EIGHT🏠

46 4 0
                                    

-DI RUMAH KELUARGA KIM-

-EUN RI POV-

Sejak daripada kejadian Eun Ri ditampar oleh Ji Kyung dan Suga membuat pengunguman tentang status saeng² mereka, Ji Kyung and the geng tidak lagi mengganggu mereka dan tidak ada seaiapa pun yang berani membuli ahli Mujigae7 kerana mereka takut akan dibelasah oleh oppa² mereka.

Eun Ri bangun daripada tidurnya dan melihat ke arah jam yang berada di sebelah katilnya. Jarum jam menunjukkan pukul 7.00 pagi. Hari ini cuti sekolah, jadi bolehlah dia relax² dirumah.
Segera Eun Ri turun daripada katilnya dan mencapai tuala mandinya kemudian menuju ke arah bilik air untuk membersihkan diri.

Selesai membersihkan diri, Eun Ri turun ke bawah dan menuju ke arah dapur yang dimana Jin oppa berada.
Jangan peliklah kalau Eun Ri cari Jin oppa dekat dapur sebab port Jin oppa memang dekat dapur je. Asyik² memasak dah macam omma² pulak..Okay terkutuk oppa sendiri pulak.. Mianhae Jin oppa🙏.

Aku menuju ke arah Jin oppa dengan langkah terjengket-jengket kemudian aku sergah dia dari belakang.

EUN RI:Baa !!
JIN:OPOCOTMAKKAUMELETOPEHMAKKAUHIJAU!! Aishh budak ni karang aku lesing jugak dengan lesung batu ni karang haa..
Latah Jin kemudian memarahi saengnya itu sambil membuat gaya ala² nak pukul Eun Ri guna lesung batu.

Eun Ri pulak tak takut dengan ugutan Jin itu malah makin galak dia ketawa.

EUN RI:HAHAHAHAHAHAH!!!

Jin hanya smirk pada Eun Ri dan menggelengkan kepalanya.

"Apa nak jadilah dengan saeng aku ni..Perangai serupa apa ntah..Ni mesti belajar dari Jemeng, TaeAlien dengan Si Biskut tu😒."- Kata Jin dalam hati.

Apabila ketawa Eun Ri sudah reda, Eun Ri memandang oppanya sambil menarik nafas dalam² untuk menstabilkan saluran pernafasannya..Yelah mana tak penat kalau dah gelak macam orang gila tak ingat dunia.
Jin pula sudah sambung kerja menyediakan sarapan buat adik² terchentanya itu..Ceh terchenta lah sangat😕.

JIN:Dah puas gelak dah? Ingatkan nak gelak sampai tahun depan. Gelak bukan main kuat lagi. Apa nak bagi rumah ni roboh ke?
Kata Jin pada Eun Ri sambil menjeling Eun Ri.

EUN RI:Elelele..Elek arr..Orang nak gurau² sikit pon tak boleh.
Pujuk Eun Ri pada Jin.

JIN:Banyaklah nak gurau² ..Kalau dibuatnya tadi oppa tengah pegang pisau, tak ke nanti kena Eun Ri haa? Awak tak boleh fikir ke?
Marah Jin pada Eun Ri.
Eun Ri hanya menundukkan kepalanya sahaja.

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now