"Na chohahaeyo Kim Eun Ri" kata Minhyun sambil memandang dalam anak mata Eun Ri..
Eun Ri hanya diam..Dia terkejut sebenarnya dengan kata² Minhyun yg tiba² itu..
"Jujur saya cakap, yg saya mmg dah suka dekat awak sejak kita terlanggar haritu(rujuk chapter one)..Mula² saya tak perasan pon pasal perasaan ni..tapi bila saya nampak awak je hati saya selalu berdebar²..lepastu saya selalu sangat nak tgk awak ada depan mata saya ni..sampai awak pon muncul dalam mimpi saya awak tau tak..and dari situ saya tahu yg saya suka awak" terang panjang lebar Minhyun pada Eun Ri..
"You know what? saya tak tahu nak cakap apa dah" kata Eun Ri.
Minhyun memusingkan badannya menhadap ke arah Eun Ri, kemudian dia mencapai tangan Eun Ri..
"Eun Ri, saya nak awak tahu yg saya betul² suka dekat awak..saya nak jadi orang yg penting jugak dalam diri awak..Kim Eun Ri, will you be my girlfreind?" luah Minhyun dengan penuh perasaan..
Eun Ri terkejut dgn kata² yg keluar dripada mulut Minhyun..Perlahan-lahan Eun Ri meleraikan pautan tangannya daripada pegangan Minhyun.
"Oppa, sejujurnya Eun Ri tak sure apa perasaan Eun Ri dekat oppa..sbb perkara ni tiba² je bagi Eun Ri..So Eun Ri mintak sikit masa untuk berfikir pasal hal ni..hope so oppa boleh faham" Tutur Eun Ri dgn berhati² agar tidak mengecewa kan hati Minhyun..
"Tak pe,oppa faham..Eun Ri amik laa berapa lama untuk Eun Ri berfikir..Cuma oppa nak Eun Ri tau yg oppa sentiasa tunggu Eun Ri" kata Minhyun bersama senyuman di bibir..
Eun Ri pon turut tersenyum seraya memandang semula ke arah laut..
SKIP
"Oii Daehwi. Nampak Minhyun hyung tak?" soal Woojin pada Daehwi.
Daehwi yg pada ketika itu sedang melantak ayam,terus terhenti dia daripada makan dan memandang Woojin.
"Minhyung hyung? tak de laa pulak aku nampak dia..asal?" tanya Daehwi semula pada Woojin..
"Tak de..aku nak suruh dia tolong aku bakar ayam ni ha..tak pe laa kalau kau tak nampak dia..aku panggil orang lain laa" kata Woojin seraya pergi meninggal kan Daehwi yg keseorangan itu..
Daehwi apa lagi..sambung melantak ayam dia tu laa..
Ish³ apa nak jadi laa dgn anak Mr.Yoon yg sorang ni..
MUJIGAE7 POV
"Eh, mana Eun Ri ekk..dari tadi aku tak nampak dia langsung laa" kata Hyo.
"Haah laa..aku pon tak nampak dia daripada tadi lagi..mana dia pergi?" kata Ha Ae pula.
"Ntah laa..aku pon tak nampak dia jugak" jawab Rae In.
"Aku pon tak nampak dia" celah Hye Bin pula.
"Tadi Minhyun oppa pon cari Eun Ri gak..dia tanya kat aku tadi ada nmpak Eun Ri tak..tapi aku kata laa aku tak tau..pastu kebetulan Yoong Mi lalu berhampiran ngan kitaorang pastu aku tanya laa dia ada nampak Eun Ri tak..pastu dia kata dia ada nmpak Eun Ri berborank ngan Jhope oppa..tu yg Minhyun oppa terus pergi kat Jhope oppa nak tanya Eun Ri kat mana" terang panjang lebar oleh Soo Hee..
Yoong Mi hanya mengangguk tanda betul apa yg dikatakan oleh Soo Hee itu..
"Haah betul tu..tapi tu laa..batang hidung Minhyun oppa pon aku tak nampak² daripada tadi..lepas dia pergi jumpa Jhope oppa tu terus dia hilang" kata Yoong Mi.
Mereka semua kelihatan sedang ligat berfikir..fikir dimana Eun Ri dan Minhyun berada sekarang ni..
Tiba² BTS,Got7,Wanna One,Infinite dan juga Shinee datang ke arah Mujigae7.
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanfictionMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...