaan inilah kami dapat kecapi kebahagiaan kami yg kami ingini..
Dan sepanjang 5 tahun ini jugalah aku dan chingu² aku yg lain banyak diuji..
And guess what?
Sekarang ni kami bebas daripada sebarang masalah ataupun kemelut dalam hububgan persahabatan kami ni..
Dengan masalah² yg kami hadapi sebelum ini , kami jadikan nya sebagai pengajaran buat diri kami..
Dan dgn itu setiap masalah yg datang pada kami , kami sudah tau bagaimana mahu menyelesaikannya..
Jalan penyelesaiannya adalaha jgn fikir negatif dan sentiasa fikir positif..
Selain itu , kita juga perlu saling bekerjasama dalam menyelesaikan setiap masalah yg datang..
Dan yg terakhir..kita perlulah bersikap matang dalam memikirkan sesuatu perkara..
Dgn cara inilah kami semua dapat mengekalkan hubungan persahabatan kami yg telah terjalin selama 22 tahun ini..
Okay itu cerita yg 5 tahun lepas..
Sekarang ni aku nak cerita tentang perkara yg 5 tahun kedepan pulak😂..
Okay first sekali aku nak perkenal kan diri aku lagi sekali walaupun korang dah tau nama aku enn..
Annyeonghasaeyo , choneun Kim Eun Ri imnida☺. Dan sekarang aku dah besar. Yeayy!!..
Aku dah habis belajar..kawan² aku yg lain pun dah habis belajar..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanfictionMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...