KEESOKAN PAGI..
"Eun Ri mcm mana Jin?" soal Onew yg sudah berada di bilik Eun Ri ditempatkan..
Kini semua chingu² nya datang menziarahi Eun Ri..
Wanna One , EXO , Infinite , Shinee , Got7 serta Mujigae7 juga turut hadir ke hospital untuk melihat keadaan Eun Ri..
Terkejut mereka apabila mendapat berita bahawa Eun Ri kemalangan..Yg lagi terkejut adalah semua ahli Mujigae7..
Mereka tidak sangka bahawa Eun Ri , seorang yeoja yg periang dan happy go lucky kini terlantar di katil hospital akibat kemalangan..
"Doktor kata Eun Ri kehilangan banyak darah tapi syukurlah Kook dah dermakan darahnya pada Eun Ri..Doktor kata Eun Ri koma dan tak dapat nak jamin bila Eun Ri boleh sedar..Doktor kata lagi yg ada hentakan sedikit di bahagian kepala Eun Ri" terang Jin dgn nada yg tertahan²..
Onew yg mendengar sudah mengusap usap belakang badan Jin..memberi semangat...
"Habis tu mcm mana dia sekarang?" soal Sunggyu..
"Mcm mana apa? kau tgk laa keadaan dia sekarang ni kan..mcm tu laa" kata Jin..
Jin melihat ke arah saengnya yg baring di atas katil itu..
Terlihat semua ahli Mujigae7 sudah berkerumun di katil tersebut..Meleleh air mata chingu saengnya itu apabila melihat keadaan nya sebegitu..
Rasa sebak dadanya apabila melihat keadaan Eun Ri begitu..Yg mana wayar penuh di seluruh tubuh badan..
Alat membantu sistem pernafasan terletak elok di bahagian mulut dan hidung saengnya..
Kelihatan juga kesan calar di tangan dan muka saengnya itu..
Lagi membuat hatinya dihambat rasa pilu apabila ternampak kaki saengnya yg berbalut itu..
Kata doktor , nasib kaki Eun Ri tidak patah cuma tulangnya lari sedikit dan sudah dibetulkan dan kaki Eun Ri terseliuh jadi sbb itu kakinya dibalut..
Timbul perasaan bersalah bila melihat keadaan Eun Ri sebegitu..kalau tidak kerana dia menampar Eun Ri , tentu saengnya tidak akan berada di hospital ini..
Mengenangkan apa yg dilakukan terhadap saengnya malam semalam sudah membuat hatinya cukup dihambat rasa bersalah yg teramat..
"Aku keluar dulu..korang tgk² kan laa Eun Ri ni sekejap" kata Jin seraya itu segera dia keluar daripada bilik tersebut..
Onew dan Sunggyu yg nampak Jin keluar segera mereka berdua mendapatkan Jin..
Mereka berdua tahu bahawa hati Jin sangat sakit melihat keadaan Eun Ri sebegitu..
Jadi mereka sebagai seorang chingu seharusnya memberikan kata² semangat kepadanya..
Yg lain hanya memandang dgn ekor mata sahaja melihat kelibat Onew dan Sunggyu keluar..
Kemudian mereka menatap semula ke arah Eun Ri yg sedang terlentang baring di atas katil tidak sedarkan diri..
"Eun Ri~ah , pallie ireona..naega bogoshippoyo" rintih Yoong Mi sambil tangannya menggenggam tangan Eun Ri..
"Eun Ri..wae kau baring je? bangunlah main dgn kitaorang..gurau² dgn kitaorang" kata Hyo sambil menggoncang tubuh Eun Ri yg tidak sedarkan diri itu..
"Wae kau diam je? bangun lah..bangun..Eun Ri !! pallie ireona !!" segera Yugyeom mendapatkan Hyo yg bagai org tengah meracau itu sambil menggoncangkan badan Eun Ri dgn kuat itu..
Mungkin Hyo terlalu kecewa terhadap keadaan Eun Ri dan apabila disoal dan soalannya tidak dibalas , Hyo sedikit tertekan dgn keadaan Eun Ri itu..
"Hyo , sudah laa..Eun Ri tgh sakit tu..kita kena banyak² kan berdoa dan bersabar.." Yugyeom memberi kata² semangat kepada Hyo yg sedang menangis itu sambil mata Hyo tidak lepas memandang Eun Ri..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
Hayran KurguMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...