TWENTY EIGHT🐏

23 4 0
                                    

Soo Hee dan Hye Bin sudah dipindahkan di bilik wad yg menepatkan Eun Ri..

Jadi di dalam bilik itu ada 3 pesakit..nasib ruang didalam bilik itu luas dan nasib juga laa Onew menyuruh doktor letakkan Eun Ri di bilik VIP..

Kelihatan yg lain sudah pulang daripada balai polis..

Terus Jin bertanya pada JB.

"Macam mana? apa kata polis?"

"Katanya pihak dia akan cuba jejak Hyo dan penjenayah tu..nak jejak van yg diorang bawak tu bkn mudah sbb tak de bukti..lagi pun budak² ni tak nampak nombor plat van tu" terang JB..

"Pelik laa..setahu aku Hyo tak de musuh" celah Yugyeom..

Yg lain juga turut berfikir akan kata² Yugyeom itu..

Ada benar juga kata Yugyeom itu..Hyo mmg tak de musuh..

"Kau ada syak siapa² tak?" soal Sunggyu..

JB hanya menggeleng..

"Soo Hee dgn Hye Bin macam mana?" soal Mark menukar topik perbualan..

"Mcm apa hyung tgk sekarang ni..mcm tu laa diorang" kata Daniel..

Mark memandang ke arah V yg berada di sebelah katil Hye Bin sambil tangannya menggenggam tangan Hye Bin..

"Sudah laa Tae , kejap lagi sedar laa tu yeochin kau tu" kata Mark..

"Hyung apa tau? Tae risau tau..haa" kata V yg hampir menangis tu..

"Eh hyung , chill lah..jgn lah emo sgt..masa Eun Ri tu hyung tak de pulak nak emo² mcm ni" kata Jungkook..

"Siapa kata masa Eun Ri tak sedar tu aku tak emo? aku sedih laa..siapa yg tak sayang saeng woii..aku sayang saeng aku dan dalam masa yg sama aku sayang Hye Bin juga tau" beritahu V..

Jungkook hanya mencebik sahaja..

Yg lain hanya menggelengkan kepala mereka sahaja..

Kemudian Mark beralih pandang ke arah BamBam pula yg sedang berdiri di hujung katil Soo Hee..

Dia tahu bahawa saengnya itu suka pada Soo Hee dah lama dah..

Tapi dia diamkan aje..

Dari raut wajah BamBam , ada nampak keresahan..mungkin risau tentang keadaan Soo Hee..

Kesian Soo Hee - kata BamBam di dalam hati..

"Err korang..tak tau laa kenapa tapi aku ada syak org ni" sampuk Taemin..

"Siapa yg kau syak?" soal Youngjae..

"BeautyNine" sepatah Taemin berkata..

"Takkan diorang tergamak nak buat mcm ni kot" kata Lay tidak percaya..

"Haah laa..aku pun tak rasa diorang sanggup buat mcm ni" kata Sungyeol pula..

"Aku just syak je..bagi pendapat..sbb diorang laa yg paling tak suka dgn Mujigae7 ni" kata Taemin..

Yg lain seperti memikirkan sesuatu..

"Hmm tak pe..perkara tu nanti kita siasat" kata Onew..

            ++++++++++++++++++++++++++++



Sudah 2 hari dan Hyo masih lagi di gudang lama ini..

Dia tidak mahu duduk di sini lagi..

Tidak tahan dgn org² di sini yg lebih suka membelasah dirinya..

Kini dia tidak lagi diikat di kerusi tetapi dia masih lagi diikat , cuma dirinya di letakkan di lantai sahaja..

Badan Hyo kini sudah lemah dek sepakan yg tidak sudah² oleh penjahat itu iaitu Karl..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now