EUN RI POV
Seminggu sudah berlalu dan sudah seminggu juga laa aku berpura² hilang ingatan di hadapan semua chingu² aku..
Aku tak berniat pun nak tipu diorang..aku buat semua ni sbb aku cuba nak baik kan kembali keadaan..aku cuba untuk lupakan kejadian tu..
Dgn apa yg aku lakukan ini aku melihat sesuatu yg mungkin membuah kan hasil..lately ni aku nampak oppa² aku sudah sedikit berubah..bukan oppa² aku saja tapi oppa² yg lain juga turut berubah..
Mereka sekarang lebih menumpukan perhatian atau lebih mengambil berat tentang saeng mereka..
Aku juga kini di beri perhatian lebih oleh oppa² aku dan juga chingu² aku..
Aku terharu sangat sbb diorang jaga aku dgn baik sekali bila aku sakit..
Tapi aku nak minta maaf sbb aku terpaksa lakukan semua ni..
( FLASHBACK )
DI HOSPITAL
Note : Flashback ni boleh rujuk balik pada chapter TWENTY TWO 🍫 .
"Hyung , Eun Ri mcm mana?" soal V..
"Mcm tu laa" kata Jin sambil kepalanya mengajukan ke arah Eun Ri..
"Mesti Eun Ri akan sedar punya laa nanti" kata Ji Sung cuba menyedapkan hati yg lain..
Mereka hanya diam sambil mata mereka tidak lepas dari memandang Eun Ri..
"Harapnya begitulah" kata Tao..
Tiba² nurse datang untuk memeriksa keadaan Eun Ri..
"Mianhae , waktu melawat dah habis..jadi Encik² semua boleh keluar ye..saya nak check pesakit" kata Nurse tu ramah..
"Ouh dae²" kata Jin seraya itu semua yg ada didalam bilik itu , keluar dari situ untuk bagi ruang pada nurse memeriksa Eun ri..
Setelah semua sudah beredar keluar daripada bilik itu , nurse itu pun check keadaan Eun Ri..
Sedang nurse itu periksa keadaan Eun Ri , nurse itu nampak tangan Eun Ri bergerak..
Kemudian nurse itu beralih pandang melihat muka Eun Ri pula..
Perlahan² kelopak mata Eun Ri di buka..
Nurse itu tersenyum memandang ke arah Eun Ri yg kini sedang memandangnya..
Soalan pertama yg di ajukan oleh Eun Ri ialah..
"Saya dekat mana?"
"Cik dekat hospital..Cik tidak sedarkan diri selama 3 minggu akibat kemalangan yg menimpa Cik 3 minggu lalu" terang nurse itu..
Eun Ri mengangguk..seperti sudah mengagak apa yg terjadi padanya sebelum dia pengsan di pangkuan Jungkook..
"Cik tunggu di sini sebentar ye..saya nak panggil oppa² Cik" kata nurse itu dan kemudian dia ingin berlalu pergi..
"Chakkaman" tahan Eun Ri pada nurse itu..
"Dae? Cik nak apa² ke?" soal nurse itu..
Eun Ri menggeleng..
"Saya tak nak jumpa oppa² saya lagi dan saya tak nak jumpa sesiapa pun buat sementara ni" kata Eun Ri..
Nurse itu tidak banyak bertanya dan kemudian segera dia mengangguk..
"Kalau mcm tu Cik rehat dulu..saya panggilkan Doktor Shin untuk periksa Cik ye"
Eun Ri mengangguk..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanficMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...